Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
RB26DETT zei:
Spurtje doen om de trein alsnog te halen, om dan juist op tijd op het perron te aan te komen en vast te stellen dat uw trein vertraging heeft.

Een gemak bij een ongemak toch?

Atrox

Legacy Member
Vandaag mijn laatste behandeling ivm mijn slaapapneu gedaan, of dat dacht ik... Blijkbaar moet er 6 weken maximum tussen elke ingreep zijn, maar doordat ik mijn vorige afspraak niet kon halen hebben ze dat destijds 3 maanden verzet (ik was niet op de hoogte van die maximumtermijn tussen elke ingreep). Nu kan ik die behandeling wss gans opnieuw doen ...

Nas

Legacy Member
mla zei:
hmm geen idee wat ik moet doen, mijn herexamens meedoen of beginnen werken.
Ik kan blijkbaar via via misschien op een bureau beginnen werken, maar ergens wil ik toch ook nog een laatste keer proberen om eens moeite te doen.
Ookal is 11 herexamens zo goed als onmogelijk aangezien ik nog op vakantie ga en dan nog maar 3 weken heb om te leren.
Ik weet natuurlijk je situatie niet, maar ik veronderstel dat je er 5 in het eerste semester had en 6 in het tweede (of omgekeerd). Waarom zou je dan eigenlijk een reis boeken als je al weet dat je zoveel herexamens hebt?

Michster

Legacy Member
Carrion zei:
Mensen die foto's van hun tattoos met geweldig originele zinnen posten: "Wath doesn't kill me, makes me stronger."

'k weet nie waar ik mij 't meest aan erger, zo'n inspiratieloze tattoos of 't feit da ze zelfs "what" nie tegoei kunnen schrijven :unsure:

Ik heb nooit het gehele concept van tattoos gesnapt. Dat is éénzelfde afbeelding/zinnetje/teken dat er de rest van je leven(tenzij pijnlijke behandeling) op je lichaam blijft. Vroeg of laat geraakt ge er op uitgekeken en dan zit ge ermee. :p

Karre

Legacy Member
danzig_6 zei:
ik zou zeggen hou het nog wat vol.
ik heb er veel weten beginnen die de eerste week of de eerste 2 weken sukkelen en lang op weg zijn maar dan opeens vinden ze het goede werkritme en zijn ze ruim op tijd binnen.
ook niet vergeten dat er in het begin van de week altijd meer post is dan op het eind.

nu is het ook nog een zware week (alle firma's willen nog hun brieven en reclame kwijt voor de congés beginnen)
binnen 2 weken zal je zien dat je nog maar de helft zal meehebben dan gewoonlijk en kom je al fluitend voor de middag binnen...

Na enige tijd begin ik echt te denken dat men dat gewoon blijft zeggen om je toch verder te laten doen. Deze week ging ook al minder zijn zei men :lol:

PyromaN

Legacy Member
Atrox zei:
Vandaag mijn laatste behandeling ivm mijn slaapapneu gedaan, of dat dacht ik... Blijkbaar moet er 6 weken maximum tussen elke ingreep zijn, maar doordat ik mijn vorige afspraak niet kon halen hebben ze dat destijds 3 maanden verzet (ik was niet op de hoogte van die maximumtermijn tussen elke ingreep). Nu kan ik die behandeling wss gans opnieuw doen ...

wat houdt zo'n behandeling eigenlijk in?

Atrox

Legacy Member
PyromaN zei:
wat houdt zo'n behandeling eigenlijk in?

Ze steken eerst 5 naalden in uw gehemelte (ter hoogte van de huig) om alles te verdoven. Vervolgens steken ze een sonde in uw gehemelte en "verbranden" het van binnen. Door het litteken dat dan onstaat, wordt uw gehemelte daar "hard" waardoor het weefsel minder doorzakt tijdens de slaap --> minder snurken/betere slaap etc

Ofzoiets toch. De behandeling is behoorlijk pijnloos buiten de prikken van die verdovingsnaalden. Het verschrikkelijke is dat ge die mens bezig ziet en met een naald tot net naast uw huig komt. Heb vandaag 5x in die dokter zijn gezicht zitten kokhalzen :p Ook was werkte op 1 plek de verdoving niet goed, dus voelde ik dat wel een beetje dichtschroeien ...

Général Zantas

Legacy Member
Dat zwarte gat na het EK. Elke dag op cafe gegaan met vrienden voor de voetbal, 't gaat de eerste dagen/weken weer saai zijn thuis.

cram

Legacy Member
Mijn verlof is nog maar begonnen en ik verveel me al te pletter.:sad:

u4ea

Legacy Member
tyrannix zei:
vndaag begonne om 6u bij de post kheb rondgerede tot 6u savonds, paar overuurkes, onbetaald weliswaar --', tijdens de opleiding vorige week geen enkele keer later dan 1 uur trg thuis, het steekt al zwaar tegen. Is het waar dat ge niet zomaar kunt stoppen bij de post als het u echt niet aanstaat? vandaag me da weer al eens weggedraaid pft, die velos wege ook nix ofc --'

Kbegin ook om 5.30, vandaag wask om 18.15 thuis, just op tijd voor het eten.
Weet ni hoe het komt da der vandaag ineens dubbel zoveel post was als gisteren. (gisteren 5 zakken, vandaag 10!)

Hoop echt ni nog is zo nen dag te doen.

En dan wask nog is 2 zakken vergeten meegeven. Die rap mee in den brommer vanachter. Man man, moest bijna bij elke bus afstappen want kon ni leunen om nen brief in te steken, zo zwaar.:p DAn maar effkes die zakken gaan afzetten en doordoen.

Ohm

Legacy Member
Dat beest ligt halfdood in een kom en wordt met een glimlach langzaam opgepeuzeld.

Bah!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan