a143290
Legacy Member
SHFT zei:Hoezo is die reactie erg?
Ik krijg werkelijk het vliegend schijt van mensen die zo overdreven reageren op van die fimpjes. Ja, da's heel erg dat er zo'n dingen gebeuren. Maar als ge begint à la "ze zouden hetzelfde moeten doen bij die daders!" zijt ge imho geen haar beter dan die daders, in tegendeel. Mensen in de fik steken lijkt mij net dat tikkeltje erger dan honden in de fik steken.
Ook al is zo'n reactie (hopelijk) niet gemeend, denk is 2 keer na voor ge zo'n dingen uitkraamt. Anders gaan we nu naar de gevangenis en dan moogt ge daar iemand uitkiezen om in brand te steken om da hondje te wreken, is't goe? :ironic:



