Sdc zei:
Ik heb meerdere maanden moeten wachten om 25 euro terug te krijgen. Het duurde telkens 14 dagen eer ze antwoordden en telkens werd er gezegd dat ze er mee bezig waren of dat ze het net gestort hadden. Bovendien werden mijn retourkosten niet volledig vergoed. Mijn schoonvader heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt.
Hier ook:
MP3 speler, dead on arrival (probleem met batterij wss, want alles leek te werken als hij stroom kreeg via USB, maar van zodra er geen stroom meer was deed hij niks meer)
iBood: "stuur het naar Sony"
Sony: "Moet je niet naar hier sturen, maar via iBood doen"
iBood: "ok stuur dan maar naar hier"
*stilte*
mail naar iBood (3, 4 keer)
*stilte*
mail naar iBood
iBood: we zullen het uitzoeken
*stilte ook na veelvuldig mailen*
En intussen is het 4 jaar geleden, geen MP3 speler, geen geld terug en 2 pakketjes internationaal verzonden als extra kost er bovenop.