De oorzaak gevonden waarom er 3 stopcontacten en het fornuis niet meer werkt. De boiler is kapot. Ik merkte op dat, toen ik de verzekeringen aan- en uitzette, ik aan de boiler kwam en de knop van de verliesstroomschakelaar sprong naar beneden. Dus de verzekering van de boiler uitgezet en de rest aan, de stopcontacten en fornuis werken weer, dus ik kan gelukkig koken vanavond.
Het blijft wel een ergernis want met een defecte boiler heb ik geen warm water... En de technische dienst kan pas ten vroegste donderdag iemand laten komen, omdat die iemand tot dan op verlof is. Morgen alleszins (nu zijn ze al gesloten) opnieuw hen contacteren en zeggen waar het probleem is, voor de boiler moeten ze misschien iemand anders (en die niet op verlof is) laten komen.
Ik voel me enigszins schuldig, want ik had vorige week me even met de boiler bemoeid. Ik had de indruk dat de laatste tijd het nogal lang duurt vooraleer er warm water uit de douchekop kwam, dus zette ik de boiler van standje 2 op standje 3 (wat de hoogste was), op de hoop dat het water sneller warm zou worden maar merkte geen verandering, maar had het niet terug gezet.
Ik hoop maar dat het eerder door ouderdom (ziet er behoorlijk oud uit) dan door mijn gepruts dat ie kapot ging.