Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je beseft toch dat de rechterlijke macht maar uitvoert van wat de wetgevende beslist?EternalSilence zei:Dat er maar eens koppen gaan rollen, in de hoogste kringen van justitie.
The_Cat zei:Iemand die niet meer tegen mij wil praten omdat ik zaterdag lachte dat ze voor haar Pony een Paardendekje gekocht had, dat kwam dus tot aan zijn kont bijna en ik lachte daar mee >< en nu wil ze niet meer tegen me praten. Snel op de teentjes getrapt ofzo ><

De andere genomineerde, Indian Curry Style, verdwijnt dus uit de winkelrekken.
Furon zei:
Karre zei:Sowieso puur omdat bicky in de naam voorkwam. Ik vond ze niet eens zo lekker. Smaakte meer naar de kant van pickles toe zelf.
xDama zei:ROFL
"Ik heb nog hechtingen aan m'n kut."
Sweet baby Jezus :')

sluysen zei:Luik
Trots zijn op België is al een tijdje niet meer van doen maar als we hier al praktijken uit het midden oosten gaan krijgen :dohen dan heb ik het niet over de mensen, maar over de aanslagen&zelfmoordmissies, de mensen zijn er al genoeg)

Polnud zei:Want het is zeker de schuld van België natuurlijk!![]()

Polnud zei:Want het is zeker de schuld van België natuurlijk!![]()
sluysen zei:Het Belgische systeem en mentaliteit van de politiekers en alle instellingen zijn allesinds niet altijd om over naar huis te schrijven..
Op verschillende vlakken hebben ze vroeger serieuze steken laten vallen (onderandere migratie) en daar dragen we nu de gevolgen van...
Ik zou graag een vergelijking zien tussen bepaalde criminele feiten op 1 jaar (bv diefstallen) met het percentage "belgen" en het percentage andere "profiteurs"
een 40-60 ratio zal waarschijnlijk nog weinig zijn.
imo voorwaardelijk vrij = enkelband of iets dergelijks.. Nu is er geen controle en doen ze maar wat ze willen
sluysen zei:Dat is 1 feit. Hier in België zijn er genoeg feiten... En ik heb het nu niet enkel over wat er in Luik gebeurd is.
Je kan moeilijk ontkennen dat er in de Belgische systemen en wetten toch wel serieus wat gaten en fouten zitten...
Pleeg als Belg eens bv diefstal in bv een oost-europees of midden oosters land de kans bestaat dat de overheid je zelf van kant maakt of levenslang opsluit. Wat krijgen ze hier, een luxehotel :doh:

ad: