Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noreeeee

Legacy Member
Arne zei:
Dwaze mensen.

Daarnet in een of andere IRC, waar er gesproken werd over granaat in Luik. Zegt er ene: "Het is dringend tijd voor een strenger migratiebeleid", waarop ik zeg "Idd, maar zolang er dwazen op de socialisten blijven stemmen komen we er niet."

Zegt hij doodleuk: "Ik stem ook voor de SPA ze.. Zijn toch best conservatief?"

/end discussion :doh:

Het is dringend tijd voor een beter sociaal beleid.

sparks

Legacy Member
Arne zei:
Dwaze mensen.

Daarnet in een of andere IRC, waar er gesproken werd over granaat in Luik. Zegt er ene: "Het is dringend tijd voor een strenger migratiebeleid", waarop ik zeg "Idd, maar zolang er dwazen op de socialisten blijven stemmen komen we er niet."

Zegt hij doodleuk: "Ik stem ook voor de SPA ze.. Zijn toch best conservatief?"

/end discussion :doh:

Was het ook dringend tijd voor een strenger migratiebeleid toen kim de gelder of hans van temse of ronald dingske of ...

Dit kon al tellen als belachelijke conclusie.

Atrox

Legacy Member
Blijkbaar was het een "wapenfreak". Waarom voel ik een verstrenging van de wapenwet aankomen, wat het probleem met de zwarte markt alleen maar zal verergeren?

Anoniem06

Legacy Member
sparks zei:
Was het ook dringend tijd voor een strenger migratiebeleid toen kim de gelder of hans van temse of ronald dingske of ...

Dit kon al tellen als belachelijke conclusie.

Jup, het is al 20 jaar tijd voor een strenger migratiebeleid tbh.

Moraalridder :woohoo:

Drew

Legacy Member
Arne zei:
Zegt hij doodleuk: "Ik stem ook voor de SPA ze.. Zijn toch best conservatief?"

/end discussion :doh:
Nochtans zou je kunnen stellen dat de sp.a behoudsgezind is en dus tegen bepaalde veranderingen. Progressief en links niet noodzakelijk synoniemen.

cram

Legacy Member
Ergernis op dit moment,Infamous 2.
Moet en duif neerschieten in een toren,ben daar maar waar zit dat klote beest nu.Ben nu al een uur heel die toren aan het onderzoeken.Duif is gaan vliegen denk ik.Ofwel is het een onzichtbare.:angry:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Atrox zei:
Blijkbaar was het een "wapenfreak". Waarom voel ik een verstrenging van de wapenwet aankomen, wat het probleem met de zwarte markt alleen maar zal verergeren?

*must resist gemopper over de #notmygov*

Omdat men ook na Hans Van Temse de wapenwet haastig op idiote manieren verscherpte, waardoor hij vol gaten is? (nachtkijkers zijn verboden, maar what about videocamera's met infraroodverlichting? Dat zijn ook nachtkijkers die weliswaar voor andere nachtkijkers als kermisverlichting zichtbaar zijn.)

sparks

Legacy Member
Arne zei:
Jup, het is al 20 jaar tijd voor een strenger migratiebeleid tbh.

Moraalridder :woohoo:

Nu was het eens iemand met een allochtone naam.
Hij kan hier evengoed geboren zijn.
Om dan na een feit als dit af te komen met "dringend tijd voor een strenger migratiebeleid" dan verkondig je gewoon iets dat totaal irrelevant is.

Als je nu zat te kakken op justitie dan was het al iets minder belachelijk.

rscaboy

Legacy Member
cram zei:
Ergernis op dit moment,Infamous 2.
Moet en duif neerschieten in een toren,ben daar maar waar zit dat klote beest nu.Ben nu al een uur heel die toren aan het onderzoeken.Duif is gaan vliegen denk ik.Ofwel is het een onzichtbare.:angry:

Youtube..

stoomboot

Legacy Member
Ne normale mens werkt dan en heeft dus nu pas tijd om de online-kranten eens vlug door te nemen voor hij aan het avondeten moet beginnen.


En net dan is er nergens een nieuwsuitzending.



Drew zei:
Nochtans zou je kunnen stellen dat de sp.a tegen bepaalde veranderingen is.

Kijk maar naar corrupte vader & dochter Claes.

Carrion

Legacy Member
stoomboot zei:
Ne normale mens werkt dan en heeft dus nu pas tijd om de online-kranten eens vlug door te nemen voor hij aan het avondeten moet beginnen.


En net dan is er nergens een nieuwsuitzending.

Moeten ze het anders ne hele dag volcontinu gaan uitzenden ofwa? Nie da er anders iets beter op is, ma kom.

Nas

Legacy Member
stoomboot zei:
Ne normale mens werkt dan en heeft dus nu pas tijd om de online-kranten eens vlug door te nemen voor hij aan het avondeten moet beginnen.


En net dan is er nergens een nieuwsuitzending.
Om 17u45 is er toch Het Nieuws op vtm en om 18u Het Journaal op één?
Of hebben ze het daar ook niet over Luik?

stoomboot

Legacy Member
VTM-nieuws?

Die zouden nog verkondigen dat Luik van de kaart is geveegd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan