Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
Katoom zei:
Laatste dagen 3x acute stekende pijn in mijn rechter lies gehad. Houd zo'n 10seconden aan waarna het plots gewoon weer verdwijnt. Nu vandaag is het al 2x voorgevallen binnen de 3 uur. Daarstraks in de auto gewoon aan de kant moeten gaan staan doordat ik van de pijn gewoon niet meer kon rijden. :s
Met zoiets ga j toch naar de dokter?

Japser

Legacy Member
Sdc zei:
spijtig dat ibood zijn na-service echt stinkt, anders zou ik er me al meer dingen hebben aangekocht.

al meerdere dingen besteld en altijd ofwel nieuw product ofwel geld terug gehad (zelfs na meerdere maanden na aankoop)

Tonerider

Legacy Member
Ik heb meerdere maanden moeten wachten om 25 euro terug te krijgen. Het duurde telkens 14 dagen eer ze antwoordden en telkens werd er gezegd dat ze er mee bezig waren of dat ze het net gestort hadden. Bovendien werden mijn retourkosten niet volledig vergoed. Mijn schoonvader heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt.

Jack Wilshere

Legacy Member
Katoom zei:
Laatste dagen 3x acute stekende pijn in mijn rechter lies gehad. Houd zo'n 10seconden aan waarna het plots gewoon weer verdwijnt. Nu vandaag is het al 2x voorgevallen binnen de 3 uur. Daarstraks in de auto gewoon aan de kant moeten gaan staan doordat ik van de pijn gewoon niet meer kon rijden. :s

Toch geen bloedklonter? Best even mee naar de huisarts gaan, met zoiets speel je best gewoon op save..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jack Wilshere

Legacy Member
Miljaarde ik moet kakken en ik zit hier al op een meeting... Denk dat mennen brandmanager de krampen in mijnen buik wel hoort, ze kijkt maar wa raar.. :lol:


Sent from my iPhone using Tapatalk

UrbanusVanAnus

Legacy Member
tyrannix zei:
vndaag begonne om 6u bij de post kheb rondgerede tot 6u savonds, paar overuurkes, onbetaald weliswaar --', tijdens de opleiding vorige week geen enkele keer later dan 1 uur trg thuis, het steekt al zwaar tegen. Is het waar dat ge niet zomaar kunt stoppen bij de post als het u echt niet aanstaat? vandaag me da weer al eens weggedraaid pft, die velos wege ook nix ofc --'

wow, das wel serieus lang
Ik heb ook eens vakantiewerk bij de post gedaan
Ze hadden mij echt een kloteronde gegeven en ik moet elke dag minstens 2 uur overwerken (niet uitbetaald natuurlijk)
En tijdens de opleiding gaat het natuurlijk veel beter...

na 2 weken was ik dit zo beu dat ik gestopt ben
Toen ik thuis was heb ik gebeld, ik moest nog 1 dag doen omdat ze anders geen vervanger konden vinden

danzig_6

Legacy Member
tyrannix zei:
vndaag begonne om 6u bij de post kheb rondgerede tot 6u savonds, paar overuurkes, onbetaald weliswaar --', tijdens de opleiding vorige week geen enkele keer later dan 1 uur trg thuis, het steekt al zwaar tegen. Is het waar dat ge niet zomaar kunt stoppen bij de post als het u echt niet aanstaat? vandaag me da weer al eens weggedraaid pft, die velos wege ook nix ofc --'

ik zou zeggen hou het nog wat vol.
ik heb er veel weten beginnen die de eerste week of de eerste 2 weken sukkelen en lang op weg zijn maar dan opeens vinden ze het goede werkritme en zijn ze ruim op tijd binnen.
ook niet vergeten dat er in het begin van de week altijd meer post is dan op het eind.

nu is het ook nog een zware week (alle firma's willen nog hun brieven en reclame kwijt voor de congés beginnen)
binnen 2 weken zal je zien dat je nog maar de helft zal meehebben dan gewoonlijk en kom je al fluitend voor de middag binnen...

Belgianbonzai

Legacy Member
Sdc zei:
Ik heb meerdere maanden moeten wachten om 25 euro terug te krijgen. Het duurde telkens 14 dagen eer ze antwoordden en telkens werd er gezegd dat ze er mee bezig waren of dat ze het net gestort hadden. Bovendien werden mijn retourkosten niet volledig vergoed. Mijn schoonvader heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt.

Hier ook:
MP3 speler, dead on arrival (probleem met batterij wss, want alles leek te werken als hij stroom kreeg via USB, maar van zodra er geen stroom meer was deed hij niks meer)
iBood: "stuur het naar Sony"
Sony: "Moet je niet naar hier sturen, maar via iBood doen"
iBood: "ok stuur dan maar naar hier"
*stilte*
mail naar iBood (3, 4 keer)
*stilte*
mail naar iBood
iBood: we zullen het uitzoeken
*stilte ook na veelvuldig mailen*

En intussen is het 4 jaar geleden, geen MP3 speler, geen geld terug en 2 pakketjes internationaal verzonden als extra kost er bovenop.

Dennoman

Legacy Member
Huasheng zei:
Vannacht rond 3u weer wakker geworden :doh: En da's maar heel eventjes, want 'k val direct weer in slaap, dus waarom word ik dan wakker :wtf:
Nu opgestaan met barstende hoofdpijn :sad: 't Gaat een "fijne" week worden :sop:
Wees blij, ik was tot half 5 klaarwakker. Dat gebeurt anders ook nooit. Voelde me precies alsof ik vol cafeïne of suiker zat, echt dat mijn bloed ervan ging kolken. En dat terwijl ik 's avonds niets meer eet, zo goed als geen frisdrank meer drink en enkel 's morgens een kop koffie.

mla

Legacy Member
hmm geen idee wat ik moet doen, mijn herexamens meedoen of beginnen werken.
Ik kan blijkbaar via via misschien op een bureau beginnen werken, maar ergens wil ik toch ook nog een laatste keer proberen om eens moeite te doen.
Ookal is 11 herexamens zo goed als onmogelijk aangezien ik nog op vakantie ga en dan nog maar 3 weken heb om te leren.

JimmyPatterson

Legacy Member
mla zei:
hmm geen idee wat ik moet doen, mijn herexamens meedoen of beginnen werken.
Ik kan blijkbaar via via misschien op een bureau beginnen werken, maar ergens wil ik toch ook nog een laatste keer proberen om eens moeite te doen.
Ookal is 11 herexamens zo goed als onmogelijk aangezien ik nog op vakantie ga en dan nog maar 3 weken heb om te leren.


Zorg dat je eerst een deftig diploma hebt. Het kan wel zijn dat je nu werk hebt maar wat ga je doen als je daar niet meer aan de slag kan?

Huasheng

Legacy Member
Dennoman zei:
Wees blij, ik was tot half 5 klaarwakker. Dat gebeurt anders ook nooit. Voelde me precies alsof ik vol cafeïne of suiker zat, echt dat mijn bloed ervan ging kolken. En dat terwijl ik 's avonds niets meer eet, zo goed als geen frisdrank meer drink en enkel 's morgens een kop koffie.
Neen.

Ik ben moe. Ik wil slapen :sad:

glashelder

Legacy Member
mla zei:
hmm geen idee wat ik moet doen, mijn herexamens meedoen of beginnen werken.
Ik kan blijkbaar via via misschien op een bureau beginnen werken, maar ergens wil ik toch ook nog een laatste keer proberen om eens moeite te doen.
Ookal is 11 herexamens zo goed als onmogelijk aangezien ik nog op vakantie ga en dan nog maar 3 weken heb om te leren.

Ofwel zet je je 100% in voor die herexamens, ofwel niet hé... Zo van dat half en half inzetten gaat ook niet lukken.

Carrion

Legacy Member
Mensen die foto's van hun tattoos met geweldig originele zinnen posten: "Wath doesn't kill me, makes me stronger."

'k weet nie waar ik mij 't meest aan erger, zo'n inspiratieloze tattoos of 't feit da ze zelfs "what" nie tegoei kunnen schrijven :unsure:

RB26DETT

Legacy Member
Spurtje doen om de trein alsnog te halen, om dan juist op tijd op het perron te aan te komen en vast te stellen dat uw trein vertraging heeft.

Proto

Legacy Member
Carrion zei:
Mensen die foto's van hun tattoos met geweldig originele zinnen posten: "Wath doesn't kill me, makes me stronger."

'k weet nie waar ik mij 't meest aan erger, zo'n inspiratieloze tattoos of 't feit da ze zelfs "what" nie tegoei kunnen schrijven :unsure:

Zou ook een quote van the hulk kunnen zijn maar dan moest het wRath zijn :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan