Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Général Zantas

Legacy Member
Antifa zei:
Totaal ongepast dat een bende racisten dit voorval weer aangrijpt om hun extremistische ideeën te "bewijzen".

De dader was trouwens niet eens een allochtoon, hij was geboren in ELSENE (ja, dat ligt in Brussel) en heeft zijn hele leven hier gewoond.

En zelfs als hij een allochtoon was, wat doet dat ertoe? Breivik was ook een allochtoon, Van Themsche, Tristan Van der Vlis (shopping in NL), Karst Tates (aanslag op Koninginnedag) waren allen allochtonen?

Werkelijk om te walgen die mentaliteit :puke:

Wassem bruin of wassem bruin?

rscaboy

Legacy Member
Antifa zei:
:rofl:

Jij bent waarschijnlijk zo'n racist/Vlaams-nationalist die redeneert dat er nu weer een paar Waalse/allochtone werklozen minder zijn...

Gezever!

We zijn erg verdraagzaam op 9Ls! we vinden dat racisme nooit zou mogen bestaan.


Net zoals luie walen en ******.:unsure:

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Dat gaat toch niet, als je pas op dat uur gedaan hebt met school/werk? En wat als je maar één trein per uur hebt, dan zit je gewoon altijd met dat probleem :p

Om één of andere reden sluiten mijn treinen ook altijd enorm slecht aan op mijn bus. Ze komen altijd aan in Brugge nét op het moment dat mijn bus vertrekt aan de andere kant van het station. Welke trein ik ook neem, ik moet sowieso 20 minuten wachten op de bus. Als ik een trein vroeger neem, moet ik 20 minuten wachten op de bus die 20 minuten eerder komt :')

Nu ja, 20 minuten is niet zo erg als een uur, maar élke dag 20 minuten extra reistijd is wel kut. Of nou ja, reistijd, eerder tussen-de-marginalen-en-gehandicapten-staan-aan-het-station-tijd :unsure: 'k Weet niet wat dat is in Brugge.
Hehe, ik heb altijd de chance om een bus te hebben naar Knokke die perfect aansluit op mijn trein. Maximum een tien tot vijftien minuten wachten :applause:

stoomboot

Legacy Member
Alteration zei:

Hoogstwaarschijnlijk zonder infra's.
Nochtans zo simpel om dat standaardzinnetje erbij te plakken:
"[ZO] Uitlokken van flame"




En ja, ik ga mijn post niet laten staan als het geen referentie meer heeft :p





Ik kan Kay geen rep meer geven voor zijn humor :(

mla

Legacy Member
sluysen zei:
²nd..

@antifa: Een tweede generatie van allochtone mensen, dat bestaat niet?

Als je in België geboren bent en de Belgische nationaliteit hebt ben je toch geen allochtoon?
Mijn vader is Ghanees en mijn moeder Belg, op mijn pas staat ook gewoon Belg. Ben ik zogezegd ook een allochtoon ofwat?

glashelder

Legacy Member
mla zei:
Als je in België geboren bent en de Belgische nationaliteit hebt ben je toch geen allochtoon?
Mijn vader is Ghanees en mijn moeder Belg, op mijn pas staat ook gewoon Belg. Ben ik zogezegd ook een allochtoon ofwat?
Ik heb nog 2 jaar in Nederland gewoond en kwam dan ook af en toe mensen tegen die zaagden over allochtonen. Hun kop als ik zei dat ik ook een allochtoon was :D Oei, dat was toch niet wat ze bedoelden eigenlijk, als ze allochtoon zeiden.

Oij

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Neem dan een trein vroeger?

Grapjas.
Je had zelf even niet kunnen bedenken dat er wel een reden zal geweest zijn dat ik de trein op dat uur genomen heb.:ironic:

sluysen

Legacy Member
mla zei:
Als je in België geboren bent en de Belgische nationaliteit hebt ben je toch geen allochtoon?
Mijn vader is Ghanees en mijn moeder Belg, op mijn pas staat ook gewoon Belg. Ben ik zogezegd ook een allochtoon ofwat?

Half als je het puur op etnisch vlak bekijkt ;)

Antifa

Legacy Member
mla zei:
Als je in België geboren bent en de Belgische nationaliteit hebt ben je toch geen allochtoon?
Mijn vader is Ghanees en mijn moeder Belg, op mijn pas staat ook gewoon Belg. Ben ik zogezegd ook een allochtoon ofwat?

Absoluut.

Volgens de gemiddelde racistische Vlaming ben jij een allochtoon die meer dan waarschijnlijk steelt, profiteert, hun dochters verkracht en stem jij 101% zeker op de socialisten...

Welkom in Vlaanderen onder de kerktoren :love:

Général Zantas

Legacy Member
Antifa zei:
Absoluut.

Volgens de gemiddelde racistische Vlaming ben jij een allochtoon die meer dan waarschijnlijk steelt, profiteert, hun dochters verkracht en stem jij 101% zeker op de socialisten...

Welkom in Vlaanderen onder de kerktoren :love:

Nog altijd wel een stukje beter dan daadwerkelijk in Ghana te leven hé :niceone:

Karre

Legacy Member
Antifa zei:
Absoluut.

Volgens de gemiddelde racistische Vlaming ben jij een allochtoon die meer dan waarschijnlijk steelt, profiteert, hun dochters verkracht en stem jij 101% zeker op de socialisten...

Welkom in Vlaanderen onder de kerktoren :love:

Er moet toch ergens onder geschuild worden met een weer zoals dit :(.

ProjectW

Legacy Member
buhh,
gisteren is mijn ex tegen mij begonnen chatten en nu kan ik er niet mee stoppen om aan haar te denken :sad: ... kan haar maar niet vergeten

Général Zantas

Legacy Member
ProjectW zei:
buhh,
gisteren is mijn ex tegen mij begonnen chatten en nu kan ik er niet mee stoppen om aan haar te denken :sad: ... kan haar maar niet vergeten

Bier.

Problem fixed.

Flawless

Legacy Member
Rhandd zei:
Nog altijd wel een stukje beter dan daadwerkelijk in Ghana te leven hé :niceone:

Het is niet alsof hij de keuze heeft gehad om in Ghana te leven. Vele allochtonen hebben tevens de kans niet gehad om in hun land van herkomst op te groeien om te weten hoe het leven eruit ziet. Ik vind het dan ook vrij nutteloos om die vergelijking te maken aangezien hij hier geboren is en evenveel Vlaming is als Filip De Winter.

Implar

Legacy Member
Antifa zei:
Absoluut.

Volgens de gemiddelde racistische Vlaming ben jij een allochtoon die meer dan waarschijnlijk steelt, profiteert, hun dochters verkracht en stem jij 101% zeker op de socialisten...

Welkom in Vlaanderen onder de kerktoren :love:

En slecht dat het hier is, MA SLECHT! En racisten, tzijn allemaal racisten! Ze denken allemaal da gij et waart, GIJ EH! Just omda ge bruin zijt!

Mocht ik van u zijn, voor mijn eigen veiligheid zou ik terug naar het nabije oosten trekken!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan