Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
kay-gell zei:
De dader is een veelpleger die ook nog eens vervroegd is vrijgelaten.

Gelukkig heeft deze regering bij de onderhandelingen véél tijd gespendeerd aan justitie en hebben ze weer een fantastisch en daadkrachtig beleid klaar liggen.


Oh wait... :unsure:

En wtf Fré_ :sad:

hoe meer je over die kerel leest hoe beter het wordt..

Amrani kreeg in 2008 een celstraf van 58 maanden. Er waren bij hem tientallen wapens aangetroffen en 2.800 cannabisplantjes. De man was een echte wapenfreak, die zelfs oorlogswapens zou gehad hebben. Hij beschikte ook over honderden onderdelen, waarmee hij wapens in elkaar kon sleutelen.

2008 + 58 (4 jaar en half) = 2012?? Wat doet die idioot dan alweer op vrije voeten?

+ ze weten dat het een wapenfreak is, extra controlemiddelen zijn dus niet nodig?

Alteration

Legacy Member
sluysen zei:
hoe meer je over die kerel leest hoe beter het wordt..



2008 + 58 (4 jaar en half) = 2012?? Wat doet die idioot dan alweer op vrije voeten?

+ ze weten dat het een wapenfreak is, extra controlemiddelen zijn dus niet nodig?

2/3 uitzitten = voorwaardelijk vrij

SXe

Legacy Member
VTM strikes again! Het laatste wat ze lieten zien waren wat beelden van Luik met een actiemuziekje op de achtergrond. Precies of twas een actiefilm... Zeer respectloos van VTM imho.

a143290

Legacy Member
Furon zei:

Allez, die waren nog zo lekker :/

Also, this:


SXe zei:
VTM strikes again! Het laatste wat ze lieten zien waren wat beelden van Luik met een actiemuziekje op de achtergrond. Precies of twas een actiefilm... Zeer respectloos van VTM imho.

Met hun "portretten" altijd >_> Ik krijg daar echt het vliegend schijt van als ze muziek plakken op beelden tijdens het nieuws.


Alteration zei:
2/3 uitzitten = voorwaardelijk vrij

Misschien gaan ze EINDELIJK eens beseffen dat dat een achterlijke regel is.

stoomboot

Legacy Member
SXe zei:
VTM strikes again! Het laatste wat ze lieten zien waren wat beelden van Luik met een actiemuziekje op de achtergrond. Precies of twas een actiefilm... Zeer respectloos van VTM imho.

stoomboot zei:
VTM-nieuws?

Die zouden nog verkondigen dat Luik van de kaart is geveegd.



Zagende, egoïstische wichten. Die vindt je overal, zelfs op een bewogen dag als deze.

Oij

Legacy Member
Trein komt in het station toe om 18:25. Blijk ik een bus te hebben om 18:23.
Een uur mogen wachten dus, om dan uiteindelijk nog naar huis te mogen sprinten (strompelen) door de gietende regen.:angry:

2 uur onderweg zijn voor iets wat je met de auto op 15min kan doen!:sop:

Antifa

Legacy Member
Totaal ongepast dat een bende racisten dit voorval weer aangrijpt om hun extremistische ideeën te "bewijzen".

De dader was trouwens niet eens een allochtoon, hij was geboren in ELSENE (ja, dat ligt in Brussel) en heeft zijn hele leven hier gewoond.

En zelfs als hij een allochtoon was, wat doet dat ertoe? Breivik was ook een allochtoon, Van Themsche, Tristan Van der Vlis (shopping in NL), Karst Tates (aanslag op Koninginnedag) waren allen allochtonen?

Werkelijk om te walgen die mentaliteit :puke:

glashelder

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Neem dan een trein vroeger?

Dat gaat toch niet, als je pas op dat uur gedaan hebt met school/werk? En wat als je maar één trein per uur hebt, dan zit je gewoon altijd met dat probleem :p

Om één of andere reden sluiten mijn treinen ook altijd enorm slecht aan op mijn bus. Ze komen altijd aan in Brugge nét op het moment dat mijn bus vertrekt aan de andere kant van het station. Welke trein ik ook neem, ik moet sowieso 20 minuten wachten op de bus. Als ik een trein vroeger neem, moet ik 20 minuten wachten op de bus die 20 minuten eerder komt :')

Nu ja, 20 minuten is niet zo erg als een uur, maar élke dag 20 minuten extra reistijd is wel kut. Of nou ja, reistijd, eerder tussen-de-marginalen-en-gehandicapten-staan-aan-het-station-tijd :unsure: 'k Weet niet wat dat is in Brugge.

janwouters

Legacy Member
Antifa zei:
De dader was trouwens niet eens een allochtoon, hij was geboren in ELSENE (ja, dat ligt in Brussel) en heeft zijn hele leven hier gewoond.


Waar staat da?

?therapy?

Legacy Member
We spreken met 4 af om te gaan eten deze vrijdag. Iedereen kan en dus kijk ik al uit naar vrijdag. En nu kunnen ze blijkbaar allemaal niet. :ironic:
2 die blijkbaar iets anders gepland hebben nu, en den anderen gaat moe zijn omdat hij een paperke moet schrijven donderdag :')

Gonzo

Legacy Member
?therapy? zei:
2 die blijkbaar iets anders gepland hebben nu, en den anderen gaat moe zijn omdat hij een paperke moet schrijven donderdag :')

Wa een krempers... Zou ik ook nie afkunnen, eerst iet afspreken en dan opeens allemaal afzeggen.

kay-gell

Legacy Member
Antifa zei:
:rofl:

Jij bent waarschijnlijk zo'n racist/Vlaams-nationalist die redeneert dat er nu weer een paar Waalse/allochtone werklozen minder zijn...

En jij iemand die zo haatdragend is tov mensen met een andere politiek overtuiging dat het zelfs je gevoel om humor te verstaan kapot heeft gemaakt.

sir oinksalot

Legacy Member
kay-gell zei:
En jij iemand die zo haatdragend is tov mensen met een andere politiek overtuiging dat het zelfs je gevoel om humor te verstaan kapot heeft gemaakt.

zijn nickname zegt al genoeg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan