Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?therapy? zei:Massive spoiler tegengekomen over een boek dat ik aan het lezen ben*sigh*

stormtrooper zei:

JohnnyricoMC zei:Is dat toevallig KHLeuven dept G&T, de toiletten op niveau 0?![]()

stormtrooper zei:Nope, departement Bedrijf en Organisatie aan de Hogent![]()
stormtrooper zei:Nope, departement Bedrijf en Organisatie aan de Hogent![]()
Sick` zei:Iemand dat redeneerde van 'pak je netto loon en trek er je lening vanaf, en kijk wat er overschiet; wat je elke maand teveel hebt is geld dat je eigenlijk niet echt nodig hebt'.
Dus: over heel het jaar genomen: welk geld dat overschiet??? ik moet dan elke dag maar gaan werken en plezier achterwegen laten? als iemand mijn 10j oude auto in prak knalt, da moet ik maar te voet gaan voor de rest van mijn leven? (haja, sparen is 'geld dat je over hebt', dat is niet dat je dat op een later tijdstip nodig hebt zeker???). mag ik nog een vooruitzicht om ooit (betaalbare) verwarming op ons slaapkamer te kunnen plaatsen? misschien de badkamer gezonder en onderhoudbaar maken? de boel te (laten) isoleren? gezonder te eten? als we zo gaan redeneren kan ik al evengoe mijn (oeroud) huisje terug verkopen.
Karre zei:Waar dat ergens?
En van waar die redenering? Toevallig iemand die dan dat extra geld naar "zwakkeren" wou zien gaan?

Sick` zei:Iemand dat redeneerde van 'pak je netto loon en trek er je lening vanaf, en kijk wat er overschiet; wat je elke maand teveel hebt is geld dat je eigenlijk niet echt nodig hebt'.


Nice, trollface in het echt!stormtrooper zei:
Hawk zei:Nice, trollface in het echt!
Net dit gelezen : Louis Tobback SP.A-lijsttrekker voor gemeenteraadsverkiezi... - De Standaard
Daar erger ik me aan. Er is toch al bewezen dat Louis geen voeling met de jeugd en andere doelgroepen heeft, ma toch nog een ambtstermijn zoeken aan 80 (of hoe oud hij ook is) jaar..


stormtrooper zei:Toch wel jammer dat de Filip niet vertrokken is.

Alteration zei:Dus diegene die je citeert eet niet, betaalt verzekering/elektriciteit/gas/water/...., heeft nooit gezondheidszorg nodig, koopt nooit kledij, gaat overal te voet naar toe,..... EN gaat als 'm te later oud en versleten van de verniet leven?
Of leent die alles![]()
Moet volgens mij een bepaalde (zelf) opgelegde gedachtengang zijn om jezelf gelukkig proberen te voelen met wat je hebt en de rest als een 'geschenk' te aanzien. Mooi als je daar in kan geloven, en zeker alle respect daarvoor; maar mij kan men daar echt niet gelukkig mee maken.