Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
denkimi zei:
dus ik ben rotslecht omdat ik muggen en vliegen doodsla?

of moet dat wezen er eerst schattig uitzien?

Daar is gewoon een over populatie van. Dus dat is niet erg.

Nicolaz_

Legacy Member
Klant die mij net wakker gebeld heeft, servers plat :( Kmag nu nog na Gent rijden

Time

Legacy Member
Sick` zei:
Das het kadastraal inkomen? Ja, als je groot wil wonen :p
Dat is 2.5% van het kadastraal inkomen vermeerder met provenciale en gemeentelijke opcentiemen.

Mijn kadastraal in komen is 651, kan je bezwaarlijk groot noemen. :p

pinoken

Legacy Member
Gisteren een discussie gehad met iemand over het gebruik van "to" en "too" in het engels. Ik maar in mijn boek engels kijken en verschillende sites raadplegen. Zegt allemaal hetzelfde, zeg ik dan ook tegen hem gaat ie gewoon even beweren dat die sites mis zijn en dat dat random idioten zijn van op het internet.

Van zo'n mensen krijg ik 't schijt, zelf nooit niets fout kunnen doen en alles weten. Op de kop toe iedereen uitschelden om uzelf beter te voelen. Jonges toch!

Nuja, ga me er niet kwaad in maken en ga er dan ook niet tegen in als ze met zoiets afkomen.

xIO3Y

Legacy Member
Verdomme koud geleden vannacht. Waarom hebben we geen verwarming boven...

xDama

Legacy Member
?therapy? zei:
Jef Vermassen :sop: Het is weer sensationeel en hij komt weer in de kranten ze. :ironic:

Echt hé... De mediageile kuthond.

?therapy? zei:
De nieuwe dienstregeling heeft er alleszins gezorgd dat het nu nog slechter reizen is voor mij. :woohoo:
Wat nog ietwat deftig was hebben ze nu verkloot, en wat al een rampzalige verbinding was, blijft hetzelfde :applause:

Bij mij is het er ook niet op verbeterd. Ik heb normaal 8 minuten tussen mijn aansluiting, maar tegenwoordig heeft mijn 1e trein altijd tussen de 5-10minuten vertraging, waardoor ik mijn aansluiting mis.

Vroeger bleef mijn trein naar bxl noord nog even wachten, maar dat is ook al veranderd blijkbaar.

Dennoman

Legacy Member
Goed ziek vlak voordat de examens beginnen + moest vandaag in Antwerpen iets gaan inleveren in hardcopy. Versie via mail gisteren al binnen geleverd, zou dus straf zijn moesten ze daar een probleem van maken.

Darkseid

Legacy Member
MrKend54l zei:
Daar is gewoon een over populatie van. Dus dat is niet erg.

Wat een non-argument. Zowel van honden als van mensen is er ook een overpopulatie, dus mep ze maar dood?

Nas

Legacy Member
Ik kan blijkbaar niet meer inloggen met m'n Apple-ID. :angry:
Ik heb nochtans m'n wachtwoord niet veranderd.

sparks

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Ik kan blijkbaar niet meer inloggen met m'n Apple-ID. :angry:
Ik heb nochtans m'n wachtwoord niet veranderd.

Dan zal iemand anders dat voor je gedaan hebben.

Carrion

Legacy Member
Darkseid zei:
Wat een non-argument. Zowel van honden als van mensen is er ook een overpopulatie, dus mep ze maar dood?

Hond -> beste vriend van de mens, vooral vroeger gebruikt in de jacht naar voedsel

Mug -> irritant, geen nut in de natuur, brengt ziektes zoals malaria over


't zijn maar details..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan