Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
op bepaalde sites krijg ik met firefox de melding dat gebruikersnaam en paswoord niet juist zijn. Probeer ik het met Comodo Dragon (afgeleide van Chrome) dan kan ik wel inloggen. En het zijn geen typfouten want heb gegevens met ctrl+v ingevuld. Vreemd.

Carrion

Legacy Member
Miljaar, nooit gedacht da een band hebben zoveel kon kosten :p Opnames, cd persen, hoeskes drukken, merch, release show en dan zit ik wss nog nie aan 1/4 van de lijst die we vandaag opgesteld hebben :p

glashelder

Legacy Member
Zit echt niet goed in m'n vel de laatste tijd :s

En ben al heel de avond misselijk. Iets gegeten dat ik echt niet lekker vond en ik blijf die smaak maar in m'n mond hebben.

Utred

Legacy Member
glashelder zei:
Zit echt niet goed in m'n vel de laatste tijd :s

En ben al heel de avond misselijk. Iets gegeten dat ik echt niet lekker vond en ik blijf die smaak maar in m'n mond hebben.

Drink iets van korten.

Muscleduck

Legacy Member
Carrion zei:
Miljaar, nooit gedacht da een band hebben zoveel kon kosten :p Opnames, cd persen, hoeskes drukken, merch, release show en dan zit ik wss nog nie aan 1/4 van de lijst die we vandaag opgesteld hebben :p

Merch is toch totaal nie nodig?

kil911ler

Legacy Member
Gvd, elke dag altijd die bots :angry:

And for some reason blijf ik ze maar reporten, which makes me wonder... zouden er cijfers bijgehouden worden over hoeveel keer iemand al iets gereported heeft?

Mss dat de nummer #1 een speciale title krijgt ofzo :unsure:

xIO3Y

Legacy Member
Geen oog dichtgedaan door die klote wind. Sebiet toch proberen om nog een paar uurtjes te pitten.

kil911ler

Legacy Member
Gvd ja... harde rukwinden en kmoet daar sebiet door met mijne velo. Oh boy :(

Alteration

Legacy Member
Nog overslapen ook -_-

En die hatelijke fietsers. Anderhalve meter uit de goot rijden en dan verschieten als ge langs rechts inhaalt.

xDama

Legacy Member
Muscleduck zei:
Merch is toch totaal nie nodig?

BlazeMusic zei:
Goed punt.

Eerst bekendheid vergaren (door middel van de andere zaken die je opnoemde zoals de CD's)

Tuurlijk wel. Naargelang het genre is merch een essentieel element dat er feitelijk vanaf de eerste show moet zijn. Het is een promotiemiddel, maar vooral ook financieel iets heel aantrekkelijk voor een band.

Ik weet nog bij mijn allereerste band, dat we meteen 50 t-shirts hadden laten drukken. Met de opbrengst van die 50 t-shirts hebben we een demo kunnen opnemen en nog meer merch kunnen maken.

h0pje

Legacy Member
Alteration zei:
En die hatelijke fietsers. Anderhalve meter uit de goot rijden en dan verschieten als ge langs rechts inhaalt.

:wtf: Rechts inhalen is toch een tikkeltje erger dan wa pubers die in het midden vd straat rijden. Toeter dan gewoon eens goed.

Alteration

Legacy Member
h0pje zei:
:wtf: Rechts inhalen is toch een tikkeltje erger dan wa pubers die in het midden vd straat rijden. Toeter dan gewoon eens goed.

Ik heb geen toeter op mijn FIETSstuur :unsure:

Carrion

Legacy Member
Muscleduck zei:
Merch is toch totaal nie nodig?

BlazeMusic zei:
Goed punt.

Eerst bekendheid vergaren (door middel van de andere zaken die je opnoemde zoals de CD's)


We praten hier ook niet over oplagen van honderden stuks eh :p 50 om te beginnen, en 't is iets om zowel wat bekendheid te krijgen als ne spaarpot aan te leggen. De winst is normaal zo'n 5-6 euro per t-shirt.

Als we met dat geld al een deel kunnen financiëren zou het al schoon zijn als ge weet dat de opnames alleen al een goei 5-600 euro gaan kosten, en dan hebben we nog niks in ons handen :p

Alteration

Legacy Member
nivekii zei:
Misschien toch maar beter op monteren!

Denk niet dat dat het gewenste effect gaat hebben. Er zijn er al genoeg die beginnen te sukkelen als iemand achter hen belt, laat staan dat ze dan van hun fiets worden getoeterd :p

Nas

Legacy Member
Ergernis van gisteren eigenlijk, maar ik kon die niet posten.

Zit ik lekker te schijten, valt de elektriciteit hier op kot toch wel niet uit zeker!
Kotgenoten bellen naar de kotbaas en die zegt dat het onze eigen schuld is omdat we altijd aan die elektriciteitskast prutsten

Bitch please, de helft weet niet eens waar die kast hangt, en dan nog, niemand houdt zich bezig met daaraan te foefelen.

Natuurlijk viel mijn gsm een uur later uit, was er geen internet, kon ik niet koken en was het net als een frigo zonder verwarming.

yarc

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Ergernis van gisteren eigenlijk, maar ik kon die niet posten.

Zit ik lekker te schijten, valt de elektriciteit hier op kot toch wel niet uit zeker!
Kotgenoten bellen naar de kotbaas en die zegt dat het onze eigen schuld is omdat we altijd aan die elektriciteitskast prutsten

Bitch please, de helft weet niet eens waar die kast hangt, en dan nog, niemand houdt zich bezig met daaraan te foefelen.

Natuurlijk viel mijn gsm een uur later uit, was er geen internet, kon ik niet koken en was het net als een frigo zonder verwarming.

na alles te lezen .... waarom vermeld ge dat ge aan het schijten waard? totaal irrelevant voor uw verhaal he ...:eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan