Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
Op vakantie in Nederland en heb echt moeite om deftig Nederlands/vlaams te praten, moet thuis echt minder dialect praten is de boodschap :p

glashelder

Legacy Member
Wespengedoe... Volgens m'n pa zit er geen nest in mijn kleren, maar komen die wespen binnen, gaan eens naar mijn kleren gaan kijken en vliegen weer weg... :wtf: Hij denkt dat het één of andere deodorant-geur is misschien, maar de kleren die daarin hangen zijn gewoon gewassen. En vanmorgen zaten er 20, zei hij. Wat, ze gaan met 20 eens naar mijn kleren gaan kijken? :wtf:

Creeping Death

Legacy Member
firewulf1 zei:
En als ik dan in slaap geraak, word ik ff later wakker badend in het zweet, wat niet aan de warmte in de kamer ligt btw, heb gisterennacht een uur voor dak ging slapen speciaal mijne airco opgezet en mijn kamer was echt fris. Als ik dan toch in slaap val dan zie ik gewoon elk uur. Echt hatelijjk, ma kmoet gewoon volhouden.

Verstop uwe wekker zodat ge het uur niet ziet.
Dan maakt ge u daar minder druk in.

Adrei

Legacy Member
firewulf1 zei:
ergernis van vandaag is ergernis van de rest van de week ook eigenlijk.

Kben onlangs gestopt met cannabis roken. Deed da dagelijks en toch wel een stuk of 4 per dag op zijn minst. En nu kan ik 's nachts de slaap nie vatten.

En als ik dan in slaap geraak, word ik ff later wakker badend in het zweet, wat niet aan de warmte in de kamer ligt btw, heb gisterennacht een uur voor dak ging slapen speciaal mijne airco opgezet en mijn kamer was echt fris. Als ik dan toch in slaap val dan zie ik gewoon elk uur. Echt hatelijjk, ma kmoet gewoon volhouden.
Dat komt wel in orde, zat in dezelfde situatie als jou, na 15 mei volledig ermee gestopt. Ik had er maar 1 weekje last van, en sindsdien ging alles probleemloos. Maar dat zal voor iedereen anders zijn, en ja, ik was ook een dagelijkse roker. Gewoon volhouden en het komt in orde.
:niceone:

Ik slaap nu als een roosje, zonder twijfelende gedachten in mijn hoofd. En ik mis het zelf niet eens.

Fir3wulf

Legacy Member
ja kdeed da vooral omdat het "rustgevend" was voor mijn ogen, kheb geregeld last van een druk erachter en da hielp wel. Nuja, gezond zal het wel niet zijn, ik rookte voor de rest ook niks. De slijmen in mijn keel beginnen ook al te minderen en voor de portemonee is het ook goed meegenomen.

@creeping death, da had ik al gedaan :p ma da maakt het wakkerliggen nie minder erg, ge hebt ergens wel een perceptie van hoe lang ge wakker ligt ongeveer he ^^
Kga gewoon op alles letten in de omgeving; katten in de steeg hiernaast die hun gang wars altijd 's nachts uitvechten, die poort hier naast in de steeg die keiveel lawaai maakt als iemand zenne auto komt halen etc

edit: klag ff dubbel met die "kill it with fire" ^^
ma hebde zo nie van die "lokdozen" ? da ge ze naar ergens anders kunt lokken

Oct

Legacy Member
sevencrowns zei:
Mensen die hun pinkers niet gebruiken. So. Much. Rage. :angry: :angry:

Idd, vooral hier in Limburg is het ongeloofelijk hoeveel mensen hun pinkers gewoon niet gebruiken.. Hoe dikwijls ik mij daar al aan geërgerd heb sinds ik verhuisd ben...

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Oct zei:
Idd, vooral hier in Limburg is het ongeloofelijk hoeveel mensen hun pinkers gewoon niet gebruiken.. Hoe dikwijls ik mij daar al aan geërgerd heb sinds ik verhuisd ben...

inb4 in Limburg rijden ze ook nog met paard en kar en hebben ze dus geen pinkers... :sop:

kakature

Legacy Member
Het is niet enkel Limburg, het is overal :p

De meneer van Telenet ging vandaag om 13.30u komen alles te installeren. 'k Zit hier al anderhalf uur te wachten en hij is er nog steeds niet.

Firstworldproblems :(

Jonas89

Legacy Member
kakature zei:
Het is niet enkel Limburg, het is overal :p

De meneer van Telenet ging vandaag om 13.30u komen alles te installeren. 'k Zit hier al anderhalf uur te wachten en hij is er nog steeds niet.

Firstworldproblems :(

Normaal bellen ze er net voor als ze afkomen

glashelder

Legacy Member
Serieus een wespennest in mijn kleren dus... Tussen een rokje en een kleedje (dat tegen elkaar hing). Nog een redelijk jong nest, maar die kleren zijn dus wel kapot want ze bijten daar gaten in om dat materiaal te gebruiken. Nu ja, ging sowieso kapot zijn want de brandweermannen hebben die kleren in een plastic zak gestopt en er een beetje op staan springen en stampen :unsure: Was trouwens een kleedje van €80, de eerste en enige keer dat ik zoiets duurs heb gekocht :cry:

Het ergste is nu nog dat de zolder én mijn kamer vol zit met boze wespen (stuk of 20 op m'n kamer). Die zullen uiteindelijk vanzelf wegvliegen door het open raam, omdat hun nest weg is, maar ze raden dus aan om even ergens anders te slapen... :/ En alles, echt alles ligt nog op mijn kamer. Mijn handtas met portefeuille, sleutels, alles wat daarbij hoort, medicatie. Het enige wat beneden ligt is m'n laptop en m'n gsm.

Bill

Legacy Member
glashelder zei:
Serieus een wespennest in mijn kleren dus... Tussen een rokje en een kleedje (dat tegen elkaar hing). Nog een redelijk jong nest, maar die kleren zijn dus wel kapot want ze bijten daar gaten in om dat materiaal te gebruiken. Nu ja, ging sowieso kapot zijn want de brandweermannen hebben die kleren in een plastic zak gestopt en er een beetje op staan springen en stampen :unsure: Was trouwens een kleedje van €80, de eerste en enige keer dat ik zoiets duurs heb gekocht :cry:

Het ergste is nu nog dat de zolder én mijn kamer vol zit met boze wespen (stuk of 20 op m'n kamer). Die zullen uiteindelijk vanzelf wegvliegen door het open raam, omdat hun nest weg is, maar ze raden dus aan om even ergens anders te slapen... :/ En alles, echt alles ligt nog op mijn kamer. Mijn handtas met portefeuille, sleutels, alles wat daarbij hoort, medicatie. Het enige wat beneden ligt is m'n laptop en m'n gsm.

Koop u zoiets en ge kunt rustig slapen :p Ge gaat zelfs geen last hebben van muggen..

glashelder

Legacy Member
Bill zei:
Koop u zoiets en ge kunt rustig slapen :p Ge gaat zelfs geen last hebben van muggen..

Ja dat lijkt me wel heel comfortabel :unsure: Van muggen heb ik nooit last, volgens mij vinden ze mij niet lekker of zo.

glashelder

Legacy Member
M'n pa is nu aan 't bellen naar de verzekering om te vragen of ze kledingschade door wespennesten vergoeden :') We moeten morgen terugbellen want dat hebben ze ook nog nooit gehoord :lol:

Trouwens supervies idee: gisteren was ik nog in die kleerkast aan 't rommelen om een kleedje uit te zoeken om aan te doen. Voor 't zelfde geld had ik dát kleedje vastgehad... En dan ging hetzelfde gebeurd zijn als daarnet: nest valt in twee stukken uiteen en er komen 100 razende wespen uit (die daarnet hun razernij dus hebben losgelaten op de 2 brandweermannen en mijn pa, ze zijn elk 2-3 keer gestoken). Maar dan hadden ze dus mij aangevallen :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan