Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ryoudragon

Legacy Member
playforfun91 zei:
* wandelt

Of heb je ook geen benen? :eek:

voorlopig wel nog :D en een buzzypass ook, dus dat is hoe ik mij verplaats. ^^ (en af en toe ook met de trein, ofcourse)

Hoewel het openbaar vervoer vaak mijn grote bron van ergernis is, is het ook enorm handig. Je moet geen parking zoeken, je moet geen fiets vastsluiten, en beland je op het eind van de avond/ochtend/dag aan de volledig andere kant van een stad, hoef je niet eerst terug te keren naar de plaats waar je voertuig staat en neem je gewoon in de buurt een bus. Zeer handig :) Alleen jammer dat je in Gent na 20u praktisch niet meer moet rekenen op een bus of tram. Sjans dat ik vlakbij alles zit en zelfs met mijn slechte rug alles te voet kan doen. :3

glashelder

Legacy Member
Michster zei:
Betere band of gentle leader of choke chain kopen. Ge moet dat beestje nu niet stikken ofzo, maar doorgaans merk ik steeds dat vrouwen te "mals" zijn met honden.

Duh, ze is 4 maanden :wtf: Ik ga geen freaking slipketting aan een pup hangen omdat ze eens niet wil meelopen. Normaal loopt ze gewoon mee hoor, nu had ze gewoon geen zin zeker. In ieder geval geen reden voor mij om met zo'n drastische middelen af te komen bij een beestje van net 16 weken oud.

Michster

Legacy Member
glashelder zei:
Duh, ze is 4 maanden :wtf: Ik ga geen freaking slipketting aan een pup hangen omdat ze eens niet wil meelopen. Normaal loopt ze gewoon mee hoor, nu had ze gewoon geen zin zeker. In ieder geval geen reden voor mij om met zo'n drastische middelen af te komen bij een beestje van net 16 weken oud.

Ik wist nu ook niet dat ze nog jong was hé. :D

playforfun91

Legacy Member
ryoudragon zei:
voorlopig wel nog :D en een buzzypass ook, dus dat is hoe ik mij verplaats. ^^ (en af en toe ook met de trein, ofcourse)

Hoewel het openbaar vervoer vaak mijn grote bron van ergernis is, is het ook enorm handig. Je moet geen parking zoeken, je moet geen fiets vastsluiten, en beland je op het eind van de avond/ochtend/dag aan de volledig andere kant van een stad, hoef je niet eerst terug te keren naar de plaats waar je voertuig staat en neem je gewoon in de buurt een bus. Zeer handig :) Alleen jammer dat je in Gent na 20u praktisch niet meer moet rekenen op een bus of tram. Sjans dat ik vlakbij alles zit en zelfs met mijn slechte rug alles te voet kan doen. :3

Ahzo, nice, maar inderdaad beide voor en nadelen :) Parkeren is met de wagen de grootste miserie ... rotte parkeerboetes altijd in Brugge.

ryoudragon

Legacy Member
HTML:
playforfun91 zei:
Ahzo, nice, maar inderdaad beide voor en nadelen :) Parkeren is met de wagen de grootste miserie ... rotte parkeerboetes altijd in Brugge.

Tip: parkeer op de parking van de Saturn. Als je er iets koopt, kun je zelfs je ticket valideren en is je parking gratis. Je koopt dus gewoon iets dat goedkoper is dan een gewoon parkeerticket :p

glashelder

Legacy Member
Zit hier al 4 dagen de longen uit m'n lijf te hoesten en domme anti-hoestpilletjes te pakken die geen klop helpen. M'n ma zegt daarnet dat er nog een beetje hoestsiroop in de kast staat ook. Eén lepel en 'k ben al hele avond hoestvrij. Als ik dat eerder wist :sop:

playforfun91

Legacy Member
ryoudragon zei:
HTML:

Tip: parkeer op de parking van de Saturn. Als je er iets koopt, kun je zelfs je ticket valideren en is je parking gratis. Je koopt dus gewoon iets dat goedkoper is dan een gewoon parkeerticket :p

Haha merci maar dat is vrij ver van mijn kot (nieuwe gentweg) en soms moet ik vrij zware dingen vervoeren met de auto en sinds kort hebben ze een paal gezet in die straat, bye bye 4 uur parkeren met de parkeerkaart!

PEB

Legacy Member
leren programmeren
ik volg een video tutorial die toont hoe iets te maken waar ik foto's mee kan openen
maar mijn foto past niet en bij hen wel
en nee er zit geen fout in en ik heb het ook al opnieuw gemaakt

KO

Legacy Member
PEB zei:
leren programmeren
ik volg een video tutorial die toont hoe iets te maken waar ik foto's mee kan openen
maar mijn foto past niet en bij hen wel
en nee er zit geen fout in en ik heb het ook al opnieuw gemaakt

Programmeren leer je niet door video's te bekijken.

playforfun91

Legacy Member
PEB zei:
leren programmeren
ik volg een video tutorial die toont hoe iets te maken waar ik foto's mee kan openen
maar mijn foto past niet en bij hen wel
en nee er zit geen fout in en ik heb het ook al opnieuw gemaakt

Daarom ben ik dus met al die sh*t volledig gestopt, ook altyd zo'n zaken aan de hand, heb daar echt geen geduld voor.

PEB

Legacy Member
KO zei:
Programmeren leer je niet door video's te bekijken.
ik maak het ook zelf
en het is niet nodig dat ik iets groot kan maken het is vooral omdat ik wil weten hoe een programma werkt dus dit soort dingen zijn perfect niet te moeilijk maar ik zie wel een paar dingen

Yusifer

Legacy Member
Net ontdekt dat naast de 3 stopcontacten die niet meer werken, ook mijn fornuis in de keuken niet meer werkt. Da's wel iets serieuzer, want er is geen alternatief om te kunnen koken. Hopen maar dat de technische dienst zo snel mogelijk iemand stuurt en dat het probleem slechts bij de zekeringen liggen ofzo.

Soler

Legacy Member
Schoenen bestellen, 3 weken en ontdekken in de winkel hij de verkeerde heeft besteltt <_<

?therapy?

Legacy Member
Gisteren katje gered dat vast zat onder een steiger aan het water hier.
Thuis waren ze alleszins minder tevreden dat ik met een jong katje thuiskwam. :sop: En hebben ze het al terug buiten gezet >.<
Kging er zelf voor zorgen ffs

EternalSilence

Legacy Member
Er staat plotseling &#8364;20 000 teveel op de bankrekening van m'n broer.
Ipv dat hij doet alsof er niets aan de hand is en het geld langszaam van z'n rekening haalt, gaat hij dit gaan melden aan de bank.

:wtf: :doh:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
EternalSilence zei:
Er staat plotseling €20 000 teveel op de bankrekening van m'n broer.
Ipv dat hij doet alsof er niets aan de hand is en het geld langszaam van z'n rekening haalt, gaat hij dit gaan melden aan de bank.

:wtf: :doh:

Ze merken het heus wel als er 20 000 euro verkeerd staat

GammaGamer

Legacy Member
Keelpijn blijkt witte Angina te zijn...
Witte Angina blijkt gwn de voorbode van streptokokken of klierkoorts te zijn...

Kan ik nu is rustig beginnen aan een congé?!

St0wned

Legacy Member
EternalSilence zei:
Er staat plotseling €20 000 teveel op de bankrekening van m'n broer.
Ipv dat hij doet alsof er niets aan de hand is en het geld langszaam van z'n rekening haalt, gaat hij dit gaan melden aan de bank.

:wtf: :doh:

toch het beste dat hem kon doen. dan is er achteraf ook geen discussie mogelijk. ze gingen het toch vroeg of laat zien

Tonerider

Legacy Member
EternalSilence zei:
Er staat plotseling €20 000 teveel op de bankrekening van m'n broer.
Ipv dat hij doet alsof er niets aan de hand is en het geld langszaam van z'n rekening haalt, gaat hij dit gaan melden aan de bank.

:wtf: :doh:
20 000euro gaan ze echt wel merken. En je gaat geen verhaal hebben als ze het terug eisen. Dus je broer is hier wel de slimste.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan