Tonerider
Legacy Member
Voor je gezondheid maak je tijd.Katoom zei:Morgen ja, vandaag geen tijd. In de voormiddag nog 2 keer gehad.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor je gezondheid maak je tijd.Katoom zei:Morgen ja, vandaag geen tijd. In de voormiddag nog 2 keer gehad.![]()
RB26DETT zei:Spurtje doen om de trein alsnog te halen, om dan juist op tijd op het perron te aan te komen en vast te stellen dat uw trein vertraging heeft.
Ik weet natuurlijk je situatie niet, maar ik veronderstel dat je er 5 in het eerste semester had en 6 in het tweede (of omgekeerd). Waarom zou je dan eigenlijk een reis boeken als je al weet dat je zoveel herexamens hebt?mla zei:hmm geen idee wat ik moet doen, mijn herexamens meedoen of beginnen werken.
Ik kan blijkbaar via via misschien op een bureau beginnen werken, maar ergens wil ik toch ook nog een laatste keer proberen om eens moeite te doen.
Ookal is 11 herexamens zo goed als onmogelijk aangezien ik nog op vakantie ga en dan nog maar 3 weken heb om te leren.
Carrion zei:Mensen die foto's van hun tattoos met geweldig originele zinnen posten: "Wath doesn't kill me, makes me stronger."
'k weet nie waar ik mij 't meest aan erger, zo'n inspiratieloze tattoos of 't feit da ze zelfs "what" nie tegoei kunnen schrijven![]()

danzig_6 zei:ik zou zeggen hou het nog wat vol.
ik heb er veel weten beginnen die de eerste week of de eerste 2 weken sukkelen en lang op weg zijn maar dan opeens vinden ze het goede werkritme en zijn ze ruim op tijd binnen.
ook niet vergeten dat er in het begin van de week altijd meer post is dan op het eind.
nu is het ook nog een zware week (alle firma's willen nog hun brieven en reclame kwijt voor de congés beginnen)
binnen 2 weken zal je zien dat je nog maar de helft zal meehebben dan gewoonlijk en kom je al fluitend voor de middag binnen...

Atrox zei:Vandaag mijn laatste behandeling ivm mijn slaapapneu gedaan, of dat dacht ik... Blijkbaar moet er 6 weken maximum tussen elke ingreep zijn, maar doordat ik mijn vorige afspraak niet kon halen hebben ze dat destijds 3 maanden verzet (ik was niet op de hoogte van die maximumtermijn tussen elke ingreep). Nu kan ik die behandeling wss gans opnieuw doen ...
PyromaN zei:wat houdt zo'n behandeling eigenlijk in?
Ook was werkte op 1 plek de verdoving niet goed, dus voelde ik dat wel een beetje dichtschroeien ...
Waarom blijft ge dit spel ver-COD-eriseren?!!Katoom zei:Zonder voetbal kan je niet op cafe?
Zevert ni jong!Rhandd zei:ELKE avond op cafe gaan, is ook voor mij toch lichtjes erover.
Dawg (oi22) zei:[youtube]67BkPIc2DJ4[/youtube]
Alleen in Japan.

Dawg (oi22) zei:[youtube]67BkPIc2DJ4[/youtube]
Alleen in Japan.
ad:tyrannix zei:vndaag begonne om 6u bij de post kheb rondgerede tot 6u savonds, paar overuurkes, onbetaald weliswaar --', tijdens de opleiding vorige week geen enkele keer later dan 1 uur trg thuis, het steekt al zwaar tegen. Is het waar dat ge niet zomaar kunt stoppen bij de post als het u echt niet aanstaat? vandaag me da weer al eens weggedraaid pft, die velos wege ook nix ofc --'
DAn maar effkes die zakken gaan afzetten en doordoen.