Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MmoRpgGuy

Legacy Member
vanochtend dat opsporingsbericht gezien van Fre :(

ook dat kutweer vandaag :(

The_Cat

Legacy Member
Iemand die niet meer tegen mij wil praten omdat ik zaterdag lachte dat ze voor haar Pony een Paardendekje gekocht had, dat kwam dus tot aan zijn kont bijna en ik lachte daar mee >< en nu wil ze niet meer tegen me praten. Snel op de teentjes getrapt ofzo ><

Drew

Legacy Member
EternalSilence zei:
Dat er maar eens koppen gaan rollen, in de hoogste kringen van justitie.
Je beseft toch dat de rechterlijke macht maar uitvoert van wat de wetgevende beslist?

Alteration

Legacy Member
The_Cat zei:
Iemand die niet meer tegen mij wil praten omdat ik zaterdag lachte dat ze voor haar Pony een Paardendekje gekocht had, dat kwam dus tot aan zijn kont bijna en ik lachte daar mee >< en nu wil ze niet meer tegen me praten. Snel op de teentjes getrapt ofzo ><

Ge zit in de verkeerde thread. Wees blij dat ge van dat aanstellerig mens vanaf zijt :)

Karre

Legacy Member
Kandul of welke mod die thread van 'Aanslag in Luik' constant zit "op te kuisen". Als je geen discussie wilt en al die posts dan verwijdert en enkel diegenen met feiten laat staan kan je even goed een krant gewoon lezen.

Alteration

Legacy Member
Karre zei:
Sowieso puur omdat bicky in de naam voorkwam. Ik vond ze niet eens zo lekker. Smaakte meer naar de kant van pickles toe zelf.

Natuurlijk. Die naam verkoopt al van zijn eigen, ongeacht de inhoud.

sluysen

Legacy Member
Luik :wtf:

Trots zijn op België is al een tijdje niet meer van doen maar als we hier al praktijken uit het midden oosten gaan krijgen :doh:(en dan heb ik het niet over de mensen, maar over de aanslagen&zelfmoordmissies, de mensen zijn er al genoeg)

lantaarnpaal

Legacy Member
sluysen zei:
Luik :wtf:

Trots zijn op België is al een tijdje niet meer van doen maar als we hier al praktijken uit het midden oosten gaan krijgen :doh:(en dan heb ik het niet over de mensen, maar over de aanslagen&zelfmoordmissies, de mensen zijn er al genoeg)

Want het is zeker de schuld van België natuurlijk! :)

Karre

Legacy Member
Polnud zei:
Want het is zeker de schuld van België natuurlijk! :)

Wel met het Midden-Oosten naar hier brengen! :woohoo:

Kom, waar zit die racistische bende hier zodat ik nog wat reps verzamel.

sluysen

Legacy Member
Polnud zei:
Want het is zeker de schuld van België natuurlijk! :)

Het Belgische systeem en mentaliteit van de politiekers en alle instellingen zijn allesinds niet altijd om over naar huis te schrijven..

Op verschillende vlakken hebben ze vroeger serieuze steken laten vallen (onderandere migratie) en daar dragen we nu de gevolgen van...

Ik zou graag een vergelijking zien tussen bepaalde criminele feiten op 1 jaar (bv diefstallen) met het percentage "belgen" en het percentage andere "profiteurs"

een 40-60 ratio zal waarschijnlijk nog weinig zijn.

imo voorwaardelijk vrij = enkelband of iets dergelijks.. Nu is er geen controle en doen ze maar wat ze willen

Selderijstok

Legacy Member
Er moet echt iets gedaan worden aan dat voorwaardelijk vrij beleid, man man.

sluysen

Legacy Member
echte voorwaarden zijn er niet aan hé, blijkbaar doe je nog steeds wat je wil..

lantaarnpaal

Legacy Member
sluysen zei:
Het Belgische systeem en mentaliteit van de politiekers en alle instellingen zijn allesinds niet altijd om over naar huis te schrijven..

Op verschillende vlakken hebben ze vroeger serieuze steken laten vallen (onderandere migratie) en daar dragen we nu de gevolgen van...

Ik zou graag een vergelijking zien tussen bepaalde criminele feiten op 1 jaar (bv diefstallen) met het percentage "belgen" en het percentage andere "profiteurs"

een 40-60 ratio zal waarschijnlijk nog weinig zijn.

imo voorwaardelijk vrij = enkelband of iets dergelijks.. Nu is er geen controle en doen ze maar wat ze willen


Zoiets kan overal gebeuren he...


Kijk maar naar Noorwegen met Breivik :ironic:

sluysen

Legacy Member
Dat is 1 feit. Hier in België zijn er genoeg feiten... En ik heb het nu niet enkel over wat er in Luik gebeurd is.

Je kan moeilijk ontkennen dat er in de Belgische systemen en wetten toch wel serieus wat gaten en fouten zitten...

Pleeg als Belg eens bv diefstal in bv een oost-europees of midden oosters land de kans bestaat dat de overheid je zelf van kant maakt of levenslang opsluit. Wat krijgen ze hier, een luxehotel :doh:

kay-gell

Legacy Member
sluysen zei:
Dat is 1 feit. Hier in België zijn er genoeg feiten... En ik heb het nu niet enkel over wat er in Luik gebeurd is.

Je kan moeilijk ontkennen dat er in de Belgische systemen en wetten toch wel serieus wat gaten en fouten zitten...

Pleeg als Belg eens bv diefstal in bv een oost-europees of midden oosters land de kans bestaat dat de overheid je zelf van kant maakt of levenslang opsluit. Wat krijgen ze hier, een luxehotel :doh:

De dader is een veelpleger die ook nog eens vervroegd is vrijgelaten.

Gelukkig heeft deze regering bij de onderhandelingen véél tijd gespendeerd aan justitie en hebben ze weer een fantastisch en daadkrachtig beleid klaar liggen.


Oh wait... :unsure:

En wtf Fré_ :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan