Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lobmans zei:Metalheads passen zich ook niet aan. Ze blijven ook koppig naar hun muziek luisteren, blijven ook koppig hun eigen kledingsstijl behouden, blijven ook koppig er bepaalde levensvisies op nahouden. Metalheads zijn dus ook sterk verschillend van de gemiddelde Belg maar daar kraait geen haan naar?!
Drew zei:

Het antwoord op de vraag die ze zich stellen zou "naar varkensvlees" moeten zijn omdat een mens en een varken qua biologische samenstelling redelijk vergelijkbaar zouden zijn. Vandaar long pork uiteraard.Drew zei:
), dat gebabbel tijdens de les, gedurende 4 uur lang bijna continu gevibreer van de gsm van die eikel naast mij, diezelfde eikel en zijn vriendjes die hun blikjes maar achterlaten op de grond, lekker gezellig rokend samentroepen voor ingangen en de mensen die naar binnen willen nog niet eens doorlaten, hartelijk dank om uw geweldige muziek en telefoongesprekken met ons te delen
Misschien nog iets luider als het kan, de mensen buiten deze bus/trein interesseert het misschien ook wel, ....sluysen zei:Vadsig weer, de ene keer is het regen, de andere keer dikke brokken "sneeuw"
make up your mind (snow plx)

dude,doe is normaal,sommige mensen moeten derdoor ook zenneKarre zei:Ze blijft helaas toch niet liggen![]()
Eerst zagen ze dat het niet blijft liggen, daarna komt het gezaag dat er sneeuw ligt en ze bijgevolg niet vooruit geraken.boozeke zei:dude,doe is normaal,sommige mensen moeten derdoor ook zenne
boozeke zei:dude,doe is normaal,sommige mensen moeten derdoor ook zenne
. Dus blijven liggen moet ze
.Karre zei:Blok begint bijna dus ik moet nergens naartoe en naar de plaatsen waar ik toch naartoe moet kan ik er perfect naartoe met de trein. En sneeuw of niet, die treinen zijn toch altijd al te laat. Dus blijven liggen moet ze
.
Alteration zei:Het egoïsme van sommigen begint me nu stilaan toch wel ferm de keel uit te hangen.
Karre zei:Blok begint bijna dus ik moet nergens naartoe en naar de plaatsen waar ik toch naartoe moet kan ik er perfect naartoe met de trein. En sneeuw of niet, die treinen zijn toch altijd al te laat. Dus blijven liggen moet ze
.

Carrion zei:Kan geloven dat gij niet op de baan wilt komen met den auto als 't gesneeuwd heeft...![]()
