Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

forloRn_

Legacy Member
Slaappatroon van mijn voeten. :angry:

Zelfs op zaterdag en zondag om zeven uur wakker worden en dan de rest van de dag met koppijn rondlopen.

Oldskooler

Legacy Member
Arifiene zei:
Twee dagen geleden knalhard tegen de kast gelopen, en nu voelt de hele linkerkant van men gezicht blauw aan :sop:.
Al chance dat het ni effectief blauw is. Ik moet echt beter uit men doppen kijken...

Mja, met roze had je niets ingezeten.

u4ea

Legacy Member
Alteration zei:
Laat uw moeder dan toch rijden. Dan heeft het nog een nut dat ze in dezelfde wagen zit en kan jij haar wonderbare rijkunsten bewonderen.

Overal 10km/h te traag rijden, tenzij het zone 50 is en ze denkt in zone 70 te zitten, amper optrekken ook al zit er een 2.0 onder haar gat, stuurtechniek is alvast niet de naam die ge op haar geklooi kunt plakken, verkeersregels WASDA?,...

moeder: "Ma alez, waarom stoppe die mensen nu, die hemme toch voorang?"
-"Ma wa zegt gij nu. Gij hebt toch voorrang?"
moeder: "Het is toch voorrang van rechts?"
-"Jama ge zit op een voorangsbaan, kijk naar die plak"
moeder: "Awel, da wilt toch zegge da die van rechts voorrang hebben?"

:wtf:

Alteration

Legacy Member
u4ea zei:
moeder: "Ma alez, waarom stoppe die mensen nu, die hemme toch voorang?"
-"Ma wa zegt gij nu. Gij hebt toch voorrang?"
moeder: "Het is toch voorrang van rechts?"
-"Jama ge zit op een voorangsbaan, kijk naar die plak"
moeder: "Awel, da wilt toch zegge da die van rechts voorrang hebben?"

:wtf:

Ons ma remt nogal vaak af, ook al heeft ze voorrang, voor in het geval ze haar voorrang niet zou krijgen :help:

Dakantochnie

Legacy Member
Alteration zei:
Ons ma remt nogal vaak af, ook al heeft ze voorrang, voor in het geval ze haar voorrang niet zou krijgen :help:
Er is niets gevaarlijkers dan mensen die te traag rijden of stoppen als het niet nodig is imo. :)

u4ea

Legacy Member
Ja, da doek ook wel vaak. Als ge ziet hoe zot mensen soms rijden.

Gisteren reed ik van ziekenhuis in Brussel naar huis. Liep der zo ne vent zonder te kijken gewoon ineens de straat over zonder aanstalten te maken. Heb da echt heel veel voor.

Of nog vaker, mensen da hun pinkers ni aanzetten als ze van een rotonde afrijden. Doe gvd is de moeite om u linkerhand 5cm te bewegen zoda ik daar ni lijk nen onozelaar blijf wachten op een auto da uiteindelijk toch ni voorbij rijd.

Alteration

Legacy Member
u4ea zei:
Of nog vaker, mensen da hun pinkers ni aanzetten als ze van een rotonde afrijden. Doe gvd is de moeite om u linkerhand 5cm te bewegen zoda ik daar ni lijk nen onozelaar blijf wachten op een auto da uiteindelijk toch ni voorbij rijd.

Geloof me, tegen dat mijn ma het rondpunt afgaat, liggen haar armen meestal in eenzelfde knoop als mijn oortjes en is pinken niet meer zo evident.

Moest 'k zo doen met haar op de passagierszetel, het kot was te klein :p
Er wordt nu al gegild als 'k geen 100m op voorhand mijn rem induw, omdat er iemand vertraagt.

Carrion

Legacy Member
Alteration zei:
Ons ma remt nogal vaak af, ook al heeft ze voorrang, voor in het geval ze haar voorrang niet zou krijgen :help:

Da is in ieder geval slimmer dan blind uwe voorrang nemen.

u4ea

Legacy Member
Hier wast ook vroeger. "Amai, gij remt wel heel laat he, klig bijna door de ruit"
Ik rem amper , ik laat mij gewoon uitbollen, wtf?:p

En zij dan op de laatst mogelijke second vollop op hare rem staan en nog juist geen rubber achterlaten op den asfalt bij het vertrekken aan het groen licht.:p

Sick`

Legacy Member
spliffrider zei:
damn.

Gisteren (ongelooflijk vette) housewarming van een van mijn beste mates. Ik mijn MP3 speler (creative zen) volgezet met de meest frisse bass music. Ik hang em aan zijne Macbook me een micro USB kabelke; en hij doet gewoon nix meer...
DIE mp3 speler ging al jaren mee...denk dat ie op de een of andere manier gefried is. Wellicht heeft em zelfmoord gepleegd van de schok van aan zone vuile mac te hangen :/

fuck macintosh srsly!

Heb je hem al ge-reset? Ook ooit voorgehad.
En toen heb ik hem eens aan mijn vriendin geleend: http://priv.devbox.be/temp/CreativeZen.jpg

Dennoman

Legacy Member
Die winnaars van Mijn Restaurant in Ekeren waren toch een lesbokoppel hé?

Voeg hier uw eigen "kookpotten"-mop in.

Instant rimshot
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan