Kandul
Legacy Member
Karre zei:Er is toch niets erg aan sneeuw indien er deftig sneeuwgeruimd wordt? Al wringt daar voornamelijk het schoentje in dit land.
Ik pleit voor verwarmde wegen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Karre zei:Er is toch niets erg aan sneeuw indien er deftig sneeuwgeruimd wordt? Al wringt daar voornamelijk het schoentje in dit land.
Sheldon Cooper zei:Goed en wel op postkaarten maar voor de rest mag dat wit koud goedje echt wel oprotten...
spliffrider zei:"wit koud goedje"?
Naar mijn ervaring is het eerder een vuil bruin papke waar ik dan met de fiets door mag ploeteren; en dat die fiets dan nog eens half naar de kloten kan helpen als ik hem niet regelmatig grondig kuis & opnieuw smeer.
I fucking hate it!!!!
sluysen zei:nee maar dan moet je achteraf ook niet komen melken![]()
Lobmans zei:Hoezo? We zitten allemaal maar te verkondigen dat moslims zich moeten aanpassen aan de Vlamingen, kritiek te geven als ze hun eigen gewoontes blijven behouden,... Dit terwijl ge daar in principe toch geen last van hebt?
Ik heb het nu uiteraard niet over de allochtonen in de gevangenis. Maar ook daar moeten we objectief proberen te blijven: ook al is een groot deel van de mensen in de gevangenis van allochtone afkomst, daarom wil het nog niet zeggen dat een groot deel van de allochtonen crimineel is. Van de meerderheid van de allochtonen hebt ge dus in feite geen last. Dat die allochtonen samenkomen in moskeeën, dat ze andere eet- en levensgewoontes hebben, dat ze thuis Marokkaans praten en in kleden rondlopen,... So what? Dat stoort mij even weinig als dat een metalhead in zwarte lederen kledij rondloopt, of dat de seniorenbond elke dinsdag samenkomt om te petanquen en koffie te drinken. Tuurlijk zullen er rare types bij zitten, maar er lopen ook genoeg rasechte Vlamingen die "anders" zijn omwille van vreemde gewoontes. Leven en laten leven.![]()
ik voor overdekte wegen, das realistischerKandul zei:Ik pleit voor verwarmde wegen!

Ik voor het weghalen van wegmarkeringen en ballustrades, wie niet in sneeuw kan rijden, blijft beter van de weg af.Dude87 zei:ik voor overdekte wegen, das realistischer![]()
GMotha zei:Ik voor het weghalen van wegmarkeringen en ballustrades, wie niet in sneeuw kan rijden, blijft beter van de weg af.

Kandul zei:Ik pleit voor verwarmde wegen!
sluysen zei:en dan nog het egoïsme argument gebruiken terwijl ze net hetzelfde doen.. Ik moet er door dus ik wil geen sneeuw.. :doh: Ge zijt ook niet verplicht om op x-aantal kilometer van uw werk te gaan wonen he (en vice versa)
Sheldon Cooper zei:Ik heb hier al veel bullshit gelezen maar dit spant toch echt wel de kroon :doh:
sluysen zei:waarom? er zijn genoeg mensen die tientallen kilometers van hun werk gaan wonen, en dan klagen dat ze constant in de file zitten en het weer trekt op niets en blablabla..Terwijl huis/werk dichter ook mogelijk zou zijn.. Ik heb het nu niet op mensen hier op het forum, maar ik ben er zeker van dat er mensen zijn die gans het land moeten afrijden voor hun werk, voor een job die dichter kan ook..
Waar is de tijd dat werknemers soms verplicht in een bepaalde straal rond het bedrijf moeten wonen, mede om dergelijke zaken te vermijden.
coldplayke zei:Volgens mij heb ik vanacht geslaapwandeld. Ik werd wakker in andere kleren dan waarin ik was gaan slapen en mijn ma had iets op de trap gehoord.
En het is niet de eerste keer![]()

Gebeuren soms veel nastier dingen mee dan met een fietsspliffrider zei:me 4 wielen hebt ge wel gemakkelijk spreken![]()
Wilde gok; jij bent nog een studentje.sluysen zei:neen, maar ik snap sommige mensen niet die persé een job aan de andere kant van het land willen, dan moet je niet gaan klagen over verkeersproblematiek, want zowiezo weet je al van vooraf dat die er zijn.
sluysen zei:neen, maar ik snap sommige mensen niet die persé een job aan de andere kant van het land willen, dan moet je niet gaan klagen over verkeersproblematiek, want zowiezo weet je al van vooraf dat die er zijn.