MrKend54l
Legacy Member
denkimi zei:dus ik ben rotslecht omdat ik muggen en vliegen doodsla?
of moet dat wezen er eerst schattig uitzien?
Daar is gewoon een over populatie van. Dus dat is niet erg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denkimi zei:dus ik ben rotslecht omdat ik muggen en vliegen doodsla?
of moet dat wezen er eerst schattig uitzien?
Dat is 2.5% van het kadastraal inkomen vermeerder met provenciale en gemeentelijke opcentiemen.Sick` zei:Das het kadastraal inkomen? Ja, als je groot wil wonen![]()

?therapy? zei:Jef VermassenHet is weer sensationeel en hij komt weer in de kranten ze. :ironic:
?therapy? zei:De nieuwe dienstregeling heeft er alleszins gezorgd dat het nu nog slechter reizen is voor mij.
Wat nog ietwat deftig was hebben ze nu verkloot, en wat al een rampzalige verbinding was, blijft hetzelfde :applause:
MrKend54l zei:Daar is gewoon een over populatie van. Dus dat is niet erg.
Nasty Nas zei:Ik kan blijkbaar niet meer inloggen met m'n Apple-ID.
Ik heb nochtans m'n wachtwoord niet veranderd.
Shellshock zei:

Darkseid zei:Wat een non-argument. Zowel van honden als van mensen is er ook een overpopulatie, dus mep ze maar dood?
Shellshock zei:
