Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
Baats zei:
Op facebook:

"X: Kben genen racist, ma tzijn altijd buitenlanders die zulke problemen veroorzaken"

:')

Ik ben ook geen racist. Ik ben gewoon iemand die mensen discrimineert op basis van huidskleur.




maar niet heus. :unsure:

Karre

Legacy Member
Rizla+ zei:
Wanneer gaan ze nu is iets deftigs op tv zetten. Nu is het hier fucking Obese

Ik heb er uit verveling ook naar zitten kijken en eerlijk gezegd vind ik dat wel nog een interessant programma. Afvallen via sporten en een gezonde voeding is wellicht vele gezonder dan afvallen met proteïneshakes, chirurgische ingrepen en noem maar op. Ik vind het wel nog één van de betere reality series eerlijk gezegd. Ik kan me wel voorstellen dat voor sommigen met een overgewicht dit wel hoop kan brengen dat er wel degelijk een weg terug is en door het omgooien van hun voedingsstijl met wat beweging ze zien dat je wel degelijk goed kan afvallen.

Ik sta op, ik denk ik ga even nog naar Top Gear kijken want ik heb geen zin om nu naar de winkel te gaan met de fiets. Top Gear is gedaan, het begint te regenen :sad:

vliegtuigje

Legacy Member
stoeme zeug opt werk zit vanalles vant internet te printen
'aa ja ik lees dat liever op papier'

derna zie ik dat ze toch opt scherm leest
a ja want zo kan ik er snel iets in opzoeken

50 vellen papier verkwist + al de rest dt ze altijd zit te printen en derna wegsmijt

:doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh:

-Panda-

Legacy Member
Hypothetisch:

Wat als...

Ge problemen hebt met alle kleurlingen (door bepaalde situaties die je met elk van hen hebt), die je ook met blanken zou hebben (mocht je die bepaalde situaties bij hen hebben).

Ben je dan racist?

Bram

Legacy Member
-Panda- zei:
Hypothetisch:

Wat als...

Ge problemen hebt met alle kleurlingen (door bepaalde situaties die je met elk van hen hebt), die je ook met blanken zou hebben (mocht je die bepaalde situaties bij hen hebben).

Ben je dan racist?

Als ge daardoor gaat veralgemenen en gaat zeggen dat ge problemen hebt met EFFECTIEF alle kleurlingen, dan is dat racisme ja.

Hawk

Legacy Member
Bram zei:
Als ge daardoor gaat veralgemenen en gaat zeggen dat ge problemen hebt met EFFECTIEF alle kleurlingen, dan is dat racisme ja.
Logisch denken, maar ge replied op een trololol.

Ergernis: net in 8min de stortregen gelopen

Ergernis2: daarstraks int station probeerde een vermoedelijk zigeunerin haar baby in de armen van mensen te duwen om geld te vragen, t was waarschijnlijk een truuk :s

Flawless

Legacy Member
Baats zei:
Op facebook:

"X: Kben genen racist, ma tzijn altijd buitenlanders die zulke problemen veroorzaken"

:')

Zo'n mensen heb ik zelf niet op fb, had er in het begin, maar heb ze allemaal verwijderd :) En wat zeggen ze over het slachtoffer van 15 jaar dat zelf van Marokkaanse afkomst was? Die man was ziek in zijn hoofd, heeft niks met zijn huidskleur of orgine te maken... . En tis niet op u bedoeld e Baats, het is gewoon een algemene vaststelling.

xDama

Legacy Member
Hawk zei:
Ergernis2: daarstraks int station probeerde een vermoedelijk zigeunerin haar baby in de armen van mensen te duwen om geld te vragen, t was waarschijnlijk een truuk :s

Echt ranzig zulke taferelen. Hier in bxl is dat ook overdreven met die zigeuners/bedelaars. 1 sloor zit op de grond, terwijl ze haar 'kroost' uitstuurt om alles en iedereen in de winkelstraten lastig te vallen om te bedelen.

Die kinderen lopen wel in designer-jeans rond, met hun haartjes mooi geknipt of in de gel en met dure schoenen aan. Nog gene rosse cent geef ik daar aan.

Flawless

Legacy Member
xDama zei:
Echt ranzig zulke taferelen. Hier in bxl is dat ook overdreven met die zigeuners/bedelaars. 1 sloor zit op de grond, terwijl ze haar 'kroost' uitstuurt om alles en iedereen in de winkelstraten lastig te vallen om te bedelen.

Die kinderen lopen wel in designer-jeans rond, met hun haartjes mooi geknipt of in de gel en met dure schoenen aan. Nog gene rosse cent geef ik daar aan.

Gestolen of met OCMW geld betaald. Als iedereen massaal zou stoppen met bedelaars geld te geven zou dit een goed teken zijn. Itt andere landen geeft België enorm veel geld uit om dit soort mensen te helpen. Dus dat geld dat ze bedelen is totaal niet nodig, ik weiger altijd, maar dan ook altijd.

Lobmans

Legacy Member
Therapy zei:
Het probleem met die "allochtonen" is dat de grote hoop zich nie aanpast. Da zou al heel veel oplossen imo.

Metalheads passen zich ook niet aan. Ze blijven ook koppig naar hun muziek luisteren, blijven ook koppig hun eigen kledingsstijl behouden, blijven ook koppig er bepaalde levensvisies op nahouden. Metalheads zijn dus ook sterk verschillend van de gemiddelde Belg maar daar kraait geen haan naar?!

Bram

Legacy Member
Hawk zei:
Logisch denken, maar ge replied op een trololol.

Ergernis: net in 8min de stortregen gelopen

Ergernis2: daarstraks int station probeerde een vermoedelijk zigeunerin haar baby in de armen van mensen te duwen om geld te vragen, t was waarschijnlijk een truuk :s

Ah, ken -Panda- niet, had het niet door. Brein draait maar op halve functionaliteit vandaag :p

Ergernis: having a shitty day. Overslapen, totaal nie kunnen concentreren, geen schijt goesting om te werken, medicatie niet gepakt en last van m'n maag...

Karre

Legacy Member
Lobmans zei:
Metalheads passen zich ook niet aan. Ze blijven ook koppig naar hun muziek luisteren, blijven ook koppig hun eigen kledingsstijl behouden, blijven ook koppig er bepaalde levensvisies op nahouden. Metalheads zijn dus ook sterk verschillend van de gemiddelde Belg maar daar kraait geen haan naar?!

Mooi punt. Weg met metalheads! Ze jagen me toch maar schrik aan :(

Dennoman

Legacy Member
Vastzitten met stomme tekst die tegen vrijdag binnen moet en daardoor geen fucking tijd hebben voor examens die volgende week beginnen. Niet dat ik in de praktijk veel op voorhand zou beginnen leren (ik maak me geen illusies), maar twee dagen voor een week van 3 examens met telkens maar een dagje tussen is misschien toch iets te ambitieus. Vandaag maar met iets beginnen om mijn geweten te sussen, ook al komt die tekst daardoor in het gedrang.

kay-gell

Legacy Member
Lobmans zei:
Metalheads passen zich ook niet aan. Ze blijven ook koppig naar hun muziek luisteren, blijven ook koppig hun eigen kledingsstijl behouden, blijven ook koppig er bepaalde levensvisies op nahouden. Metalheads zijn dus ook sterk verschillend van de gemiddelde Belg maar daar kraait geen haan naar?!

Het gevang zit dan ook niet vol met metalheads hé.

SiRdeK

Legacy Member
Door de hevige wind en regen van eergisteren is er water door de isolatie van 1 raam geraakt en daar stond de router net die nu dus naar de zak is. Het enige internet dat ik nu heb is het mobiel internet van mijn gsm. Maar door de muren van het huis krijg ik alleen maar edge.

Das misschien wel gunstig voor mijn examens :p

boozeke

Legacy Member
Lobmans zei:
Metalheads passen zich ook niet aan. Ze blijven ook koppig naar hun muziek luisteren, blijven ook koppig hun eigen kledingsstijl behouden, blijven ook koppig er bepaalde levensvisies op nahouden. Metalheads zijn dus ook sterk verschillend van de gemiddelde Belg maar daar kraait geen haan naar?!
ah?
Koppig naar muziek blijven luisteren, ja, als de rest schijtmuziek luistert kan de gemiddelde metalhead daar niet aan doen...
kledingsstijl,ja, maar hebt gij daar last van? Metalheads dragen het toch, gij toch ni?
Levensvisies da moogt ge mij nu is uitleggen se :-) Ik ben benieuwd

sparks

Legacy Member
boozeke zei:
ah?
Koppig naar muziek blijven luisteren, ja, als de rest schijtmuziek luistert kan de gemiddelde metalhead daar niet aan doen...
kledingsstijl,ja, maar hebt gij daar last van? Metalheads dragen het toch, gij toch ni?
Levensvisies da moogt ge mij nu is uitleggen se :-) Ik ben benieuwd

Heeft wel lang geduurd voor iemand het serieus nam.

sluysen

Legacy Member
boozeke zei:
ah?
Koppig naar muziek blijven luisteren, ja, als de rest schijtmuziek luistert kan de gemiddelde metalhead daar niet aan doen...
kledingsstijl,ja, maar hebt gij daar last van? Metalheads dragen het toch, gij toch ni?
Levensvisies da moogt ge mij nu is uitleggen se :-) Ik ben benieuwd

ik versta ook geen kloten van zijn vergelijking. Slaat op niets
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan