Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freakykiller

Legacy Member
Bleh, heel lang geen games gespeeld. Nu vakantie en ik word echt TAM van constant games :sop:, dit futteloos gevoel heb ik niet meer graag.

Sick`

Legacy Member
Cephalus zei:

Dat zijn gewoon nog kinderen, of dat nu dokter, verpleegkundige of programmeur is. Wij mogen absoluut ni klagen over de jeugd. Bij ons verhuizen ze graag en pakken ze vanalles binnen, en ik kan u garanderen, jeugd zie ik nog het liefst van al komen. Sommige hebben kuren, maar dat duurt niet lang. De ergsten zijn ofwel managers, ofwel buitenlanders. Ik zal u eens een lijstje presenteren zie:

- Pot eens goe volkakken en ni doortrekken.
- Zoveel mogelijk strepen en plekken in de pot maken en zeker ni naar de borstel grijpen.
- Op de bril, naast de pot, en voor de pot zeiken en vooral zo laten liggen.
- Ne keer iemand naast de pot gekakt ... WTF
- Per ongeluk(?) gebruikt WC papier naast de pot laten vallen en laten liggen.
- Na het handen wassen eens goed met de handen schudden (alles nat maken) ipv doekje te nemen.
- WC papier, Nespresso capsules, water, chocolade van een jarige pikken.
- De helft van de koelkast inpikken door uw week-voorraad en boodschappen daar in te dumpen.
- Zeker uw bedorven rommel ni uit de koelkast weghalen.
- Tafels smerig achterlaten, evt uw papier etc laten liggen.
- Je laptop laten stelen (door hem in het zicht in je auto te laten liggen).
- Je laptop vol met stickers plakken of er wel erg ruw met omspringen.

Ik ga stoppen, want ik word er enkel maar gefrustreerder van :p

glashelder

Legacy Member
Rhandd zei:
Gij hebt dezelfde vrienden als kay-gell zekerst?

Zijn altijd de 'oudere' mensen in mijn vriendenlijst die zo'n dingen posten. Dus mensen die ik via m'n ouders ken of zo, of de ouders van vrienden/ex'en, of m'n eigen tantes. Vrouwen van middelbare leeftijd gebruiken Facebook vooral voor mooie fotootjes, 'pakkende' quotes en niet-grappige teksten te delen, blijkbaar.

Sick` zei:
Bij ons verhuizen ze graag en pakken ze vanalles binnen, en ik kan u garanderen, jeugd zie ik nog het liefst van al komen. Sommige hebben kuren, maar dat duurt niet lang. De ergsten zijn ofwel managers, ofwel buitenlanders.
... je ouders pakken kinderen, managers en buitenlanders binnen? Hoe komen ze daar dan aan? 'k Snap het precies niet goed :D

n9ne

Legacy Member
glashelder zei:
Vrouwen van middelbare leeftijd gebruiken Facebook vooral voor mooie fotootjes, 'pakkende' quotes en niet-grappige teksten te delen, blijkbaar.

Vooral die quotes, en dan het liefst in een zo lelijk mogelijke afbeelding verwerkt!

glashelder

Legacy Member
n9ne zei:
Vooral die quotes, en dan het liefst in een zo lelijk mogelijke afbeelding verwerkt!

Elke dag weer 15 slapende katjes en 27 zonsondergangen in mijn feed :angry:

Bram

Legacy Member
Na twee weken geduld te hebben met Bol.com en m'n verloren gsm het (geduld) verloren en hem daar geannuleerd en bij smartphoneshop besteld. Vandaag garanties gehad van hen dat ze hem deze avond nog zouden versturen, maar geen verzendbevestiging gehad.



FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

n9ne

Legacy Member
Oke, ge moogt ze hebben :p En het erge is dat ge die niet kunt verwijderen of ze vragen nog waarom ze u nie meer in hun vriendenlijst zien :p

KO

Legacy Member
Ik zou zo graag eens in discussie gaan met iemand zonder dat ze boos worden :(

Bram

Legacy Member
Bovenaan rechts elke facebook post staat een pijltje. Ge klikt daar op en vervolgens klikt ge op "Unsubscribe from ...". Ge defriend ze niet, maar tegelijk ziet ge hun brol niet...

JackM

Legacy Member
Ik kan weer niet slapen en kmoet om 3u45 weeral opstaan. Pff en dan gaat er hier ergens in de buurt nog es constant een alarm af.

Utred

Legacy Member
Af en toe vergeet ik weer even dat fifa een gigantisch kutspel is op pc, en installeer ik het nog eens, met zeer veel frustratie tot gevolg.

Psy

Legacy Member
meh, in slaap gevallen in de zetel om 18.30u, wakker om 2.30, moet om 8u beginne werke, t'zal ne lange dag worden :p

JohnnyricoMC

Legacy Member
Godverdomse muggen waardoor ik maar de helft van de beoogde slaap gekregen heb. Op al die beten tandpasta, 'k lijk wel frosty the snowman ffs :angry:

Alteration

Legacy Member
Amper geslapen, half verzopen in't zweet en gedroomd over een ex en dat bPost overuren gaat uitbetalen

MrKend54l

Legacy Member
Alteration zei:
Amper geslapen, half verzopen in't zweet en gedroomd over een ex en dat bPost overuren gaat uitbetalen

Allez alles was dus negatief buiten die overuren :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan