Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kandul

Legacy Member
Karre zei:
Er is toch niets erg aan sneeuw indien er deftig sneeuwgeruimd wordt? Al wringt daar voornamelijk het schoentje in dit land.

Ik pleit voor verwarmde wegen!

Rider

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Goed en wel op postkaarten maar voor de rest mag dat wit koud goedje echt wel oprotten...

"wit koud goedje"?

Naar mijn ervaring is het eerder een vuil bruin papke waar ik dan met de fiets door mag ploeteren; en dat die fiets dan nog eens half naar de kloten kan helpen als ik hem niet regelmatig grondig kuis & opnieuw smeer.
I fucking hate it!!!!

Alteration

Legacy Member
spliffrider zei:
"wit koud goedje"?

Naar mijn ervaring is het eerder een vuil bruin papke waar ik dan met de fiets door mag ploeteren; en dat die fiets dan nog eens half naar de kloten kan helpen als ik hem niet regelmatig grondig kuis & opnieuw smeer.
I fucking hate it!!!!

Vuil bruin papke > aangedrukte witte glijbaan

SHFT

Legacy Member
Het enige waar sneeuw goed voor is, is om ne keer met uwe auto goed los te gaan. RWD ftw! :)

eXtreme

Legacy Member
Lobmans zei:
Hoezo? We zitten allemaal maar te verkondigen dat moslims zich moeten aanpassen aan de Vlamingen, kritiek te geven als ze hun eigen gewoontes blijven behouden,... Dit terwijl ge daar in principe toch geen last van hebt?

Ik heb het nu uiteraard niet over de allochtonen in de gevangenis. Maar ook daar moeten we objectief proberen te blijven: ook al is een groot deel van de mensen in de gevangenis van allochtone afkomst, daarom wil het nog niet zeggen dat een groot deel van de allochtonen crimineel is. Van de meerderheid van de allochtonen hebt ge dus in feite geen last. Dat die allochtonen samenkomen in moskeeën, dat ze andere eet- en levensgewoontes hebben, dat ze thuis Marokkaans praten en in kleden rondlopen,... So what? Dat stoort mij even weinig als dat een metalhead in zwarte lederen kledij rondloopt, of dat de seniorenbond elke dinsdag samenkomt om te petanquen en koffie te drinken. Tuurlijk zullen er rare types bij zitten, maar er lopen ook genoeg rasechte Vlamingen die "anders" zijn omwille van vreemde gewoontes. Leven en laten leven. :)


Het feit dat een disproportioneel aantal gevangenen van buitenlandse origine is, is alle objectiviteit die ooit nodig was tesamen.

GMotha

Legacy Member
Dude87 zei:
ik voor overdekte wegen, das realistischer :unsure:
Ik voor het weghalen van wegmarkeringen en ballustrades, wie niet in sneeuw kan rijden, blijft beter van de weg af.

Rider

Legacy Member
GMotha zei:
Ik voor het weghalen van wegmarkeringen en ballustrades, wie niet in sneeuw kan rijden, blijft beter van de weg af.

me 4 wielen hebt ge wel gemakkelijk spreken :p

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
sluysen zei:
en dan nog het egoïsme argument gebruiken terwijl ze net hetzelfde doen.. Ik moet er door dus ik wil geen sneeuw.. :doh: Ge zijt ook niet verplicht om op x-aantal kilometer van uw werk te gaan wonen he (en vice versa)

Ik heb hier al veel bullshit gelezen maar dit spant toch echt wel de kroon :doh:

coldplayke

Legacy Member
Volgens mij heb ik vanacht geslaapwandeld. Ik werd wakker in andere kleren dan waarin ik was gaan slapen en mijn ma had iets op de trap gehoord.

En het is niet de eerste keer :s

sluysen

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ik heb hier al veel bullshit gelezen maar dit spant toch echt wel de kroon :doh:

waarom? er zijn genoeg mensen die tientallen kilometers van hun werk gaan wonen, en dan klagen dat ze constant in de file zitten en het weer trekt op niets en blablabla..Terwijl huis/werk dichter ook mogelijk zou zijn.. Ik heb het nu niet specifiek op mensen van hier op het forum, maar ik ben er zeker van dat er mensen zijn die gans het land moeten afrijden voor hun werk, voor een job die dichter kan ook, of waar het openbaar vervoer ook lukt.

Ik zeg niet dat dit voor iedereen geld, maar er zijn er zeker en vast.

Waar is de tijd dat werknemers soms verplicht in een bepaalde straal rond het bedrijf moeten wonen, mede om dergelijke zaken te vermijden.

Carrion

Legacy Member
sluysen zei:
waarom? er zijn genoeg mensen die tientallen kilometers van hun werk gaan wonen, en dan klagen dat ze constant in de file zitten en het weer trekt op niets en blablabla..Terwijl huis/werk dichter ook mogelijk zou zijn.. Ik heb het nu niet op mensen hier op het forum, maar ik ben er zeker van dat er mensen zijn die gans het land moeten afrijden voor hun werk, voor een job die dichter kan ook..

Waar is de tijd dat werknemers soms verplicht in een bepaalde straal rond het bedrijf moeten wonen, mede om dergelijke zaken te vermijden.

Inderdaad, waarom zouden mensen ergens mogen gaan wonen waar ze zelf willen, op een plaats die ze mooi vinden, kort bij familie en vrienden, een woning die voor hen financieel haalbaar is.

:ironic:

Mocht ge het nog niet doorhebben is het tegenwoordig ook nog eens een pak moeilijker om de rest van uw leven te blijven werken op een en dezelfde plaats, moet ge dan om de zoveel tijd gaan verhuizen ofwa.

BlazeMusic

Legacy Member
coldplayke zei:
Volgens mij heb ik vanacht geslaapwandeld. Ik werd wakker in andere kleren dan waarin ik was gaan slapen en mijn ma had iets op de trap gehoord.

En het is niet de eerste keer :s

Gij kunt toevallig is ni slaapwandelend mijn kot komen kuisen en eindigen met een super deluxe voetmassage? :woohoo:

sluysen

Legacy Member
neen, maar ik snap sommige mensen niet die persé een job aan de andere kant van het land willen, dan moet je niet gaan klagen over verkeersproblematiek, want zowiezo weet je al van vooraf dat die er zijn.

GMotha

Legacy Member
spliffrider zei:
me 4 wielen hebt ge wel gemakkelijk spreken :p
Gebeuren soms veel nastier dingen mee dan met een fiets :p
Maar in tegenstelling tot de gemiddelde landgenoot weet ik hoe ik met winterweer moet omgaan en zie ik degenen die er geen zak van kunnen liever ergens in een beek hangen dan in mijn buurt rijden.

sluysen zei:
neen, maar ik snap sommige mensen niet die persé een job aan de andere kant van het land willen, dan moet je niet gaan klagen over verkeersproblematiek, want zowiezo weet je al van vooraf dat die er zijn.
Wilde gok; jij bent nog een studentje.
Wacht maar tot jij op de arbeidsmarkt staat.

Carrion

Legacy Member
sluysen zei:
neen, maar ik snap sommige mensen niet die persé een job aan de andere kant van het land willen, dan moet je niet gaan klagen over verkeersproblematiek, want zowiezo weet je al van vooraf dat die er zijn.

Als gij gaat studeren weet ge ook dat ge gaat moeten blokken, dus zagen over examens is vanaf nu verleden tijd?

Soms moet ge nu eenmaal ver van huis werk zoeken als er kortbij niets te vinden is, moet ge daarom een plaats gaan wonen waar ge nie wilt fwa.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan