Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij denkt dat het één of andere deodorant-geur is misschien, maar de kleren die daarin hangen zijn gewoon gewassen. En vanmorgen zaten er 20, zei hij. Wat, ze gaan met 20 eens naar mijn kleren gaan kijken? 
firewulf1 zei:En als ik dan in slaap geraak, word ik ff later wakker badend in het zweet, wat niet aan de warmte in de kamer ligt btw, heb gisterennacht een uur voor dak ging slapen speciaal mijne airco opgezet en mijn kamer was echt fris. Als ik dan toch in slaap val dan zie ik gewoon elk uur. Echt hatelijjk, ma kmoet gewoon volhouden.
firewulf1 zei:Echt hatelijjk, ma kmoet gewoon volhouden.
.Dat komt wel in orde, zat in dezelfde situatie als jou, na 15 mei volledig ermee gestopt. Ik had er maar 1 weekje last van, en sindsdien ging alles probleemloos. Maar dat zal voor iedereen anders zijn, en ja, ik was ook een dagelijkse roker. Gewoon volhouden en het komt in orde.firewulf1 zei:ergernis van vandaag is ergernis van de rest van de week ook eigenlijk.
Kben onlangs gestopt met cannabis roken. Deed da dagelijks en toch wel een stuk of 4 per dag op zijn minst. En nu kan ik 's nachts de slaap nie vatten.
En als ik dan in slaap geraak, word ik ff later wakker badend in het zweet, wat niet aan de warmte in de kamer ligt btw, heb gisterennacht een uur voor dak ging slapen speciaal mijne airco opgezet en mijn kamer was echt fris. Als ik dan toch in slaap val dan zie ik gewoon elk uur. Echt hatelijjk, ma kmoet gewoon volhouden.
ma da maakt het wakkerliggen nie minder erg, ge hebt ergens wel een perceptie van hoe lang ge wakker ligt ongeveer he ^^sevencrowns zei:Mensen die hun pinkers niet gebruiken. So. Much. Rage.![]()
![]()
Oct zei:Idd, vooral hier in Limburg is het ongeloofelijk hoeveel mensen hun pinkers gewoon niet gebruiken.. Hoe dikwijls ik mij daar al aan geërgerd heb sinds ik verhuisd ben...

kakature zei:Het is niet enkel Limburg, het is overal
De meneer van Telenet ging vandaag om 13.30u komen alles te installeren. 'k Zit hier al anderhalf uur te wachten en hij is er nog steeds niet.
Firstworldproblems![]()
Was trouwens een kleedje van €80, de eerste en enige keer dat ik zoiets duurs heb gekocht 
sevencrowns zei:Mensen die hun pinkers niet gebruiken. So. Much. Rage.![]()
![]()

Telrunya zei:²
Verder nog:
Die fucking reclame filmkes op youtube die ge nie kunt skippe![]()

glashelder zei:Serieus een wespennest in mijn kleren dus... Tussen een rokje en een kleedje (dat tegen elkaar hing). Nog een redelijk jong nest, maar die kleren zijn dus wel kapot want ze bijten daar gaten in om dat materiaal te gebruiken. Nu ja, ging sowieso kapot zijn want de brandweermannen hebben die kleren in een plastic zak gestopt en er een beetje op staan springen en stampenWas trouwens een kleedje van €80, de eerste en enige keer dat ik zoiets duurs heb gekocht
Het ergste is nu nog dat de zolder én mijn kamer vol zit met boze wespen (stuk of 20 op m'n kamer). Die zullen uiteindelijk vanzelf wegvliegen door het open raam, omdat hun nest weg is, maar ze raden dus aan om even ergens anders te slapen... :/ En alles, echt alles ligt nog op mijn kamer. Mijn handtas met portefeuille, sleutels, alles wat daarbij hoort, medicatie. Het enige wat beneden ligt is m'n laptop en m'n gsm.
Ge gaat zelfs geen last hebben van muggen..Bill zei:Koop u zoiets en ge kunt rustig slapenGe gaat zelfs geen last hebben van muggen..
Van muggen heb ik nooit last, volgens mij vinden ze mij niet lekker of zo.Bill zei:Koop u zoiets en ge kunt rustig slapenGe gaat zelfs geen last hebben van muggen..


