noreeeee
Legacy Member
Arne zei:Dwaze mensen.
Daarnet in een of andere IRC, waar er gesproken werd over granaat in Luik. Zegt er ene: "Het is dringend tijd voor een strenger migratiebeleid", waarop ik zeg "Idd, maar zolang er dwazen op de socialisten blijven stemmen komen we er niet."
Zegt hij doodleuk: "Ik stem ook voor de SPA ze.. Zijn toch best conservatief?"
/end discussion :doh:
Het is dringend tijd voor een beter sociaal beleid.



