Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Huasheng

Legacy Member
Treinen. Vanmorgen halfweg tussen Liedekerke en Brussel stopte de trein. Het bericht dat er een defecte trein op onze lijn staat en dat de trein moest terugkeren naar Denderleeuw. Uiteraard reed de trein retetraag terug naar Denderleeuw :sop: Eens daar aangekomen het bericht dat reizigers richting Brussel best overstappen naar de trein aan de andere kant van het perron. Direct veranderd van trein. Dan nog eens mogen overstappen in Noord, en nadien nog eens de bus nemen. Om 6u30 thuis vertrokken en om 9u20 op 't werk aangekomen :doh:
Chapeau voor de mensen die iedere dag met 't openbaar vervoer naar 't werk gaan, maar ik ben het nu al kotsbeu! :angry:

Astovihad

Legacy Member
a143290 zei:
Dat sloeg dat ook niet op het filmpje maar op de stelling "een hond of een mens in brand steken is even erg"

You sir are a puts! Probeert u nooit om eens na te denken?

MrKend54l

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Oké, dat gaat er nu wel over.

Maar op een zeker punt heb je over de mens wel de juiste denkwijze:

Een dier heeft geen geweten en koestert geen gevoelens, behalve die van de natuur tegenover andere wezens.
Een mens heeft een geweten, kan op hoger niveau nadenken en heeft in zekere zin vrije wil.
Hierdoor maakt het mij altijd enorm van streek als er geweld is tegen onschuldige wezens.
Kinderen tot op zekere leeftijd hebben ook dit soort onschuld in zich.

Dat moest er effe uit :)

Al wie een onschuldig wezen iets aandoet is gewoon rotslecht...

a143290

Legacy Member
BuBbA zei:
Dat is dan ook belachelijke stelling op zich en totaal naast de kwestie. Nogmaals, kinderen die zo'n zaken doen gaan nooit goed terechtkomen, die zijn ziek in hun kop. Beter nu al opruimen dan binnen x aantal jaar te merken dat ze "plots" moordenaars zijn...

Ik zou zeggen, hier is een geweer. Ga ze maar braafjes een kogel door hun kop knallen dan.
Iedereen met hun stoere praat zou ik dat ook heel graag effectief is zien doen.
(En die discussie begint nu zelfs naar mijn goesting al wa te lang te duren)

?therapy?

Legacy Member
Jef Vermassen :sop: Het is weer sensationeel en hij komt weer in de kranten ze. :ironic:

|steven|

Legacy Member
Huasheng zei:
Treinen. Vanmorgen halfweg tussen Liedekerke en Brussel stopte de trein. Het bericht dat er een defecte trein op onze lijn staat en dat de trein moest terugkeren naar Denderleeuw. Uiteraard reed de trein retetraag terug naar Denderleeuw :sop: Eens daar aangekomen het bericht dat reizigers richting Brussel best overstappen naar de trein aan de andere kant van het perron. Direct veranderd van trein. Dan nog eens mogen overstappen in Noord, en nadien nog eens de bus nemen. Om 6u30 thuis vertrokken en om 9u20 op 't werk aangekomen :doh:
Chapeau voor de mensen die iedere dag met 't openbaar vervoer naar 't werk gaan, maar ik ben het nu al kotsbeu! :angry:

Vanmorgen om 7u45 de trein van Denderleeuw naar Aalst. Hij vertrekt eens mooi op tijd (ook een uitzondering op die lijn!) en dan 100 meter verder blijft de trein stilstaan. Een halfuur hebben we daar gezeten, zonder informatie. Trein is terug station ingereden. Nog steeds geen informatie gekregen. Iets duidelijk afroepen op het perron doen ze ook niet. 30 min te laat op het werk, wat al bij al wel meeviel. Maar alwéér de non-communicatie van de NMBS was alweer mooi van de partij.

Die leren het dus écht niet hé... Ze maken ergens een fout (treinbestuurder? naar alle waarschijnlijkheid) een ander personeelslid (treinbegeleider moet toch iets weten ???) faalt ook door de reiziger (klant) niet te informeren. Triestig.

?therapy?

Legacy Member
De nieuwe dienstregeling heeft er alleszins gezorgd dat het nu nog slechter reizen is voor mij. :woohoo:
Wat nog ietwat deftig was hebben ze nu verkloot, en wat al een rampzalige verbinding was, blijft hetzelfde :applause:

Orchidee

Legacy Member
?therapy? zei:
De nieuwe dienstregeling heeft er alleszins gezorgd dat het nu nog slechter reizen is voor mij. :woohoo:
Wat nog ietwat deftig was hebben ze nu verkloot, en wat al een rampzalige verbinding was, blijft hetzelfde :applause:

idem, de goeie is aangepast, de slechte is gebleven:sop:

denkimi

Legacy Member
MrKend54l zei:
Al wie een onschuldig wezen iets aandoet is gewoon rotslecht...
dus ik ben rotslecht omdat ik muggen en vliegen doodsla?

of moet dat wezen er eerst schattig uitzien?

Put_met_keren

Legacy Member
Ik hoor mijn kat net eens goed krabben in zijn kattenbak en plots begint dat hier serieus te stinken.
Dat moet nogal een drol geweest zijn als de walm mij van aan de achterdeur, door de keuken en de eetplaats door bereikt tot in de living :oink:

Wel goed om te weten dat die activia yoghurt ook werkt bij katten :p

SiRdeK

Legacy Member
denkimi zei:
dus ik ben rotslecht omdat ik muggen en vliegen doodsla?

of moet dat wezen er eerst schattig uitzien?
Voor mijn part zouden alle insecten weg mogen. Kutbeesten met een kutgeluid.

Bosvos

Legacy Member
Pizza'ke besteld. Op voorhand lijkt dat altijd een geweldig idee :sop:

De looksaus was er niet bij (maar ook niet aangerekend, dus zo erg is't ook niet), maar het ergste is dat die pizza belachelijk zout is. Ik peins dat ik mijn weekvoorraad water er deze nacht ga moeten doorjagen.

Nas

Legacy Member
Die chauffage hier op kot. :sop:
Ik kan em enkel op de hoogste stand zetten zodat het binnen de 20 minuten hier belachelijk warm wordt.
Dan terug afzetten en een anderhalf uurke later terug opzetten omdat het anders te koud wordt. :doh:

Sick`

Legacy Member
De zak van mijn versterker stond in de hoek van de slaapkamer, is ne keer als reistas gebruikt geweest omdat ie een lekkere padding heeft. Ik haal hem uit de hoek ... tas staat aan den buitenkant vol met schimmel :doh:

pietje666

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Die chauffage hier op kot. :sop:
Ik kan em enkel op de hoogste stand zetten zodat het binnen de 20 minuten hier belachelijk warm wordt.
Dan terug afzetten en een anderhalf uurke later terug opzetten omdat het anders te koud wordt. :doh:

check :D

fr1sb33

Legacy Member
Avilowca zei:
Het kwaad was al geschied voor ik het door had. Weet jij of ik ergens de oude versie 1.3.9 kan vinden om zo manueel te installeren?


2.0.1 is nog ca va, volgens mij.
Je kan bij "filter preferences" de optie "allow non-intrusive advertising" afzetten, dus zolang je geen nieuwere versie laat installeren, zal je geen problemen tegenkomen.

En hier vind je oudere versies.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/adblock-plus/versions/

Ik vrees wel dat de volgende versie van Firefox enkel nog de 2.x.x gaat ondersteunen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan