Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arifiene zei:Twee dagen geleden knalhard tegen de kast gelopen, en nu voelt de hele linkerkant van men gezicht blauw aan.
Al chance dat het ni effectief blauw is. Ik moet echt beter uit men doppen kijken...
Te laatOldskooler zei:Mja, met roze had je niets ingezeten.
ad:Alteration zei:Laat uw moeder dan toch rijden. Dan heeft het nog een nut dat ze in dezelfde wagen zit en kan jij haar wonderbare rijkunsten bewonderen.
Overal 10km/h te traag rijden, tenzij het zone 50 is en ze denkt in zone 70 te zitten, amper optrekken ook al zit er een 2.0 onder haar gat, stuurtechniek is alvast niet de naam die ge op haar geklooi kunt plakken, verkeersregels WASDA?,...

u4ea zei:moeder: "Ma alez, waarom stoppe die mensen nu, die hemme toch voorang?"
-"Ma wa zegt gij nu. Gij hebt toch voorrang?"
moeder: "Het is toch voorrang van rechts?"
-"Jama ge zit op een voorangsbaan, kijk naar die plak"
moeder: "Awel, da wilt toch zegge da die van rechts voorrang hebben?"
![]()

Er is niets gevaarlijkers dan mensen die te traag rijden of stoppen als het niet nodig is imo.Alteration zei:Ons ma remt nogal vaak af, ook al heeft ze voorrang, voor in het geval ze haar voorrang niet zou krijgen![]()

u4ea zei:Of nog vaker, mensen da hun pinkers ni aanzetten als ze van een rotonde afrijden. Doe gvd is de moeite om u linkerhand 5cm te bewegen zoda ik daar ni lijk nen onozelaar blijf wachten op een auto da uiteindelijk toch ni voorbij rijd.

Alteration zei:Ons ma remt nogal vaak af, ook al heeft ze voorrang, voor in het geval ze haar voorrang niet zou krijgen![]()


Carrion zei:Da is in ieder geval slimmer dan blind uwe voorrang nemen.
?therapy? zei:Krijg mijnen pot salsa saus niet open![]()
spliffrider zei:damn.
Gisteren (ongelooflijk vette) housewarming van een van mijn beste mates. Ik mijn MP3 speler (creative zen) volgezet met de meest frisse bass music. Ik hang em aan zijne Macbook me een micro USB kabelke; en hij doet gewoon nix meer...
DIE mp3 speler ging al jaren mee...denk dat ie op de een of andere manier gefried is. Wellicht heeft em zelfmoord gepleegd van de schok van aan zone vuile mac te hangen :/
fuck macintosh srsly!
Sick` zei:Heb je hem al ge-reset? Ook ooit voorgehad.
En toen heb ik hem eens aan mijn vriendin geleend: http://priv.devbox.be/temp/CreativeZen.jpg

.