Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Ha. Na het gedoe met Mark, is er nu allerlei financiële onzin wat een grote invloed zal hebben op mijn studies.

Life, give me a break.

En maak het wat warmer, 't is hier koud.

Drew

Legacy Member
glashelder zei:
Ha. Na het gedoe met Mark, is er nu allerlei financiële onzin wat een grote invloed zal hebben op mijn studies.

Life, give me a break.
Verkoop uw samenvattingen voor een prijsje en dat probleem lost zich wel op. ;)

glashelder

Legacy Member
Drew zei:
Verkoop uw samenvattingen voor een prijsje en dat probleem lost zich wel op. ;)

Dat doe ik uit principe niet :sad: En ik denk niet dat ik van mijn samenvattingen kan leven :D

... misschien moet ik professioneel samenvatster worden :unsure:

Muscleduck

Legacy Member
glashelder zei:
Ha. Na het gedoe met Mark, is er nu allerlei financiële onzin wat een grote invloed zal hebben op mijn studies.

Life, give me a break.

En maak het wat warmer, 't is hier koud.

Als je het niet erg vindt dat ik het vraag: hoe is dat afgelopen? Zijn jullie nog samen? (ik neem aan van niet?)

Sick`

Legacy Member
Dillyracer zei:
Orofar werkt echt van geen kloten als ik keelpijn heb.

Fak

Je moet die met Codeine zien vast te krijgen; ik laat die telkens voorschrijven als ik ziek ben; ook al heb ik niet zo'n ferme last :D

janlaureys9

Legacy Member
Voor de eerste keer in jaren nog eens op smallband. Nu moet ik wel zeggen dat smallband precies wel iets bruikbaarder is geworden dan enkele jaren geleden...

glashelder

Legacy Member
Muscleduck zei:
Als je het niet erg vindt dat ik het vraag: hoe is dat afgelopen? Zijn jullie nog samen? (ik neem aan van niet?)
Jawel, maar it's one big mess. Ik weet niet wat je zoal hebt meegekregen, maar hij zou daar dus wel zitten. Alleen wil of mag (of weet ik veel) hij daar nu niet meer zitten, dus zijn ze op zoek naar iets anders. En wáár dan wel, dat wil hij mij óók niet zeggen want zie dat ik daar plots ook weer sta.

Dus basically is het echt helemaal fucked up.

janwouters zei:
Ge kunt mss stand-in van Maggie worden.
Wie is Maggie?

stormtrooper

Legacy Member
glashelder zei:
Jawel, maar it's one big mess. Ik weet niet wat je zoal hebt meegekregen, maar hij zou daar dus wel zitten. Alleen wil of mag (of weet ik veel) hij daar nu niet meer zitten, dus zijn ze op zoek naar iets anders. En wáár dan wel, dat wil hij mij óók niet zeggen want zie dat ik daar plots ook weer sta.

Dus basically is het echt helemaal fucked up.


Wie is Maggie?

Hij bedoelt Maggie van The Simpsons :p

Huasheng

Legacy Member
Last in mijn onderrug, last aan mijn onderste ribben, buikpijn... Nu nog hoofdpijn en 't is helemaal compleet :sop:

Edit: Onderrug lijkt met de minuut erger te worden :s

ironhorn

Legacy Member
glimlach/ergernis: mijn vriendin heeft blijkbaar voor 60 euro kadootjes gekocht ivm mijn 30 euro (zelfs minder, want er was een item niet meer). Dat gaat bijbestellen worden en die gaan nooit op tijd meer hier geraken :/ (en het is dan ook nog haar verjaardag+kerstmis)

Nas

Legacy Member
ironhorn zei:
glimlach/ergernis: mijn vriendin heeft blijkbaar voor 60 euro kadootjes gekocht ivm mijn 30 euro (zelfs minder, want er was een item niet meer). Dat gaat bijbestellen worden en die gaan nooit op tijd meer hier geraken :/ (en het is dan ook nog haar verjaardag+kerstmis)
Ik versta er geen kloten van. :oink:

Huasheng

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Ik versta er geen kloten van. :oink:
Zijn vriendin heeft 60€ aan cadeau's gekocht, hij maar 30€. Nu wil hij gauw nog wat kopen, om waarschijnlijk ook dichter bij de 60€ te komen, want anders denkt zijn vriendin misschien dat hij minder voor haar over heeft. Da's wat ik ervan afleid :p

Normaal gezien is hetgeen je geeft belangrijker dan hoeveel je er uiteindelijk aan uitgegeven hebt ;)

Oij

Legacy Member
ironhorn zei:
glimlach/ergernis: mijn vriendin heeft blijkbaar voor 60 euro kadootjes gekocht ivm mijn 30 euro (zelfs minder, want er was een item niet meer). Dat gaat bijbestellen worden en die gaan nooit op tijd meer hier geraken :/ (en het is dan ook nog haar verjaardag+kerstmis)

Ja, want het is natuurlijk zeer belangrijk dat je elk even veel uitgeeft aan die cadeau's. Het zou een schande zijn dat jij minder geld uitgeeft aan die cadeau...:ironic:

Chance dat de prijs datgene is wat telt.:unsure:

e.House

Legacy Member
glashelder zei:
Jawel, maar it's one big mess. Ik weet niet wat je zoal hebt meegekregen, maar hij zou daar dus wel zitten. Alleen wil of mag (of weet ik veel) hij daar nu niet meer zitten, dus zijn ze op zoek naar iets anders. En wáár dan wel, dat wil hij mij óók niet zeggen want zie dat ik daar plots ook weer sta.

Dus basically is het echt helemaal fucked up.


Wie is Maggie?

Basically is het heel simpel: hij zit en heeft er nooit gezeten. Een goede socioloog word je.

Karre

Legacy Member
Alteration zei:
Vooral als menig chauffeur dat interpreteert als "Ge pakt 'm niet, goed, dan ga ik wel.".




Een gat(je) in dat deksel maken.

Had ik mijn voorrang nu altijd blind genomen dan zat ik al aan drie ongelukken in plaats van mijn twee :p. Zolang er mensen rondrijden die hun verkeersregels niet kennen moet je al een waaghals zijn om dat te durven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan