Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
Carrion zei:
Als gij gaat studeren weet ge ook dat ge gaat moeten blokken, dus zagen over examens is vanaf nu verleden tijd?

Soms moet ge nu eenmaal ver van huis werk zoeken als er kortbij niets te vinden is, moet ge daarom een plaats gaan wonen waar ge nie wilt fwa.

er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk..

Swat je snapt denk ik toch een beetje wat ik bedoel? Als je het natuurlijk direct gaat veralgemenen voor iedereen dan geld het niet, maar er zijn er zeker genoeg waarvoor het wel geld..

@gmotha ja want studenten weten niets af van de "echte"' wereld natuurlijk, en kennen daar niemand enzo :doh:

student of niet, maakt geen reet uit.. Of je nu op tijd op je werk moet zijn, of op tijd op school, blijft net hetzelfde, of ga je ook een school aan de andere kant van het land kiezen en elke dag op en af gaan (op die enkelingen na doet er wss niemand dit)

Katoom

Legacy Member
GMotha zei:
Gebeuren soms veel nastier dingen mee dan met een fiets :p
Maar in tegenstelling tot de gemiddelde landgenoot weet ik hoe ik met winterweer moet omgaan en zie ik degenen die er geen zak van kunnen liever ergens in een beek hangen dan in mijn buurt rijden.

Wilde gok; jij bent nog een studentje.
Wacht maar tot jij op de arbeidsmarkt staat.
Net wat ik dacht.

coldplayke

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Gij kunt toevallig is ni slaapwandelend mijn kot komen kuisen en eindigen met een super deluxe voetmassage? :woohoo:

Wie weet zit ik u dan andere kleren aan te doen :unsure:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Dude87 zei:
ik voor overdekte wegen, das realistischer :unsure:

En ik pleit voor een voor iedereen wettelijk verplicht vernieuwingsexamen voor het rijbewijs, over een vaste interval van 10 jaar. Eens zien hoeveel van die ouwe knarren dan nog met hunne Volvo of Mercedes en hun bij de cornflakes gekregen rijbewijs de weg nog onveilig zullen maken! De autokeuring bestaat al jaren, maar een chauffeurkeuring is veel belangrijker!

Sick`

Legacy Member
sluysen zei:
waarom? er zijn genoeg mensen die tientallen kilometers van hun werk gaan wonen, en dan klagen dat ze constant in de file zitten en het weer trekt op niets en blablabla..Terwijl huis/werk dichter ook mogelijk zou zijn.. Ik heb het nu niet specifiek op mensen van hier op het forum, maar ik ben er zeker van dat er mensen zijn die gans het land moeten afrijden voor hun werk, voor een job die dichter kan ook, of waar het openbaar vervoer ook lukt.

Ik zeg niet dat dit voor iedereen geld, maar er zijn er zeker en vast.

Waar is de tijd dat werknemers soms verplicht in een bepaalde straal rond het bedrijf moeten wonen, mede om dergelijke zaken te vermijden.

Ik mag zeggen dat ik SJAANS heb om een job vlakbij huis gevonden te hebben. Voor de zaken ik "specialist" (ik gebruik dat woord niet graag) in ben kan je vlakbij niet zomaar een job vinden. Verhuizen is belachelijk, want mijn vriendin heeft ook wel haar eigen jobs (ja, ze heeft er zelfs 2). Het is dus niet zo vanzelfsprekend.

Ook voor andere functies waar ik werk moeten wij al zelf in buitenland naar volk gaan zoeken omdat de mensen hier dikwijls niet te vinden zijn. Bij die mensen is het dan natuurlijk wel vanzelfsprekend dat ze naar belgie komen...

mla

Legacy Member
Juist te horen gekregen dat de cadeautjes (geld in mijn geval) op het kerstfeest dit jaar zijn afgeschaft. Fuck da, dan blijf ik thuis ook :p

Mikkel

Legacy Member
Oeft, nu pas van tafel en natuurlijk teveel gegeten :s
Eigen schuld, aan tafel gaan met teveel honger heeft dat effect op mijn gezond verstand >_>

Alteration

Legacy Member
mla zei:
Juist te horen gekregen dat de cadeautjes (geld in mijn geval) op het kerstfeest dit jaar zijn afgeschaft. Fuck da, dan blijf ik thuis ook :p

Mag ik dan gaan? :$

MrKend54l

Legacy Member
Mikkel zei:
Oeft, nu pas van tafel en natuurlijk teveel gegeten :s
Eigen schuld, aan tafel gaan met teveel honger heeft dat effect op mijn gezond verstand >_>

Gewoon plat gaan liggen, helpt altijd!

Albireo

Legacy Member
'k Probeer hier al een hele week gratis muziek van Star&Tunes (van den Delhaize) te downloaden en 't wil maar niet lukken. :angry:

waiting for download01.mediatoserve.com :sop:

GMotha

Legacy Member
De reality programma's op VT4 waar iedereen zo zot van staat...

Achja, binnenkort verliezen ze daar hun laatste remming en zal er een heus seizoen van "de lelijkste kleuter van vlaanderen" gestart worden, mits genoeg prijzengeld (soms is media-aandacht al genoeg) zullen er altijd ouders zijn die hun kleine inschrijven.
"Ik heb ons Beau-ke altijd al een gedrochtje gevonden, dus heb ik een goed gevoel dat hij zal winnen."
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan