Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Dat ik hier nooit eens gewoon ziek mag zijn. Of dat mag wel, maar ik mag vooral niet ziek doén. Ik hoest verkeerd, nies te luid, kijk niet blij genoeg, moet stoppen met zagen, moet m'n neus snuiten ipv op te halen (terwijl ik al sinusproblemen genoeg heb), moet iets pakken ipv zo te trunten, mag niet zo in de zetel liggen,...

Blahblah, 'k ben ziek, laat me gerust :sop:

Tibokio

Legacy Member
Wtf, net Rage uitgespeeld. Enorm fijne game, maar zo'n zwak einde?! Dat had ik echt niet verwacht.

Alteration

Legacy Member
Dat 'k de rottigste ronde heb, waar ze nog geen vast volk voor vinden, met quasi alle bussen zo verspreid en onreglementair mogelijk. En nog een uitslag op m'n armen ook.

Mephisto

Legacy Member
Kan ineens geen video's meer toevoegen aan afspeellijsten in youtube. :s

GaMe®

Legacy Member
Speciaal naar de Tour de France gaan kijken om mijne nieuwe camera te testen. Want ik volg het wielrennen écht niet.. Kom ik daar aan, stel me op, merk ik dat ik geen SD-kaartje bij heb...

Tonerider

Legacy Member
GaMe® zei:
Speciaal naar de Tour de France gaan kijken om mijne nieuwe camera te testen. Want ik volg het wielrennen écht niet.. Kom ik daar aan, stel me op, merk ik dat ik geen SD-kaartje bij heb...
:rofl:

pinoken

Legacy Member
'k Kan geen manga lezen want de paginas (die afbeeldingen zijn) failen met loaden.

GaMe®

Legacy Member
Sdc zei:

Ja, dat gaf echt een klote gevoel hoor. Had alles al met behulp van Google Maps voorbereid. Een strategische plek uitgestippeld om mij op te tellen (een afgelegen weg, enkel bereikbaar via veldwegen die niet op de gps staan), in een licht bochtje, dus ze reden recht op mij af. Na een klein kilometertje stappen, zet ik mij klaar en wil ik mijn camera instellen: 'no SD-card inserted'......

Ach ja, mijn les nu wel geleerd. Vanaf nu zal er altijd een reservekaartje in mijn tas steken. :)

u4ea

Legacy Member
Elke dag meer als een uur overwerken waardoork per week nen dag extra werk bekan, gratis. :(

?therapy?

Legacy Member
u4ea zei:
Elke dag meer als een uur overwerken waardoork per week nen dag extra werk bekan, gratis. :(


gratis
gratis
gratis
gratis
:eek:

Je kan die uren niet als verlof later nemen? :/ Amai, dat is echt wel ambetant.

u4ea

Legacy Member
?therapy? zei:
gratis
gratis
gratis
gratis
:eek:

Je kan die uren niet als verlof later nemen? :/ Amai, dat is echt wel ambetant.

Das omdak bij de post jobstudent zen e.:p
Ge wordt betaald van 5.45 tot 1.51, maar werk elken dag van 5.30 tot na 2u omdak nog wa trager zen. Dus begrijp da wel dak daar niks vo terug krijg.:p

glashelder

Legacy Member
u4ea zei:
Das omdak bij de post jobstudent zen e.:p
Ge wordt betaald van 5.45 tot 1.51, maar werk elken dag van 5.30 tot na 2u omdak nog wa trager zen. Dus begrijp da wel dak daar niks vo terug krijg.:p

Heh, de jobstudent van de post kwam hier daarpas ook voorbij. Rond 15u30, normaal hebben we de post rond 11u :p

Pariah

Legacy Member
vorige week een brief ontvangen met 3 onafgestempelde postzegels :p

geen idee of de "schuld" hier bij een jobstudent ligt :)

u4ea

Legacy Member
glashelder zei:
Heh, de jobstudent van de post kwam hier daarpas ook voorbij. Rond 15u30, normaal hebben we de post rond 11u :p

Da's wel serieus laat.:p
Vandaag moestek 6 aangetekende brieven leveren. 4 ni thuis, 1 iemand had geen volmacht gegeven en de laatste woonde der blijkbaar al 2 jaar nimeer. Ze geloofde mij ni dak geen enkel had kunnen leveren.:p

Marginal0

Legacy Member
De nieuwe layout van sporza is toch maar niks vindt den deze...

Yusifer

Legacy Member
De oorzaak gevonden waarom er 3 stopcontacten en het fornuis niet meer werkt. De boiler is kapot. Ik merkte op dat, toen ik de verzekeringen aan- en uitzette, ik aan de boiler kwam en de knop van de verliesstroomschakelaar sprong naar beneden. Dus de verzekering van de boiler uitgezet en de rest aan, de stopcontacten en fornuis werken weer, dus ik kan gelukkig koken vanavond.

Het blijft wel een ergernis want met een defecte boiler heb ik geen warm water... En de technische dienst kan pas ten vroegste donderdag iemand laten komen, omdat die iemand tot dan op verlof is. Morgen alleszins (nu zijn ze al gesloten) opnieuw hen contacteren en zeggen waar het probleem is, voor de boiler moeten ze misschien iemand anders (en die niet op verlof is) laten komen.

Ik voel me enigszins schuldig, want ik had vorige week me even met de boiler bemoeid. Ik had de indruk dat de laatste tijd het nogal lang duurt vooraleer er warm water uit de douchekop kwam, dus zette ik de boiler van standje 2 op standje 3 (wat de hoogste was), op de hoop dat het water sneller warm zou worden maar merkte geen verandering, maar had het niet terug gezet.

Ik hoop maar dat het eerder door ouderdom (ziet er behoorlijk oud uit) dan door mijn gepruts dat ie kapot ging.

Huasheng

Legacy Member
Vannacht was alweer de zoveelste nacht op een rij waarbij ik toch maar weer eens wakker moest worden, en telkens is dat rond 3u :wtf: Wat in hemelsnaam is er zo speciaal aan '3u' dat ik net dán telkens moet wakker worden :sop:

Tonerider

Legacy Member
RiskGhost zei:
De oorzaak gevonden waarom er 3 stopcontacten en het fornuis niet meer werkt. De boiler is kapot. Ik merkte op dat, toen ik de verzekeringen aan- en uitzette, ik aan de boiler kwam en de knop van de verliesstroomschakelaar sprong naar beneden. Dus de verzekering van de boiler uitgezet en de rest aan, de stopcontacten en fornuis werken weer, dus ik kan gelukkig koken vanavond.

Het blijft wel een ergernis want met een defecte boiler heb ik geen warm water... En de technische dienst kan pas ten vroegste donderdag iemand laten komen, omdat die iemand tot dan op verlof is. Morgen alleszins (nu zijn ze al gesloten) opnieuw hen contacteren en zeggen waar het probleem is, voor de boiler moeten ze misschien iemand anders (en die niet op verlof is) laten komen.

Ik voel me enigszins schuldig, want ik had vorige week me even met de boiler bemoeid. Ik had de indruk dat de laatste tijd het nogal lang duurt vooraleer er warm water uit de douchekop kwam, dus zette ik de boiler van standje 2 op standje 3 (wat de hoogste was), op de hoop dat het water sneller warm zou worden maar merkte geen verandering, maar had het niet terug gezet.

Ik hoop maar dat het eerder door ouderdom (ziet er behoorlijk oud uit) dan door mijn gepruts dat ie kapot ging.
je weet toch dat je een boiler elk jaar moet laten nazien voor kalkaanslag e.d. ?

VV@rl()rd

Legacy Member
Huasheng zei:
Vannacht was alweer de zoveelste nacht op een rij waarbij ik toch maar weer eens wakker moest worden, en telkens is dat rond 3u :wtf: Wat in hemelsnaam is er zo speciaal aan '3u' dat ik net dán telkens moet wakker worden :sop:

Uur van de spoken? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan