Huasheng
Legacy Member
Treinen. Vanmorgen halfweg tussen Liedekerke en Brussel stopte de trein. Het bericht dat er een defecte trein op onze lijn staat en dat de trein moest terugkeren naar Denderleeuw. Uiteraard reed de trein retetraag terug naar Denderleeuw
Eens daar aangekomen het bericht dat reizigers richting Brussel best overstappen naar de trein aan de andere kant van het perron. Direct veranderd van trein. Dan nog eens mogen overstappen in Noord, en nadien nog eens de bus nemen. Om 6u30 thuis vertrokken en om 9u20 op 't werk aangekomen :doh:
Chapeau voor de mensen die iedere dag met 't openbaar vervoer naar 't werk gaan, maar ik ben het nu al kotsbeu!
Eens daar aangekomen het bericht dat reizigers richting Brussel best overstappen naar de trein aan de andere kant van het perron. Direct veranderd van trein. Dan nog eens mogen overstappen in Noord, en nadien nog eens de bus nemen. Om 6u30 thuis vertrokken en om 9u20 op 't werk aangekomen :doh:Chapeau voor de mensen die iedere dag met 't openbaar vervoer naar 't werk gaan, maar ik ben het nu al kotsbeu!




