h0pje
Legacy Member
Antifa zei:Absoluut.
Volgens de gemiddelde racistische Vlaming ben jij een allochtoon die meer dan waarschijnlijk steelt, profiteert, hun dochters verkracht en stem jij 101% zeker op de socialisten...
Daarmee insinueer je dat de gemiddelde Vlaming racistisch is. Want een gemiddelde racist bestaat volgens mij niet. Daarom verdenk ik jou van racisme. Racist!
Moraal van het verhaal: schermen met racisme heeft geen enkel nut meer anno 2011 want je kan het argument overal bij betrekken. Racisme is zó 1940.

Oei, dat was toch niet wat ze bedoelden eigenlijk, als ze allochtoon zeiden.
maar toch kan ik mij daar aan ergeren dat mensen over zoiets klein zo belachlijk kunnen doen :') je gaat toch ook niet voor een kind van 8 een trui kopen voor volwassenen 