Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
Printers, hoe kan je van zo'n dingen zo'n boeltje maken. Wil ik enkel zwart wit afdrukken klaagt hij dat ik geen kleuren heb. (buiten het zwart is alles zo goed als op)

Klote ding wil ook niet gewoon zwart wit afdrukken natuurlijk.

En hij wil dan nog niet werken als je de kleuren er gewoon uithaalt want dan is het helemaal flippen. Geen brother meer voor mij.

Vordesh

Legacy Member
memorexxx zei:
de wc's hier opt werk. Al lang dat het hier gewoon vol varkens zit, (pis op de grond, pis op den bril, kak op de bril, remsporen van hier tot in tokyo, halve wc rollen in de pot gesmeten, enz...) maar nu gaat het er over.
Die loodgieterij is totaal fubar. WC's die gewoon tot de rand vol staan met water/pis, met een paar drijvende stronten erin, als ge 1 wc floshed spuit de schijt in een andere wc dus gewoon naar boven, zelfde met de urinoirs, als er gefloshed wordt ==>maken dat ge opzij staat en zijdelinks staat de pissen of ge zit gewoon gans onder de pis. De vloer daar is ook de moeite. :puke::puke::puke:

En dat voor een bedrijf die letterlijk meer dan 350 miljoen euro winst draaien per jaar, meestal nog wat meer...

Precies de colruyt, was daar ook zo. Blij dak daar weg ben.

Tonerider

Legacy Member
sharpshot zei:
Printers, hoe kan je van zo'n dingen zo'n boeltje maken. Wil ik enkel zwart wit afdrukken klaagt hij dat ik geen kleuren heb. (buiten het zwart is alles zo goed als op)

Klote ding wil ook niet gewoon zwart wit afdrukken natuurlijk.

En hij wil dan nog niet werken als je de kleuren er gewoon uithaalt want dan is het helemaal flippen. Geen brother meer voor mij.
bij mijne canon was dat ook zo hoor.

Tonerider

Legacy Member
memorexxx zei:
de wc's hier opt werk. Al lang dat het hier gewoon vol varkens zit, (pis op de grond, pis op den bril, kak op de bril, remsporen van hier tot in tokyo, halve wc rollen in de pot gesmeten, enz...) maar nu gaat het er over.
Die loodgieterij is totaal fubar. WC's die gewoon tot de rand vol staan met water/pis, met een paar drijvende stronten erin, als ge 1 wc floshed spuit de schijt in een andere wc dus gewoon naar boven, zelfde met de urinoirs, als er gefloshed wordt ==>maken dat ge opzij staat en zijdelinks staat de pissen of ge zit gewoon gans onder de pis. De vloer daar is ook de moeite. :puke::puke::puke:

En dat voor een bedrijf die letterlijk meer dan 350 miljoen euro winst draaien per jaar, meestal nog wat meer...
ligt meer aan de WN dan aan de WG. Dat wc's niet doorlopen is omdat de werknemers er van alles in smijten. Bij ons smijten ze bijv. wc-papier in de piscines (hoe schrijf je dat?) waardoor die ook beginnen overlopen. WC deuren worden elke 2 maanden opnieuw geschilderd omdat ze vol graffiti staan. Ik kan het wel begrijpen dat WG op een bepaald moment foert zegt.

Karre

Legacy Member
Vandaag was dus de druppel voor mijn armen precies. Na vorige dagen al verbrand geraakt te zijn door in de zon te werken zit ik nu ergens met een plek die in eerste graad verbrand is. Ook eens bijna flauw gevallen door de warmte en te weinig energie. De andere jobstudent heeft al gezegd dat hij stopt. Ik heb echt zin om ook eens een telefoontje te doen om te zeggen dat ik niet meer ga. Weeral tot om kwart na 4 bezig geweest en ik was dan nog om kwart voor 6 deze ochtend begonnen...

Alteration

Legacy Member
Karre zei:
Vandaag was dus de druppel voor mijn armen precies. Na vorige dagen al verbrand geraakt te zijn door in de zon te werken zit ik nu ergens met een plek die in eerste graad verbrand is. Ook eens bijna flauw gevallen door de warmte en te weinig energie. De andere jobstudent heeft al gezegd dat hij stopt. Ik heb echt zin om ook eens een telefoontje te doen om te zeggen dat ik niet meer ga. Weeral tot om kwart na 4 bezig geweest en ik was dan nog om kwart voor 6 deze ochtend begonnen...

Dag 1 ferm mijn armen verbrand + uitslag, dag erop en vandaag gewoon een witte T-shirt met lange mouwen gedragen en dat gaat prima. Wel sneu dat je zoveel overuren blijft kloppen. Vind het hier ook wel rot dat die andere jobstudent steeds 2 uur vroeger klaar is (niet op de boerenbuiten, minder bussen en tenminste reglementair), maar wat doe je er aan.

Kacey Kriminal

Legacy Member
memorexxx zei:
En dat voor een bedrijf die letterlijk meer dan 350 miljoen euro winst draaien per jaar, meestal nog wat meer...
Hoe kunt ge figuurlijk meer dan 350 miljoen euro winst draaien?

Ik erger me dus aan het feit dat mensen overal letterlijk voor zetten.

:ironic:

Alteration

Legacy Member
Kacey Kriminal zei:
Hoe kunt ge figuurlijk meer dan 350 miljoen euro winst draaien?

Ik erger me dus aan het feit dat mensen overal letterlijk voor zetten.

:ironic:

Ik erger me dus aan het feit dat mensen onnodig veralgemenen.

u4ea

Legacy Member
Karre zei:
Vandaag was dus de druppel voor mijn armen precies. Na vorige dagen al verbrand geraakt te zijn door in de zon te werken zit ik nu ergens met een plek die in eerste graad verbrand is. Ook eens bijna flauw gevallen door de warmte en te weinig energie. De andere jobstudent heeft al gezegd dat hij stopt. Ik heb echt zin om ook eens een telefoontje te doen om te zeggen dat ik niet meer ga. Weeral tot om kwart na 4 bezig geweest en ik was dan nog om kwart voor 6 deze ochtend begonnen...

Alteration zei:
Dag 1 ferm mijn armen verbrand + uitslag, dag erop en vandaag gewoon een witte T-shirt met lange mouwen gedragen en dat gaat prima. Wel sneu dat je zoveel overuren blijft kloppen. Vind het hier ook wel rot dat die andere jobstudent steeds 2 uur vroeger klaar is (niet op de boerenbuiten, minder bussen en tenminste reglementair), maar wat doe je er aan.

Come on wimps.:p
Vandaag om 5.20 begonne en rond 16u thuis.
Kwist dak overuren ging kloppen dus heb het ma me ne smile gedaan.:p
Armen goe rood ma voel daar eig niveel van. Ge ziet wel schoon een streep van bruin naar wit.

En diejen helm de gansen dag is wel klote. Ge zweet daar onder en elke dag moet ge u haar wassen omda da kweetni hoe vettig is.

En ook al heb ik 2u overuren gedaan, vondet wel plezant vandaag eigenlijk. Die 10 zakken gingen derdoor lijk niks precies.

Oct

Legacy Member
Kacey Kriminal zei:
Hoe kunt ge figuurlijk meer dan 350 miljoen euro winst draaien?

Jan, levensgenieter en eigenaar van een KMO dat jaarlijks een bescheiden winst haalt van om en bij de 5.000 euro praat met zijn vriend Rudy.

Rudy: Ah hiere de Jan se, alles goed vriend?
Jan: Ja ze, net terug van 10 dagen Italië.
Rudy: Weeral op reis geweest? Dat is al de tweede keer dit jaar en we zijn pas juli!!
Jan: Nja...
Rudy: Tleven is toch mooi eh als ge een bedrijf hebt dat alle jaren 350 miljoen euro winst maakt!

Kacey Kriminal

Legacy Member
Oct zei:
Jan, levensgenieter en eigenaar van een KMO dat jaarlijks een bescheiden winst haalt van om en bij de 5.000 euro praat met zijn vriend Rudy.

Rudy: Ah hiere de Jan se, alles goed vriend?
Jan: Ja ze, net terug van 10 dagen Italië.
Rudy: Weeral op reis geweest? Dat is al de tweede keer dit jaar en we zijn pas juli!!
Jan: Nja...
Rudy: Tleven is toch mooi eh als ge een bedrijf hebt dat alle jaren 350 miljoen euro winst maakt!

Ik snap het niet maar het is DIE jaarlijks een bescheiden ...

Alteration

Legacy Member
u4ea zei:
En diejen helm de gansen dag is wel klote. Ge zweet daar onder en elke dag moet ge u haar wassen omda da kweetni hoe vettig is.

Heb 'k nu niet direct last van. Wel achteraf een "hanenkam" van zo'n 6mm, zot zicht. 't Wordt ook tijd dat 'k een andere fiets krijg, krijg al de smeer niet van m'n been. Morgen ook eventjes doorgaan qua reclame en vrijdag in theorie een rustiger dagje. Al dachten ze dat ook voor vandaag, sloeg ferm tegen. Good luck, lads!

JohnnyricoMC

Legacy Member
less qq, moar ringring. Als uw haar tureluur staat, ga naar de kapper voor een crewcut, jarhead of een broske. 't is zomer :p

Sick`

Legacy Member
Antwoorden als dit:

Neen, gezien de turbulente tijden op de internationale markten achten we het op dit moment niet opportuun om de rentegarantie aan te houden, maar, maak u geen zorgen, we laten de rente op uw spaarrekening niet dalen. We zullen uiteraard nauwlettend de evolutie op de markten blijven opvolgen, maar de rente op uw spaarrekening wordt niet verlaagd.

Geef dan toch gewoon een rentegarantie als je ze toch niet gaat laten dalen!

u4ea

Legacy Member
Alteration zei:
Heb 'k nu niet direct last van. Wel achteraf een "hanenkam" van zo'n 6mm, zot zicht. 't Wordt ook tijd dat 'k een andere fiets krijg, krijg al de smeer niet van m'n been. Morgen ook eventjes doorgaan qua reclame en vrijdag in theorie een rustiger dagje. Al dachten ze dat ook voor vandaag, sloeg ferm tegen. Good luck, lads!

Kzen me de brommer, anderen helm.:p

JohnnyricoMC zei:
less qq, moar ringring. Als uw haar tureluur staat, ga naar de kapper voor een crewcut, jarhead of een broske. 't is zomer :p

Zen just geweest. Haar is goe kort ma t'is nog elken dag zo vettig als iets door den helm.:p

memorexxx

Legacy Member
Sdc zei:
ligt meer aan de WN dan aan de WG. Dat wc's niet doorlopen is omdat de werknemers er van alles in smijten. Bij ons smijten ze bijv. wc-papier in de piscines (hoe schrijf je dat?) waardoor die ook beginnen overlopen. WC deuren worden elke 2 maanden opnieuw geschilderd omdat ze vol graffiti staan. Ik kan het wel begrijpen dat WG op een bepaald moment foert zegt.
Het meeste is inderdaad door de werknemers, dat zeg ik niet, mijn ergernis is niet mijn werkgever he... :p
Kvind het raar dat al die dikke nekken die hier rondlopen nog niet eens geleerd hebben om deftig naart wc te gaan...

Dat van die loodgieterij klopt niet denkek, dat is al vanaf de eerste dag dat dit gebouw hier staat, is gewoon iets mis mee...

Kacey Kriminal zei:
Hoe kunt ge figuurlijk meer dan 350 miljoen euro winst draaien?

Ik erger me dus aan het feit dat mensen overal letterlijk voor zetten.

:ironic:
Ja jongen het is goed, je kan niet figuurlijk 350 miljoen winst maken.
Mensen zetten dan "letterlijk", zodat andere mensen niet denken dat het een random getal is... Zot he?
Kacey Kriminal zei:
Ik snap het niet maar het is DIE jaarlijks een bescheiden ...
Dat is dus mijn ergernis, dat registreerd zich hier dan en alvast 2 van de 3 posts zijn grammar-nazi posts. Waarom heb je dan als nickname niet "autocorrect" gekozen?

Vordesh

Legacy Member
Karre zei:
Vandaag was dus de druppel voor mijn armen precies. Na vorige dagen al verbrand geraakt te zijn door in de zon te werken zit ik nu ergens met een plek die in eerste graad verbrand is. Ook eens bijna flauw gevallen door de warmte en te weinig energie. De andere jobstudent heeft al gezegd dat hij stopt. Ik heb echt zin om ook eens een telefoontje te doen om te zeggen dat ik niet meer ga. Weeral tot om kwart na 4 bezig geweest en ik was dan nog om kwart voor 6 deze ochtend begonnen...

Verbrand door de zon is sowieso 1egraads (oppervlakkig - zelf genezen - droog - rood - ..)

Karre

Legacy Member
2de graad dan :unsure: Het is sowieso erger dan gewoon verbrand gezien het echt een verschroeide plek is. Al is het ondertussen precies al verbeterd.

e.House

Legacy Member
Dolle avonturen precies. Ge mist niet enkel een uitbetaling voor uw overuren, maar ge loopt ook een gevarenpremie mis.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan