Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JohnnyricoMC zei:Betaalt hij mee voor de kothuur? Dan zijt ge vrees ik toch wel ietwat verplicht hem toegang te verschaffen tot uw kot.![]()

xDama zei:Maandag.
Ik haat het.
kay-gell zei:Beetje klamme handjes, gesprek aangevraagd voor dadelijk om 12u met baas omdat hij een aantal afspraken mbt verloning en andere zaken niet is nagekomen.
Als de shizzle niet opgelost is voor midden januari, wanneer ik terugkom uit vakantie, ga ik hem zeggen dat ik mijn ontslag geef.
Ben eens benieuwd, ontslag geven is echt last resort omdat hij mij best nog wat geld moet maar aan de andere kant laat ik ook niet met mijn voeten rammelen![]()
Als ge ontslag neemt moet em u die kosten toch eerst betalen zeker? anders klagen bij de vakbond.Socks zei:Als ge ontslag neemt moet em u die kosten toch eerst betalen zeker? anders klagen bij de vakbond.
Minat zei:Net stof afgedaan, zitten stofzuigen en dweilen .. wat de nieuwe man kan afzien!

nonkel wulle zei:Beste maat die sinds vrijdagnacht vermist is. (Fré_ van hier opt forum)
Om 5u15 is hij vertrokken naar huis van Entrenous Brugge richting Oostkamp via de vesten. Maar is daar nooit aangekomen.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...88439_209995739080432_456826_1821386865_n.jpg
Zijn muts en 1 handschoen heb ik terug gevonden (met 2 vrienden die hem het laatst zagen) aan de Gentpoort.
Iemand uit het Brugse die iets verdachts gezien heeft, zou gezien hebben. Alstublieft denk eens goed na en laat iets weten als je een tip hebt. Kan gaan van een verdachte camionette/personen/geluid...
Ik ben er echt niet goed van, mijn gsm rinkelt continue en facebook chat is een chaos.
Ik ben te jong voor mn beste maat te verliezen...
sluysen zei:wel raar dat voor waldo de kranten vol stonden, en nu wordt er niets over gezegd...
Tigress zei:"de familie van JULIEN betreurt het dat er dergelijke geruchten de ronde doen dat hij zou overleden zijn. We kunnen u bevestigen dat dit zeker niet het geval is. De reden waarom hij niet meer werkt in De Gouden Saté is omdat hij het rustiger aan moet doen"
Ik ben de kleindochter van Julien
' is nog wel een begrijpbare reactie imo.Alteration zei:En in Rumst is er iemand uit de Rupel gehaald. Misschien is 't de Yannick wel