Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Utred

Legacy Member
Weer eens om half 4 wakker geworden, om dan door een combinatie van muggen en warmte niet meer echt in slaap te geraken. Om half 6 dan maar opgestaan. Het is ook eens vakantie:p

Muscleduck

Legacy Member
Gisteren aan een bachelor chemie moeten uitleggen wat polyetheen is en hoe je het kan herkennen :doh:

glashelder

Legacy Member
Sick` zei:
Waarom zou 'bij ons' ni 'bij ons op het werk' kunnen zijn? :unsure:
Das toch evengoed een deel van mijn leven :p

Kweet niet, dat klonk logischer? Waarom pakken ze dan kinderen, managers en buitenlanders binnen op je werk? :p

Babs

Legacy Member
Papa heeft gisteren een ongeval gehad me de moto. Pols toch wel ernstig gebroken, maar gelukkig is het maar da. Zijne nieuwe moto is ook volledig per total.

Nog altijd niet goed van het verschieten :(

Bad Religion

Legacy Member
sevencrowns zei:
Mensen die hun pinkers niet gebruiken. So. Much. Rage. :angry: :angry:

so ... true !

mijn middelvinger gaat regelmatig op ... vooral op een rond punt argh !

sevencrowns

Legacy Member
Bad Religion zei:
so ... true !

mijn middelvinger gaat regelmatig op ... vooral op een rond punt argh !

De moment dat ik iemand die voor mij rijdt zie vertragen tot bijna stilstand en dàn afdraait zonder zijn pinker te gebruiken. Ik kan het moeilijk onder woorden brengen wat ik dan voel. :')

En rotondes... Breek mijn bek er niet over open. :angry:

glashelder

Legacy Member
Er zit blijkbaar een wespennest op zolder. Ik had daar idd al een wesp zien vliegen, maar 'k dacht dat dat telkens dezelfde was :unsure: M'n ma heeft er gisteren 2-3 gezien toen ze het zolderraampje ging dicht doen tegen het onweer.

M'n pa belde daarnet naar de brandweer, maar die zei dat we eerst zelf het wespennest moeten lokaliseren. Hij is dus een half uur op zolder gaan staan... en tot de conclusie gekomen dat het wespennest in mijn kleerkast zit? :wtf: (Ik slaap naast de zolder en m'n kleerkast past niet op m'n kamer, dus staat hij op zolder.) De wespen zitten de hele tijd rond die kleerkast te vliegen, en dus heeft m'n pa heel voorzichtig één voor één mijn hangende kleren verschoven en blijkbaar zitten die wespen de hele tijd rond hetzelfde kleedje te vliegen.

Serieus, ik kom hier slecht :cry: Ik heb gisteren nog een kleedje uit die kleerkast gehaald. De belangrijkste en meest gedragen kleren liggen wel op mijn kamer, maar toch. Welke achterlijke wespen maken er nu een nest in een kleerkast? Is dat wel mogelijk? Wat is dat voor ziek gedoe :cry: En wat gaat de brandweer in hemelsnaam met mijn kleerkast en/of kleren doen :cry:

Minat

Legacy Member
janman zei:
Rob Goris, zag er gisteren nog een gezonde kerel uit.

Doet inderdaad raar, zit daar gezellig met zijn vriendin te praten met Karel.
En enkele uren later doet er zich zoiets voor.

Dennoman

Legacy Member
janman zei:
Rob Goris, zag er gisteren nog een gezonde kerel uit.
Topsport, it's bad for ya. Kerel kan perfect fit en gezond zijn, maar met een spontane hartstilstand of slagaderbreuk is het meteen afgelopen.

Albireo

Legacy Member
een migraine aura

het positieve is dat daar "meestal" geen hoofdpijn op volgt maar echt gezond voel ik me dan toch ook niet...

?therapy?

Legacy Member
Albireo zei:
een migraine aura

het positieve is dat daar "meestal" geen hoofdpijn op volgt maar echt gezond voel ik me dan toch ook niet...
2 maand geleden had ik dat voor het eerst. :help: Wel even verschieten alleszins. :p Gelukkig ook geen hoofdpijn achteraf gehad. ^_^

Fir3wulf

Legacy Member
ergernis van vandaag is ergernis van de rest van de week ook eigenlijk.

Kben onlangs gestopt met cannabis roken. Deed da dagelijks en toch wel een stuk of 4 per dag op zijn minst. En nu kan ik 's nachts de slaap nie vatten.

En als ik dan in slaap geraak, word ik ff later wakker badend in het zweet, wat niet aan de warmte in de kamer ligt btw, heb gisterennacht een uur voor dak ging slapen speciaal mijne airco opgezet en mijn kamer was echt fris. Als ik dan toch in slaap val dan zie ik gewoon elk uur. Echt hatelijjk, ma kmoet gewoon volhouden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan