Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Avondland

Legacy Member
Miljaar, ik denk dat ik verkouden begin te worden. Vanaf ik thuiskwam van 't werk voelde ik iets vreemds in mijn keel. En ik maar denken dat de jaarlijkse verkoudheid niet zou komen dit jaar. Ik hoop maar dat het een milde is. Paar daagjes last en finito.

?therapy?

Legacy Member
Massive spoiler tegengekomen over een boek dat ik aan het lezen ben :( *sigh*

kay-gell

Legacy Member
Gvd dingen diplomatisch oplossen hé.
Ik zat met mijn collega bij een klant, gesprek ging goed maar de radio op de achtergrond stond nogal hard.
Ik wil het vlotjes oplossen en zeg:
"Ik wil niet onbeleefd zijn maar ik heb nogal wat last van hoofdpijn, zou de radio af mogen?"

Geeft die kerel mij toch wel geen dafalgan, en ik heb gvd last van mijn maag. Dat ding maar ingenomen, maar was precies niet zo een goed gedacht. :s

Wilcao

Legacy Member
Hoofdpijn door verkoudheid :sop:. Gelukkig is de keelpijn wel zo goed als weg.

JohnnyricoMC

Legacy Member
stormtrooper zei:
Nope, departement Bedrijf en Organisatie aan de Hogent :p

hehe, kwam me érg bekend voor. 't gebouw is amper 5 jaar oud en 't schijthuis staat daar vol met zulke hilarische spreuken.

Sick`

Legacy Member
Iemand dat redeneerde van 'pak je netto loon en trek er je lening vanaf, en kijk wat er overschiet; wat je elke maand teveel hebt is geld dat je eigenlijk niet echt nodig hebt'.

Dus: over heel het jaar genomen: welk geld dat overschiet??? ik moet dan elke dag maar gaan werken en plezier achterwegen laten? als iemand mijn 10j oude auto in prak knalt, da moet ik maar te voet gaan voor de rest van mijn leven? (haja, sparen is 'geld dat je over hebt', dat is niet dat je dat op een later tijdstip nodig hebt zeker???). mag ik nog een vooruitzicht om ooit (betaalbare) verwarming op ons slaapkamer te kunnen plaatsen? misschien de badkamer gezonder en onderhoudbaar maken? de boel te (laten) isoleren? gezonder te eten? als we zo gaan redeneren kan ik al evengoe mijn (oeroud) huisje terug verkopen.

(en merci he Di Rupo om mijn rekening nog meer in de war te sturen)

Karre

Legacy Member
stormtrooper zei:
Nope, departement Bedrijf en Organisatie aan de Hogent :p

Waar dat ergens?

Sick` zei:
Iemand dat redeneerde van 'pak je netto loon en trek er je lening vanaf, en kijk wat er overschiet; wat je elke maand teveel hebt is geld dat je eigenlijk niet echt nodig hebt'.

Dus: over heel het jaar genomen: welk geld dat overschiet??? ik moet dan elke dag maar gaan werken en plezier achterwegen laten? als iemand mijn 10j oude auto in prak knalt, da moet ik maar te voet gaan voor de rest van mijn leven? (haja, sparen is 'geld dat je over hebt', dat is niet dat je dat op een later tijdstip nodig hebt zeker???). mag ik nog een vooruitzicht om ooit (betaalbare) verwarming op ons slaapkamer te kunnen plaatsen? misschien de badkamer gezonder en onderhoudbaar maken? de boel te (laten) isoleren? gezonder te eten? als we zo gaan redeneren kan ik al evengoe mijn (oeroud) huisje terug verkopen.

En van waar die redenering? Toevallig iemand die dan dat extra geld naar "zwakkeren" wou zien gaan?

stormtrooper

Legacy Member
Karre zei:
Waar dat ergens?



En van waar die redenering? Toevallig iemand die dan dat extra geld naar "zwakkeren" wou zien gaan?

Ik denk in de WC's in D-gebouw. 'k heb het ook maar van Facebook :p

Alteration

Legacy Member
Sick` zei:
Iemand dat redeneerde van 'pak je netto loon en trek er je lening vanaf, en kijk wat er overschiet; wat je elke maand teveel hebt is geld dat je eigenlijk niet echt nodig hebt'.

Dus diegene die je citeert eet niet, betaalt verzekering/elektriciteit/gas/water/...., heeft nooit gezondheidszorg nodig, koopt nooit kledij, gaat overal te voet naar toe,..... EN gaat als 'm te later oud en versleten van de verniet leven? :p

Of leent die alles :crazy:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Hawk zei:
Nice, trollface in het echt!

Net dit gelezen : Louis Tobback SP.A-lijsttrekker voor gemeenteraadsverkiezi... - De Standaard
Daar erger ik me aan. Er is toch al bewezen dat Louis geen voeling met de jeugd en andere doelgroepen heeft, ma toch nog een ambtstermijn zoeken aan 80 (of hoe oud hij ook is) jaar..

En sommige mensen vragen zich nog af waarom ik erg anti-Tobback ben.
Van Filip Dewinter verwacht men dat hij naar den Afrique gaat omdat Elioke premier is, maar Tobback heeft de kunst van dergelijke statements maken geperfectioneerd. Zo ging hij op de sporen liggen als de hogesnelheidstrein door Leuven zou passeren. De Thalys rijdt tegenwoordig dagelijks door het station en Lowietje is nooit op de sporen gaan liggen.:lol:

Het Fochplein wil hij zonder raadpleging van het volk hernoemen naar het Pieter de Somerplein, omdat Maarschalk Foch zogezegd een oorlogsmisdadiger was die duizenden jonge soldaten de dood in jaagde. Pieter De Somer is nochtans ook geen heilige, hoeveel studenten zijn er niet onder zijn rectoraat gebuisd?:D

Hij zit al jaren in het stadhuis en aan de echte problemen in Leuven (zoals het vreselijke verkeer binnen de stadsring, de levensgevaarlijke kruispunten op de stadsring en de zwakke verkeersaders in de randgemeenten, alsook de verloedering van tal van stadsdelen) is er nog steeds niets gedaan, alleen maar dure projecten. Was Leuven niet zo'n rood bastion zou hij al lang buiten zijn.

[/anti-tobback-rant]

Sick`

Legacy Member
Alteration zei:
Dus diegene die je citeert eet niet, betaalt verzekering/elektriciteit/gas/water/...., heeft nooit gezondheidszorg nodig, koopt nooit kledij, gaat overal te voet naar toe,..... EN gaat als 'm te later oud en versleten van de verniet leven? :p

Of leent die alles :crazy:

Persoon is slimmer dan dat, vandaar ik me er eens zo hard aan stoor :D Moet volgens mij een bepaalde (zelf) opgelegde gedachtengang zijn om jezelf gelukkig proberen te voelen met wat je hebt en de rest als een 'geschenk' te aanzien. Mooi als je daar in kan geloven, en zeker alle respect daarvoor; maar mij kan men daar echt niet gelukkig mee maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan