Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
Die foto van die hond met halve bek die iedereen maar overal ligt te posten, ffs.

Racing_Genk

Legacy Member
Lol idd heb ik ook last van :p, al vind ik het wel schandalig als dat verhaaltje wat er bij hoort waar is

Nas

Legacy Member
Ja, of dat filmpje waar een paar Russische boeren een hond in de fik steken.

stoomboot

Legacy Member
Wat heb ik de laatste tijd gemist? :sad:


Ook ik wil lugubere hondenfoto's zien!
Het zou een verwelkomde afwisseling zijn voor de zinnetjes, tekeningen en filmpjes omtrent knieën en pijlen.

ironhorn

Legacy Member
Huasheng zei:
Zijn vriendin heeft 60€ aan cadeau's gekocht, hij maar 30€. Nu wil hij gauw nog wat kopen, om waarschijnlijk ook dichter bij de 60€ te komen, want anders denkt zijn vriendin misschien dat hij minder voor haar over heeft. Da's wat ik ervan afleid :p

Normaal gezien is hetgeen je geeft belangrijker dan hoeveel je er uiteindelijk aan uitgegeven hebt ;)

right, het slaapgebrek van de laatste dagen vindt blijkbaar zijn weerslag in mijn taalgebruik ^^"

Oij zei:
Ja, want het is natuurlijk zeer belangrijk dat je elk even veel uitgeeft aan die cadeau's. Het zou een schande zijn dat jij minder geld uitgeeft aan die cadeau...:ironic:

Nja, hou er gewoon niet van dat er zo'n onevenwicht is. Ze weet dat ik haar graag zie, maar tis gewoon dat ik er zelf niet echt tegenkan :p

Sick`

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Lol idd heb ik ook last van :p, al vind ik het wel schandalig als dat verhaaltje wat er bij hoort waar is

Geen idee waarover het gaat, maar veel wa in de gazet sta tegenwoordig is kul.

GVA bvb: laten ze een foto van iemand zien dat een half voorhoofd kwijt is na een gevecht.
Enkele maanden later posten ze een artikel van dezelfde persoon dat opgepakt is en ze het raden hebben waarom hij een half voorhoofd kwijt is.

Om te zwijgen van artikels waarvan de titel zegt 'kind verdrinkt door ...' en het dan uiteindelijk over een veiligheidsrapport gaat dat zegt dat er iemand kan verdrinken als X, Y en Z.

Zulke artikels (of reacties van sommige op artikels); dat is mijn dagelijkse ergernis! :D

kay-gell

Legacy Member
stoomboot zei:
Wat heb ik de laatste tijd gemist? :sad:


Ook ik wil lugubere hondenfoto's zien!
Het zou een verwelkomde afwisseling zijn voor de zinnetjes, tekeningen en filmpjes omtrent knieën en pijlen.


Ik had een hele verzameling van lugubure hondenfoto's om aan jou door te sturen, but then I took an arrow in the knee.

Racing_Genk

Legacy Member
Mijn ergernis: menne pa (hij is nie helemaal bij zn verstand;)) die blijft doorzeuren over het feit dat em de sleutel van mijn kot wil hebben zodat em daar kan slapen vrijdag/zaterdag avond als em uitgaat in Leuven met zn vrienden... Da zie ik nu is echt nie zitten

JohnnyricoMC

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Mijn ergernis: menne pa (hij is nie helemaal bij zn verstand;)) die blijft doorzeuren over het feit dat em de sleutel van mijn kot wil hebben zodat em daar kan slapen vrijdag/zaterdag avond als em uitgaat in Leuven met zn vrienden... Da zie ik nu is echt nie zitten

Betaalt hij mee voor de kothuur? Dan zijt ge vrees ik toch wel ietwat verplicht hem toegang te verschaffen tot uw kot.:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan