Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoomboot

Legacy Member
Hawk zei:
Ah, nu heeft het met kledij en kapsel te maken? Interessant, maar nee, het klopt niet. Den tweede ziet er als een zakenman-allochtoon uit en den eerste als een alternatieve-punk-allochtoon. Das het verschil.

Ja, spijtig dat we het gedrag niet kunnen afleiden van foto's.
Echter zijn er genoeg bewegende beelden te zien van dit soort gespuis.


Anders moet ge eens zoeken naar de filmpjes van dit soort jongeren die een zoveelste trein/metroreiziger halfdood slaan ;)


Ik heb nog geen beelden gezien van ene die gekleed is zoals #2, maar het gedrag vertoont van #1.



Laat me er wel bij zeggen dat het niet onderzocht is welke muziek de jongeren aan het luisteren waren op het moment van het in elkaar slaan van een onschuldig iemand.
Gelukkig dat jij weet dat het alternatieve punk was, zodat we nu ook de muziek waar we allen van mogen genieten tijdens een ritje op het openbaar vervoer in dat ene bepaalde vakje kunnen steken.

Hawk

Legacy Member
t kapsel is toch punk é?

stoomboot zei:
Ja, spijtig dat we het gedrag niet kunnen afleiden van foto's.
Echter zijn er genoeg bewegende beelden te zien van dit soort gespuis.
"..zie ginds komt de stoomboot weer aan".
We hadden het over geïntegreerde allochtonen en gij komt weer met gespuis af.

stoomboot zei:
Anders moet ge eens zoeken naar de filmpjes van dit soort jongeren die een zoveelste trein/metroreiziger halfdood slaan ;)
Een smiley op het einde van die zin? Hmmm *walks away slowly*

sluysen

Legacy Member
Hawk zei:
t kapsel is toch punk é?


"..zie ginds komt de stoomboot weer aan". We hadden het over geïntegreerde allochtonen en gij komt weer met gespuis af, spelbreker.


Een smiley op het einde van die zin? Hmmm *walks away slowly*

punk & tectonik

nuff said

GMotha

Legacy Member
Katoom zei:
Alternatieve-punk-allochtoon?

:lol:
Jah, vond het ook maar een vreemde vergelijking :/
Hoe zou dat eruit zien? Aleja, heb al eens een marrokaanse metalhead gekend, funny hoe hun baard minder fundy overkomt als het gekoppeld is met lang haar en een t-shirt van opeth ofzo.

glashelder

Legacy Member
ThatsPrettyDope zei:
De wetten tegen allochtonen MOETEN strenger dat heeft niets met racist te maken. Wie zich niet kan gedragen in een andere land gaat maar terug naar oorsprong.

Dat vind ik altijd zo'n vreemde gedachte, alsof elke allochtoon hier net 2 weken woont. Sommigen zijn nog nooit in het land van oorsprong geweest en kennen geen enkel woord van die taal. Wat moeten ze daar in vredesnaam gaan doen? En wat moet het land van oorsprong daar dan mee gaan aanvangen?

Stel je voor dat België plots hele hordes van-oorsprong-Belgische-kinderen terugkrijgt, vanuit allerlei landen, omdat ze daar iets hebben mispeuterd. Of dat de zoon van je tante die al 30 jaar in Ierland woont en die je nog nooit gezien hebt op een dag voor de deur staat omdat hij daar in Ierland iemand heeft bestolen en jullie zijn de enige familie die hij nog heeft, hij spreekt de taal niet en hij heeft geen woonplaats. Veel plezier er mee, zet maar een veldbedje in je kamer voor neefje Sean :lol:

Allez, het klinkt allemaal heel stoer, maar ik hoop dat je inziet dat het niet erg praktisch of realistisch is.

Furon

Legacy Member
GMotha zei:
heb al eens een marrokaanse metalhead gekend, funny hoe hun baard minder fundy overkomt als het gekoppeld is met lang haar en een t-shirt van opeth ofzo.

mind = blown

-Panda-

Legacy Member
Ergernis: small talk tussen mensen...

Dagelijks horen "hoe slecht het weer is" als het eens regent is zo frustrerend.

glashelder

Legacy Member
ThatsPrettyDope zei:
Misschien denkt men dan eens 2 maal na? Als het wat strenger zou zijn, dringt het misschien beter door.

Je weet hoe dan ook dat mensen niet 2x gaan nadenken omdat de straf erger is (zie Drew). Het gaat dan ook niet over hoe 'erg' het is (alhoewel, voor mij wel, maar voor jou dus niet), maar ook over dat het gewoon totaal niet realistisch is áls je eenmaal zo'n straf moet opleggen.

En dan is het idee, als je het écht eens even in gedachten gaat uitwerken in plaats van in het ijle te zitten roepen, gewoon totaal onpraktisch.

Ik weet niet of jij familie hebt in het buitenland, maar wij hebben een neef en een nicht die in Duitsland wonen. Hun mama (mijn tante) is getrouwd met een Duitser en ze woont daar al 20 jaar. Neefje en nichtje zien we één keer per jaar, met kerstmis. Waar ze vervolgens vooral tegen elkaar bezig zijn aangezien ze geen Nederlands praten. Zij zijn in Duitsland geboren en hebben daar gewoon hun school en vrienden.

Ik weet niet hoe het in Duitsland zit, maar ik neem aan dat ze daar ook wel eens roepen dat ze beter de criminele allochtonen terug naar hun land van oorsprong moeten sturen.

En op een slechte dag berooft mijn neefje een oud vrouwtje van haar handtas... En dan moet die jongen plots 'terug' naar België? Hoezo, terug, hij is hier nog nooit langer geweest dan 3 dagen? Wat moet hij hier dan in hemelsnaam doen? En wat moeten wíj met die jongen aanvangen? Bij opa en oma (+70) laten wonen? Bij een tante zetten die hij anders nooit ziet en die ook niet zit te wachten op één of ander puberig crimineeltje en die daar ook niet op voorzien is (qua slaapplaatsen, inkomen, etc)?

Tof dat je met ideeën en zo aankomt, maar ik ben benieuwd hoeveel je dat zo ziet zitten als je plots je kamer moet gaan delen met bovengenoemd neefje Sean. Dan zal het plots een stuk minder tof zijn.

Crashtestdummy

Legacy Member
-Panda- zei:
Ergernis: small talk tussen mensen...

Dagelijks horen "hoe slecht het weer is" als het eens regent is zo frustrerend.
imo ist al veel te veel goe weer geweest :sop: twas vandaag mijnen eersten dopdag vant jaar...

Therapy

Legacy Member
Het probleem met die "allochtonen" is dat de grote hoop zich nie aanpast. Da zou al heel veel oplossen imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan