Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tibokio

Legacy Member
Lobmans zei:
Metalheads passen zich ook niet aan. Ze blijven ook koppig naar hun muziek luisteren, blijven ook koppig hun eigen kledingsstijl behouden, blijven ook koppig er bepaalde levensvisies op nahouden. Metalheads zijn dus ook sterk verschillend van de gemiddelde Belg maar daar kraait geen haan naar?!

Dat is nu eens een heel domme vergelijking.

Alteration

Legacy Member
Het egoïsme van sommigen begint me nu stilaan toch wel ferm de keel uit te hangen.

Die buren met hun luide zeikmuziek, medefietsers die stront in hun ogen hebben, die in't midden van de baan rijden (links inhalen = verkeer uit tegenovergestelde richting storen en langs rechts inhalen is GIJ ZOT! :o), dat gebabbel tijdens de les, gedurende 4 uur lang bijna continu gevibreer van de gsm van die eikel naast mij, diezelfde eikel en zijn vriendjes die hun blikjes maar achterlaten op de grond, lekker gezellig rokend samentroepen voor ingangen en de mensen die naar binnen willen nog niet eens doorlaten, hartelijk dank om uw geweldige muziek en telefoongesprekken met ons te delen :bow: Misschien nog iets luider als het kan, de mensen buiten deze bus/trein interesseert het misschien ook wel, ....

sluysen

Legacy Member
Vadsig weer, de ene keer is het regen, de andere keer dikke brokken "sneeuw"

make up your mind (snow plx)

Katoom

Legacy Member
boozeke zei:
dude,doe is normaal,sommige mensen moeten derdoor ook zenne
Eerst zagen ze dat het niet blijft liggen, daarna komt het gezaag dat er sneeuw ligt en ze bijgevolg niet vooruit geraken.

Karre

Legacy Member
boozeke zei:
dude,doe is normaal,sommige mensen moeten derdoor ook zenne

Blok begint bijna dus ik moet nergens naartoe en naar de plaatsen waar ik toch naartoe moet kan ik er perfect naartoe met de trein. En sneeuw of niet, die treinen zijn toch altijd al te laat :p. Dus blijven liggen moet ze :tongue:.

a143290

Legacy Member
De warme, waterdichte winterbroek die mij vorig jaar not perfect paste krijg ik nu amper dicht... Reality hits you hard man :(

sparks

Legacy Member
Karre zei:
Blok begint bijna dus ik moet nergens naartoe en naar de plaatsen waar ik toch naartoe moet kan ik er perfect naartoe met de trein. En sneeuw of niet, die treinen zijn toch altijd al te laat :p. Dus blijven liggen moet ze :tongue:.

Alteration zei:
Het egoïsme van sommigen begint me nu stilaan toch wel ferm de keel uit te hangen.

Carrion

Legacy Member
Karre zei:
Blok begint bijna dus ik moet nergens naartoe en naar de plaatsen waar ik toch naartoe moet kan ik er perfect naartoe met de trein. En sneeuw of niet, die treinen zijn toch altijd al te laat :p. Dus blijven liggen moet ze :tongue:.

Kan geloven dat gij niet op de baan wilt komen met den auto als 't gesneeuwd heeft... :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan