Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Cat

Legacy Member
Een jaarproject van het school dat we met 4 personen moeten maken >< 1 heb ik nog nooit gezien, 1 trekt er zich geen bal van aan. Pff met 2 personen een project van 4 maken zorgt voor lekker veel nachtwerk >< ugh stress en ben het zo beu als kou pap ondertussen <<

Racing_Genk

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Betaalt hij mee voor de kothuur? Dan zijt ge vrees ik toch wel ietwat verplicht hem toegang te verschaffen tot uw kot.:D

Idd hij betaalt mee dus das wel in mijn nadeel hier :doh:

sluysen

Legacy Member
En de zoveelste vermiste deze maand.. Laatst gezien op een feestje in Brugge..

They gettin' closer :eek:

h0pje

Legacy Member
Vandaag wordt er een pakketje geleverd, maar ik weet totaal niet wanneer. Heel mijn dagplanning wordt dus afgestemd op "zorgen dat ik de bel hoor". Niet gaan sporten, geen broodje gaan halen, ... :(

kay-gell

Legacy Member
Beetje klamme handjes, gesprek aangevraagd voor dadelijk om 12u met baas omdat hij een aantal afspraken mbt verloning en andere zaken niet is nagekomen.
Als de shizzle niet opgelost is voor midden januari, wanneer ik terugkom uit vakantie, ga ik hem zeggen dat ik mijn ontslag geef.
Ben eens benieuwd, ontslag geven is echt last resort omdat hij mij best nog wat geld moet maar aan de andere kant laat ik ook niet met mijn voeten rammelen :unsure:

Socks

Legacy Member
kay-gell zei:
Beetje klamme handjes, gesprek aangevraagd voor dadelijk om 12u met baas omdat hij een aantal afspraken mbt verloning en andere zaken niet is nagekomen.
Als de shizzle niet opgelost is voor midden januari, wanneer ik terugkom uit vakantie, ga ik hem zeggen dat ik mijn ontslag geef.
Ben eens benieuwd, ontslag geven is echt last resort omdat hij mij best nog wat geld moet maar aan de andere kant laat ik ook niet met mijn voeten rammelen :unsure:

:unsure: Als ge ontslag neemt moet em u die kosten toch eerst betalen zeker? anders klagen bij de vakbond.

kay-gell

Legacy Member
Socks zei:
:unsure: Als ge ontslag neemt moet em u die kosten toch eerst betalen zeker? anders klagen bij de vakbond.

Het probleem is dat ik te braaf ben geweest.
Werk met een groot deel variabele bezoldiging. En heb de eerste maanden uitermate goed gepresteerd. Vermits die bezoldiging toen laag lag heb ik mijn contract opnieuw onderhandeld.

Hebben toen in juli een aantal zaken uitgewerkt in een gesprek, maar hij heeft dit nooit laten tekenen etc... Dus wettelijk gezien ben ik nog gebonden aan het oude commissiesysteem.
Vermits ik altijd op vertrouwen werk, was dat ook geen punt. Achteraf bekeken dom van mij.
Daarmee dat ik er nu ook mijn voeten aanveeg tot ik effectief iets wettelijk geldig in mijn handen heb.

edit:gvd zit die nog altijd in meeting.

Minat

Legacy Member
Net stof afgedaan, zitten stofzuigen en dweilen .. wat de nieuwe man kan afzien!

nonkel wulle

Legacy Member
Beste maat die sinds vrijdagnacht vermist is. (Fré_ van hier opt forum)

Om 5u15 is hij vertrokken naar huis van Entrenous Brugge richting Oostkamp via de vesten. Maar is daar nooit aangekomen.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...88439_209995739080432_456826_1821386865_n.jpg

Zijn muts en 1 handschoen heb ik terug gevonden (met 2 vrienden die hem het laatst zagen) aan de Gentpoort.

Iemand uit het Brugse die iets verdachts gezien heeft, zou gezien hebben. Alstublieft denk eens goed na en laat iets weten als je een tip hebt. Kan gaan van een verdachte camionette/personen/geluid...

Ik ben er echt niet goed van, mijn gsm rinkelt continue en facebook chat is een chaos.
Ik ben te jong voor mn beste maat te verliezen...

Tigress

Legacy Member
"de familie van JULIEN betreurt het dat er dergelijke geruchten de ronde doen dat hij zou overleden zijn. We kunnen u bevestigen dat dit zeker niet het geval is. De reden waarom hij niet meer werkt in De Gouden Saté is omdat hij het rustiger aan moet doen"
Ik ben de kleindochter van Julien

sluysen

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Beste maat die sinds vrijdagnacht vermist is. (Fré_ van hier opt forum)

Om 5u15 is hij vertrokken naar huis van Entrenous Brugge richting Oostkamp via de vesten. Maar is daar nooit aangekomen.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...88439_209995739080432_456826_1821386865_n.jpg

Zijn muts en 1 handschoen heb ik terug gevonden (met 2 vrienden die hem het laatst zagen) aan de Gentpoort.

Iemand uit het Brugse die iets verdachts gezien heeft, zou gezien hebben. Alstublieft denk eens goed na en laat iets weten als je een tip hebt. Kan gaan van een verdachte camionette/personen/geluid...

Ik ben er echt niet goed van, mijn gsm rinkelt continue en facebook chat is een chaos.
Ik ben te jong voor mn beste maat te verliezen...

wel raar dat voor waldo de kranten vol stonden, en nu wordt er niets over gezegd...

Alteration

Legacy Member
^

En in Rumst is er iemand uit de Rupel gehaald. Misschien is 't de Yannick wel

Tigress zei:
"de familie van JULIEN betreurt het dat er dergelijke geruchten de ronde doen dat hij zou overleden zijn. We kunnen u bevestigen dat dit zeker niet het geval is. De reden waarom hij niet meer werkt in De Gouden Saté is omdat hij het rustiger aan moet doen"
Ik ben de kleindochter van Julien

Bekijk het positief, mensen geven om de Julien. En 'Die zou toch niet dood zijn :o ' is nog wel een begrijpbare reactie imo.
Voorbarig en iets overdreven, maar begrijpbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan