Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Saphira zei:Mijn ouders da iets te weten gekomen zijn terwijl ik het eigenlijk nog wou verzwijgenad:
Ik stond deze nacht ook helemaal vol toen ik rond een uur of 3 wakker werd, en kon nauwelijks slapen van de jeuk, en nu zijn die allemaal al zo goed als weg. Bijna niets van last meer van.JohnnyricoMC zei:Godverdomse muggen waardoor ik maar de helft van de beoogde slaap gekregen heb. Op al die beten tandpasta, 'k lijk wel frosty the snowman ffs![]()
Rhandd zei:Zwaar ziek aan het worden.
Gunther D. zei:Aids?



Ik slaap ook verschrikkelijk slecht. Al was dat gisteren te wijten aan drankAlteration zei:Amper geslapen, half verzopen in't zweet en gedroomd over een ex en dat bPost overuren gaat uitbetalen

Ohm zei:Dat beest ligt halfdood in een kom en wordt met een glimlach langzaam opgepeuzeld.
Bah!
Ja, alcohol is een slaapremmer. Ik merk dat enorm. Als ik wat gedronken heb val ik wel snel in slaap, maar kwalitatief trekt het op weinig. Constant wakker worden en als ik eenmaal wakker ben, is het heel moeilijk om terug in slaap te raken.ng zei:Dude, wtf?
Ohm zei:Dat beest ligt halfdood in een kom en wordt met een glimlach langzaam opgepeuzeld.
Bah!
Dat zijn gewoon de spieren die nog wat samentrekken. Zelfde met die 'dancing squid'.Lobmans zei:om de onbevruchte moederkoek van een kip te koken en te eten als ontbijt,...
Rhandd zei:Zwaar ziek aan het worden.
Dennoman zei:Ja, alcohol is een slaapremmer. Ik merk dat enorm. Als ik wat gedronken heb val ik wel snel in slaap, maar kwalitatief trekt het op weinig. Constant wakker worden en als ik eenmaal wakker ben, is het heel moeilijk om terug in slaap te raken.
memorexxx zei:de wc's hier opt werk. Al lang dat het hier gewoon vol varkens zit, (pis op de grond, pis op den bril, kak op de bril, remsporen van hier tot in tokyo, halve wc rollen in de pot gesmeten, enz...) maar nu gaat het er over.
Die loodgieterij is totaal fubar. WC's die gewoon tot de rand vol staan met water/pis, met een paar drijvende stronten erin, als ge 1 wc floshed spuit de schijt in een andere wc dus gewoon naar boven, zelfde met de urinoirs, als er gefloshed wordt ==>maken dat ge opzij staat en zijdelinks staat de pissen of ge zit gewoon gans onder de pis. De vloer daar is ook de moeite.
En dat voor een bedrijf die letterlijk meer dan 350 miljoen euro winst draaien per jaar, meestal nog wat meer...
memorexxx zei:de wc's hier opt werk. Al lang dat het hier gewoon vol varkens zit, (pis op de grond, pis op den bril, kak op de bril, remsporen van hier tot in tokyo, halve wc rollen in de pot gesmeten, enz...) maar nu gaat het er over.
Die loodgieterij is totaal fubar. WC's die gewoon tot de rand vol staan met water/pis, met een paar drijvende stronten erin, als ge 1 wc floshed spuit de schijt in een andere wc dus gewoon naar boven, zelfde met de urinoirs, als er gefloshed wordt ==>maken dat ge opzij staat en zijdelinks staat de pissen of ge zit gewoon gans onder de pis. De vloer daar is ook de moeite.
En dat voor een bedrijf die letterlijk meer dan 350 miljoen euro winst draaien per jaar, meestal nog wat meer...
