ryoudragon
Legacy Member
playforfun91 zei:* wandelt
Of heb je ook geen benen?![]()
voorlopig wel nog
en een buzzypass ook, dus dat is hoe ik mij verplaats. ^^ (en af en toe ook met de trein, ofcourse)Hoewel het openbaar vervoer vaak mijn grote bron van ergernis is, is het ook enorm handig. Je moet geen parking zoeken, je moet geen fiets vastsluiten, en beland je op het eind van de avond/ochtend/dag aan de volledig andere kant van een stad, hoef je niet eerst terug te keren naar de plaats waar je voertuig staat en neem je gewoon in de buurt een bus. Zeer handig
Alleen jammer dat je in Gent na 20u praktisch niet meer moet rekenen op een bus of tram. Sjans dat ik vlakbij alles zit en zelfs met mijn slechte rug alles te voet kan doen. :3
Ik ga geen freaking slipketting aan een pup hangen omdat ze eens niet wil meelopen. Normaal loopt ze gewoon mee hoor, nu had ze gewoon geen zin zeker. In ieder geval geen reden voor mij om met zo'n drastische middelen af te komen bij een beestje van net 16 weken oud.
