Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
glashelder zei:Zit echt niet goed in m'n vel de laatste tijd![]()
En ben al heel de avond misselijk. Iets gegeten dat ik echt niet lekker vond en ik blijf die smaak maar in m'n mond hebben.
Carrion zei:Miljaar, nooit gedacht da een band hebben zoveel kon kostenOpnames, cd persen, hoeskes drukken, merch, release show en dan zit ik wss nog nie aan 1/4 van de lijst die we vandaag opgesteld hebben
![]()
Muscleduck zei:Merch is toch totaal nie nodig?
Muscleduck zei:Merch is toch totaal nie nodig?
BlazeMusic zei:Goed punt.
Eerst bekendheid vergaren (door middel van de andere zaken die je opnoemde zoals de CD's)
Alteration zei:En die hatelijke fietsers. Anderhalve meter uit de goot rijden en dan verschieten als ge langs rechts inhaalt.
Rechts inhalen is toch een tikkeltje erger dan wa pubers die in het midden vd straat rijden. Toeter dan gewoon eens goed.h0pje zei:Rechts inhalen is toch een tikkeltje erger dan wa pubers die in het midden vd straat rijden. Toeter dan gewoon eens goed.

Alteration zei:Ik heb geen toeter op mijn FIETSstuur![]()
Muscleduck zei:Merch is toch totaal nie nodig?
BlazeMusic zei:Goed punt.
Eerst bekendheid vergaren (door middel van de andere zaken die je opnoemde zoals de CD's)
50 om te beginnen, en 't is iets om zowel wat bekendheid te krijgen als ne spaarpot aan te leggen. De winst is normaal zo'n 5-6 euro per t-shirt.
nivekii zei:Misschien toch maar beter op monteren!

Nasty Nas zei:Ergernis van gisteren eigenlijk, maar ik kon die niet posten.
Zit ik lekker te schijten, valt de elektriciteit hier op kot toch wel niet uit zeker!
Kotgenoten bellen naar de kotbaas en die zegt dat het onze eigen schuld is omdat we altijd aan die elektriciteitskast prutsten
Bitch please, de helft weet niet eens waar die kast hangt, en dan nog, niemand houdt zich bezig met daaraan te foefelen.
Natuurlijk viel mijn gsm een uur later uit, was er geen internet, kon ik niet koken en was het net als een frigo zonder verwarming.
