Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h0pje

Legacy Member
Antifa zei:
Absoluut.

Volgens de gemiddelde racistische Vlaming ben jij een allochtoon die meer dan waarschijnlijk steelt, profiteert, hun dochters verkracht en stem jij 101% zeker op de socialisten...

Daarmee insinueer je dat de gemiddelde Vlaming racistisch is. Want een gemiddelde racist bestaat volgens mij niet. Daarom verdenk ik jou van racisme. Racist!

Moraal van het verhaal: schermen met racisme heeft geen enkel nut meer anno 2011 want je kan het argument overal bij betrekken. Racisme is zó 1940.

lantaarnpaal

Legacy Member
h0pje zei:
Daarmee insinueer je dat de gemiddelde Vlaming racistisch is. Want een gemiddelde racist bestaat volgens mij niet. Daarom verdenk ik jou van racisme. Racist!

Moraal van het verhaal: schermen met racisme heeft geen enkel nut meer anno 2011 want je kan het argument overal bij betrekken. Racisme is zó 1940.

en beschuldigen op vlak van afkomst heeft wel nut?

Tr1ploid

Legacy Member
Antifa zei:
Absoluut.

Volgens de gemiddelde racistische Vlaming ben jij een allochtoon die meer dan waarschijnlijk steelt, profiteert, hun dochters verkracht en stem jij 101% zeker op de socialisten...

Welkom in Vlaanderen onder de kerktoren :love:
Trek het anders in het belachelijke. Deze discussie wordt altijd op zo'n hatelijke manier gevoerd.

Zie het eens onder ogen: Criminaliteit bij mensen van allochtone origine in België is flink hoger dan bij mensen van autochtone origine. Daarover moeten we het eens zijn.

De vraag is: waarom? Daar zou je als linkse activist/whatever (want links kan daar enkele zeer sterke argumenten voor aanhalen) je ook bent eens aandacht voor moeten hebben ipv als een idioot te verkondigen hoe antifascistisch je wel niet bent. Ja, hallo, is er dan iemand met een deftige hersenpan die niet tegen fascisme is? Je spreekt over kerktoren, maar je bent zelf precies blijven steken in de jaren '40.

Hawk

Legacy Member
Rhandd zei:
Nog altijd wel een stukje beter dan daadwerkelijk in Ghana te leven hé :niceone:
Hij is hier geboren en opgegroeid, wat heeft ie met Ghana te maken behalve het feit dat zijn vader daar vandaan komt? Stel nu dat het hier beter is dan in Ghana, is dat een excuus om racisme te tolereren? Nee

Hij zal meer gemeen hebben met u dan met de gemiddelde Ghanees. Can you deal with that? :)

Général Zantas

Legacy Member
Hawk zei:
Hij is hier geboren en opgegroeid, wat heeft ie met Ghana te maken behalve het feit dat zijn vader daar vandaan komt? Stel nu dat het hier beter is dan in Ghana, is dat een excuus om racisme te tolereren? Nee

Hij zal meer gemeen hebben met u dan met de gemiddelde Ghanees. Can you deal with that? :)

Tsja, als de context niet gelezen wordt.

janwouters

Legacy Member
glashelder zei:
Ik heb nog 2 jaar in Nederland gewoond en kwam dan ook af en toe mensen tegen die zaagden over allochtonen. Hun kop als ik zei dat ik ook een allochtoon was :D Oei, dat was toch niet wat ze bedoelden eigenlijk, als ze allochtoon zeiden.

Had je ze daar even goed beet!

denkimi

Legacy Member
Hawk zei:
Hij is hier geboren en opgegroeid, wat heeft ie met Ghana te maken behalve het feit dat zijn vader daar vandaan komt? Stel nu dat het hier beter is dan in Ghana, is dat een excuus om racisme te tolereren? Nee

Hij zal meer gemeen hebben met u dan met de gemiddelde Ghanees. Can you deal with that? :)
afkomst of huidskleur zijn niet de belangrijkste criteria om iemand als allochtoon te beschouwen.

bjorn de hoog-opgeleide automechanicien die van voetbal houdt en graag met zijn maten op café gaat zal amper tot niet als allochtoon beschouwd worden, al is zijn huid blank en komt zijn grootvader uit afrika.

mohammed de gemeente-arbeider die maar 3 woorden nederlands spreekt en praktiserende moslim is zal wel als allochtoon beschouwd worden, zelfs al is zijn huid blank.

dat is het verschil.


Sdc zei:
racist.

Rizla+

Legacy Member
Wanneer gaan ze nu is iets deftigs op tv zetten. Nu is het hier fucking Obese

The_Cat

Legacy Member
Alteration zei:
Ge zit in de verkeerde thread. Wees blij dat ge van dat aanstellerig mens vanaf zijt :)

Mja :p maar toch kan ik mij daar aan ergeren dat mensen over zoiets klein zo belachlijk kunnen doen :') je gaat toch ook niet voor een kind van 8 een trui kopen voor volwassenen :p dus waarom zou je dan paardenformaatmateriaal kopen voor een pony xD achja ^^

ThatsPrettyDope

Legacy Member
De wetten tegen allochtonen MOETEN strenger dat heeft niets met racist te maken. Wie zich niet kan gedragen in een andere land gaat maar terug naar oorsprong.

Morrissey

Legacy Member
ThatsPrettyDope zei:
De wetten tegen allochtonen MOETEN strenger dat heeft niets met racist te maken. Wie zich niet kan gedragen in een andere land gaat maar terug naar oorsprong.

Daar ga ik deels mee akkoord. Maar als de dader daadwerkelijk hier geboren is, heeft dat maar weinig met wetten voor allochtonen te maken. Hem terugsturen naar een land waar hij geen enkele connectie mee heeft, is ronduit debiel.

Drew

Legacy Member
ThatsPrettyDope zei:
De wetten tegen allochtonen MOETEN strenger dat heeft niets met racist te maken. Wie zich niet kan gedragen in een andere land gaat maar terug naar oorsprong.
Klinkt nochtans racistisch als je 'wetten tegen allochtonen' hebt. Wetten gelden namelijk voor iedereen.

ThatsPrettyDope

Legacy Member
Morrissey zei:
Daar ga ik deels mee akkoord. Maar als de dader daadwerkelijk hier geboren is, heeft dat maar weinig met wetten voor allochtonen te maken. Hem terugsturen naar een land waar hij geen enkele connectie mee heeft, is ronduit debiel.

Dat begrijp ik, maar ik doel vooral op het feit dat onze wetgeving te laks is en dat vaak in de Oostbloklanden niet het geval is. Daarom zou ik ze al terug sturen.

Drew zei:
Klinkt nochtans racistisch als je 'wetten tegen allochtonen' hebt. Wetten gelden namelijk voor iedereen.

Dat geldt dan ook voor elke immigrant. Maarja je bent tegenwoordig altijd een "racist"

Tonerider

Legacy Member
ThatsPrettyDope zei:
Dat begrijp ik, maar ik doel vooral op het feit dat onze wetgeving te laks is en dat vaak in de Oostbloklanden niet het geval is. Daarom zou ik ze al terug sturen.
De Oostbloklanden zou ik niet als referentie van 'goede' wetten nemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan