Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Saphira

Legacy Member
Mijn ouders da iets te weten gekomen zijn terwijl ik het eigenlijk nog wou verzwijgen :sad:

Utred

Legacy Member
Saphira zei:
Mijn ouders da iets te weten gekomen zijn terwijl ik het eigenlijk nog wou verzwijgen :sad:

Details!


JohnnyricoMC zei:
Godverdomse muggen waardoor ik maar de helft van de beoogde slaap gekregen heb. Op al die beten tandpasta, 'k lijk wel frosty the snowman ffs :angry:
Ik stond deze nacht ook helemaal vol toen ik rond een uur of 3 wakker werd, en kon nauwelijks slapen van de jeuk, en nu zijn die allemaal al zo goed als weg. Bijna niets van last meer van.

memorexxx

Legacy Member
de wc's hier opt werk. Al lang dat het hier gewoon vol varkens zit, (pis op de grond, pis op den bril, kak op de bril, remsporen van hier tot in tokyo, halve wc rollen in de pot gesmeten, enz...) maar nu gaat het er over.
Die loodgieterij is totaal fubar. WC's die gewoon tot de rand vol staan met water/pis, met een paar drijvende stronten erin, als ge 1 wc floshed spuit de schijt in een andere wc dus gewoon naar boven, zelfde met de urinoirs, als er gefloshed wordt ==>maken dat ge opzij staat en zijdelinks staat de pissen of ge zit gewoon gans onder de pis. De vloer daar is ook de moeite. :puke::puke::puke:

En dat voor een bedrijf die letterlijk meer dan 350 miljoen euro winst draaien per jaar, meestal nog wat meer...

Dennoman

Legacy Member
Alteration zei:
Amper geslapen, half verzopen in't zweet en gedroomd over een ex en dat bPost overuren gaat uitbetalen
Ik slaap ook verschrikkelijk slecht. Al was dat gisteren te wijten aan drank :unsure:

Lobmans

Legacy Member
Ohm zei:
Dat beest ligt halfdood in een kom en wordt met een glimlach langzaam opgepeuzeld.

Bah!

Andere cultuur, andere gewoontes. Voor ons ziet het er uiteraard enorm wansmakelijk uit, maar anderzijds zullen er ook culturen zijn in de wereld waar ze het enorm wansmakelijk zouden vinden om slijm uit een schelp op te eten als delicatesse, om een heilig dier zoals een koe in allerlei vormen te versnijden en verwerken en op een grill te gooien, om een ontzettend schattig diertje zoals een konijn te braden en daar dan zelfs het kopje nog bij in de pot te laten zitten dat als delicatesse geldt, om ingewanden te verorberen, om de onbevruchte moederkoek van een kip te koken en te eten als ontbijt,...

Dennoman

Legacy Member
ng zei:
Ja, alcohol is een slaapremmer. Ik merk dat enorm. Als ik wat gedronken heb val ik wel snel in slaap, maar kwalitatief trekt het op weinig. Constant wakker worden en als ik eenmaal wakker ben, is het heel moeilijk om terug in slaap te raken.

Tibokio

Legacy Member
Ohm zei:
Dat beest ligt halfdood in een kom en wordt met een glimlach langzaam opgepeuzeld.

Bah!

Dat beest leeft niet meer hoor :p Dat zijn gewoon de spieren die nog wat samentrekken. Zelfde met die 'dancing squid'.

Wilcao

Legacy Member
Dennoman zei:
Ja, alcohol is een slaapremmer. Ik merk dat enorm. Als ik wat gedronken heb val ik wel snel in slaap, maar kwalitatief trekt het op weinig. Constant wakker worden en als ik eenmaal wakker ben, is het heel moeilijk om terug in slaap te raken.

Precies! Ik slaap ook maar 4-5 uurtjes als ik gedronken heb.

Kingfisher

Legacy Member
memorexxx zei:
de wc's hier opt werk. Al lang dat het hier gewoon vol varkens zit, (pis op de grond, pis op den bril, kak op de bril, remsporen van hier tot in tokyo, halve wc rollen in de pot gesmeten, enz...) maar nu gaat het er over.
Die loodgieterij is totaal fubar. WC's die gewoon tot de rand vol staan met water/pis, met een paar drijvende stronten erin, als ge 1 wc floshed spuit de schijt in een andere wc dus gewoon naar boven, zelfde met de urinoirs, als er gefloshed wordt ==>maken dat ge opzij staat en zijdelinks staat de pissen of ge zit gewoon gans onder de pis. De vloer daar is ook de moeite. :puke::puke::puke:

En dat voor een bedrijf die letterlijk meer dan 350 miljoen euro winst draaien per jaar, meestal nog wat meer...

een goeie tip voor wie gaat soliciteren. Vraag of je naar het toilet mag gaan. Bedrijven waar de wc vol grafitti staat, of die in erbarmelijke toestand staat: walk away.

kay-gell

Legacy Member
memorexxx zei:
de wc's hier opt werk. Al lang dat het hier gewoon vol varkens zit, (pis op de grond, pis op den bril, kak op de bril, remsporen van hier tot in tokyo, halve wc rollen in de pot gesmeten, enz...) maar nu gaat het er over.
Die loodgieterij is totaal fubar. WC's die gewoon tot de rand vol staan met water/pis, met een paar drijvende stronten erin, als ge 1 wc floshed spuit de schijt in een andere wc dus gewoon naar boven, zelfde met de urinoirs, als er gefloshed wordt ==>maken dat ge opzij staat en zijdelinks staat de pissen of ge zit gewoon gans onder de pis. De vloer daar is ook de moeite. :puke::puke::puke:

En dat voor een bedrijf die letterlijk meer dan 350 miljoen euro winst draaien per jaar, meestal nog wat meer...

Doet mij denken aan mijn collega van een jaar of 4 geleden. Was ne kerel van bijna 2 meter.
Op ne dag komt em naa rmij af da tik naar de wc moet kijken. Die had ne keutel zo groot gelegd dat dat ding onmogelijk door te spoelen was.
Op den duur stonden we daar met 10 man ieder om de beurt op de spoelknop te duwen. :rofl:

cram

Legacy Member
De laatste tijd zweet ik voor het minste,zelf dat het niet warm is.
Het is zo erg dat ik alleen nog maar buiten kom om te werken of inkopen te doen.
Ik haat zweet.:angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan