Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a143290

Legacy Member
SHFT zei:
Hoezo is die reactie erg?

Ik krijg werkelijk het vliegend schijt van mensen die zo overdreven reageren op van die fimpjes. Ja, da's heel erg dat er zo'n dingen gebeuren. Maar als ge begint à la "ze zouden hetzelfde moeten doen bij die daders!" zijt ge imho geen haar beter dan die daders, in tegendeel. Mensen in de fik steken lijkt mij net dat tikkeltje erger dan honden in de fik steken.

Ook al is zo'n reactie (hopelijk) niet gemeend, denk is 2 keer na voor ge zo'n dingen uitkraamt. Anders gaan we nu naar de gevangenis en dan moogt ge daar iemand uitkiezen om in brand te steken om da hondje te wreken, is't goe? :ironic:

Booka Shade

Legacy Member
Net dat filmpje gezien waarop een paar smeerlappen een hondje in brand steken, gewoon voor "de fun".
Zo'n mensen zouden ze gewoon de kop in moeten schieten.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Gisterenavond eens gekeken. Naar het einde geskipt in de hoop dat het beestje een vijver vond, maar tevergeefs. Zulke mensen zijn ziek/gewetenloos en moeten in een gesloten instelling gestoken worden.

Anoniem04

Legacy Member
Als je zoiets kunt is er gewoon iets goed fouts in uw hoofd. Zal later niet veel degelijks van worden.

Belgianbonzai

Legacy Member
a143290 zei:
Ik krijg werkelijk het vliegend schijt van mensen die zo overdreven reageren op van die fimpjes. Ja, da's heel erg dat er zo'n dingen gebeuren. Maar als ge begint à la "ze zouden hetzelfde moeten doen bij die daders!" zijt ge imho geen haar beter dan die daders, in tegendeel. Mensen in de fik steken lijkt mij net dat tikkeltje erger dan honden in de fik steken.

En waarom is een mens in de fik steken erger dan een hond?

a143290

Legacy Member
Belgianbonzai zei:
En waarom is een mens in de fik steken erger dan een hond?

Ge hebt de keuze: nen hond in de fik steken of ne mens. Waarvoor kiest ge?
Nog spannender: uw eigen hond in de fik steken of een wildvreemde mens.

Nas

Legacy Member
a143290 zei:
Ge hebt de keuze: nen hond in de fik steken of ne mens. Waarvoor kiest ge?
Nog spannender: uw eigen hond in de fik steken of een wildvreemde mens.
Ik denk als je dat aan een hond vraagt, hij niet hetzelfde antwoord zal geven...

Général Zantas

Legacy Member
Dat logsysteem hier is toch serieus ingewikkeld, amai menne frak. Twee keer iets moeten loggen en al twee foutjes, benieuwd hoelang het duurt eer ik naar men voeten krijg!

denkimi

Legacy Member
Belgianbonzai zei:
En waarom is een mens in de fik steken erger dan een hond?
omdat het leven van een hond nu eenmaal minder waard is dan dat van een mens.

Nasty Nas zei:
Ik denk als je dat aan een hond vraagt, hij niet hetzelfde antwoord zal geven...
zodra ik een hond heb die kan antwoorden zal ik het hem vragen.

Darkseid

Legacy Member
Als ge hier gaat beweren dat een hondenleven evenveel waard is als dat van een mens, waar legt ge de grens dan? Waarom moogt ge wel spinnen en insecten dood meppen maar geen honden etc? Insecten zijn wél minderwaardig? :)

JohnnyricoMC

Legacy Member
Darkseid zei:
Als ge hier gaat beweren dat een hondenleven evenveel waard is als dat van een mens, waar legt ge de grens dan? Waarom moogt ge wel spinnen en insecten dood meppen maar geen honden etc? Insecten zijn wél minderwaardig? :)

Van insecten zijn er genoeg en ze zijn gewoon creepy. Als het meer dan 4 ledematen (staart niet meegerekend) heeft en het bevindt zich in mijn onmiddelijke omveving, dan moet het zsm buiten of dood.

Darkseid

Legacy Member
"creepy" lol. Honden zijn er trouwens ook meer dan genoeg dus buiten het typische "dogs are cute, insects are creepy"-argument hebt ge geen reden? :p

ps: dezelfde mening over muizen/ratten/..(ook 4-voeters)?

eXtreme

Legacy Member
a143290 zei:
Ik krijg werkelijk het vliegend schijt van mensen die zo overdreven reageren op van die fimpjes. Ja, da's heel erg dat er zo'n dingen gebeuren. Maar als ge begint à la "ze zouden hetzelfde moeten doen bij die daders!" zijt ge imho geen haar beter dan die daders, in tegendeel. Mensen in de fik steken lijkt mij net dat tikkeltje erger dan honden in de fik steken.

Ook al is zo'n reactie (hopelijk) niet gemeend, denk is 2 keer na voor ge zo'n dingen uitkraamt. Anders gaan we nu naar de gevangenis en dan moogt ge daar iemand uitkiezen om in brand te steken om da hondje te wreken, is't goe? :ironic:


Ge zou het ook kunnen bekijken als hoe mensen naar straffen kijken? Wat dus ni wilt zeggen da ze het bestrafte gedrag zelf ooit zouden vertonen. Juist nog minder misschien..

Avilowca

Legacy Member
Adblock Plus 2.0 is begonnen aan de sell-out.

Vanaf deze versie worden "non-intrusive" adds automatisch toegelaten. Je kan dit nog altijd verhinderen door een optie te veranderen. Nog een paar versies en die keuzemogelijkheid gaat ook verdwijnen.

Hopelijk komt er iemand met een fork uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan