Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Darkseid zei:
ps: dezelfde mening over muizen/ratten/..(ook 4-voeters)?

Yep, zeer amusante pluisballekes.


En er is wel een serieus verschil tussen een insect met één haal doodslaan en een puppy overgieten met brandstof en dan minuten lang laten lijden terwijl hij zowel van buiten als binnen verschroeit. :ironic:

fr1sb33

Legacy Member
Avilowca zei:
Adblock Plus 2.0 is begonnen aan de sell-out.

Vanaf deze versie worden "non-intrusive" adds automatisch toegelaten. Je kan dit nog altijd verhinderen door een optie te veranderen. Nog een paar versies en die keuzemogelijkheid gaat ook verdwijnen.

Hopelijk komt er iemand met een fork uit.

gewoon auto-update afzetten, problem solved

Prastepius

Legacy Member
mensen zijn er ook teveel..
als ik moest kiezen door een hond of wildvreemde mens te doden. dan dood ik easy die mens.
de mens is toch achterbaks.

Bart Religion

Legacy Member
a143290 zei:
De reacties ergeren mij nog meer...

Kinderen of geen kinderen. Levenslang zonder kans op vrijlating. Komt nooit meer goed en ze gaan nog moorden plegen, alleen zullen het dan mensen zijn en geen dieren.
De maatschappij moet beschermd worden tegen zulke psychopaten anders vallen er nog meer slachtoffers.

Nas

Legacy Member
Shit man, die zin was theoretisch bedoeld e. :ironic:

Ik mep trouwens nooit een insect dood (tenzij het een zwarte weduwe of iets dergelijks is de klaar staat om mij te injecteren met een dodelijk gif).
Muggen, vliegen e.d. jaag ik gewoon naar buiten.
Spinnen e.d. neem ik op met een papiertje en zet ik buiten.

Het is niet dat ik zo'n grote dierenliefhebber ben dat ik 30 huisdieren heb, maar ik ben tegen het doodmeppen van elk soort dier

/rant

Saphira

Legacy Member
Prastepius zei:
mensen zijn er ook teveel..
als ik moest kiezen door een hond of wildvreemde mens te doden. dan dood ik easy die mens.
de mens is toch achterbaks.

hetzelfde hier :unsure:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Shit man, die zin was theoretisch bedoeld e. :ironic:

Ik mep trouwens nooit een insect dood (tenzij het een zwarte weduwe of iets dergelijks is de klaar staat om mij te injecteren met een dodelijk gif).
Muggen, vliegen e.d. jaag ik gewoon naar buiten.
Spinnen e.d. neem ik op met een papiertje en zet ik buiten.

Het is niet dat ik zo'n grote dierenliefhebber ben dat ik 30 huisdieren heb, maar ik ben tegen het doodmeppen van elk soort dier

/rant

Toen ik klein was heb ik mij ooit beziggehouden met mieren verdrinken in een klein bakske water.

denkimi

Legacy Member
Prastepius zei:
als ik moest kiezen door een hond of wildvreemde mens te doden. dan dood ik easy die mens.
de mens is toch achterbaks.
:lol:

het realisme is weer ver te zoeken.

Bart Religion

Legacy Member
"Kinderen" die honden in brand steken en dergelijke zijn de volgende De Gelder, Dutroux, Fourniret, Janssens, Brevik, Amrami, ...

Beter nu voorgoed opsluiten en de sleutel weggooien ipv te wachten tot ze onschuldige mensen doodmartelen of opblazen. Wat sowieso vroeg of laat gaat gebeuren.

SHFT

Legacy Member
a143290 zei:
Ik krijg werkelijk het vliegend schijt van mensen die zo overdreven reageren op van die fimpjes. Ja, da's heel erg dat er zo'n dingen gebeuren. Maar als ge begint à la "ze zouden hetzelfde moeten doen bij die daders!" zijt ge imho geen haar beter dan die daders, in tegendeel. Mensen in de fik steken lijkt mij net dat tikkeltje erger dan honden in de fik steken.

Ook al is zo'n reactie (hopelijk) niet gemeend, denk is 2 keer na voor ge zo'n dingen uitkraamt. Anders gaan we nu naar de gevangenis en dan moogt ge daar iemand uitkiezen om in brand te steken om da hondje te wreken, is't goe? :ironic:

Mensen kramen zo'n dingen uit door een gevoel van onmacht en dat de daders op dezelfde manier gestraft moeten worden voor hun daden.

eXtreme

Legacy Member
Hoe zit het met die kerel die spoorloos was, uit Kortrijk die hier ook forum zat??

a143290

Legacy Member
Prastepius zei:
mensen zijn er ook teveel..
als ik moest kiezen door een hond of wildvreemde mens te doden. dan dood ik easy die mens.
de mens is toch achterbaks.

En dolfijnen zijn groepsverkrachters.
En Bison feeds brother to wolves - YouTube
En ... blablabla

Sebiet komen ze nog af met "ja maar dieren vervuilen de planeet tenminste niet."

En ja, UITERAARD zijn die kinderen gevaarlijk, UITERAARD hebben die een heel groot risico om later zo'n dingen met mensen te doen. NATUURLIJK moeten die begeleid en gestraft worden. Maar die oog om oog tand om tand mentaliteit staat mij echt niet aan.

Prastepius

Legacy Member
ik krijg gewoon het schijt van hoe mensen met dieren omgaan.
neem nu de wolvenpopulatie in scandinavië. de mens bouwt en bouwt en treedt hun gebied binnen. ze knallen ze massaal af. plots beseffen ze van oei er zijn er te weinig meer. er komt een jachtverbod. de wolvenpopulatie breidt zich eventjes uit. tot een paar roedels. ho hi.. er zijn er weer te veel. het jachtverbod wordt opgegeven. en zo gaat het verder met nog andere diersoorten. wie is de mens om te beslissen van ah er zijn er teveel van dit en dat, knallen maar.

de mens is zelf met 7 miljard.. -> knallen maar.

mens is typische voorbeeld van een virus. in een korte tijd opkomen en onherstelbare schade aanrichten.
de mens is echt niet het uber- alzeggende wezen. we zijn een zoogdier gelijk elk ander.
ik wil ook niet de uberdierenvriend uithangen, want ook ik eet vlees. maar sommige dingen zijn not done. beer-hondengevechten, beren met de galblaasindustrie, beren en andere dieren die misbruikten worden om te dansen, of circussen. jagen voor plezier ( snobs die effe voor plezier met een sniper op 1 km een leeuw gaan afknallen ). doe het dan zonder wapens en zet dan nog eens een felle bek op. bontindustrie, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan