Carrion zei:
Nie iedereen heeft een goede band met z'n grootouders (of andere familieleden)
Double that. Mijn eigen ouders zouden nog geen traan laten als ik ter plekke zou neerstuiken. Vandaar ook mijn verlangen om ein-de-lijk alleen te gaan wonen. Net weer uitgemaakt en belachelijk gemaakt geweest door de vriend van mijn ma, voor de ogen van mijn biologische broer en zijn vriendin die op bezoek zijn. Heel leuk om dat te horen van de eikel die met zijn infantiele gedrag mijn hele reis verpest heeft.
enkele voorbeelden:
- meneer koopt de krant en is er niet in bezig, dus ik neem die krant en begin de puzzels te maken. Hij besluit dat er te veel 'kreukjes' zijn in zijn krant nu en wil een nieuwe gaan halen.

"
- zoals elke dag is het weer ruzie tussen die twee, dus dan bleef ik maar grotendeels op mijn kamer, op mijn nds te spelen, dan krijg ik onder mijn voeten dat ik een asociaal kind ben en voor wat hebben ze dan wel niet betaald en bla bla bla. (dan moet je weten dat mijn ma volledig financieel voor mij instaat, dus dat zijn zijn zaken helemaal niet)
- ik vermeld dat mijn beste maat mijn huidig kot gaat overnemen in september en meneer stormt woest van tafel. Hoor ik van mijn ma dat ie niets meer wil horen van dat kot etc. etc. omdat ik blijkbaar te veel bezig ben over dat kot.

"? Whut? ik zeg enkel dat ik ernaar uit kijk en vraag na wat ik allemaal uit huis nog kan meenemen en wat niet. Tis nie alsof dien klojo ook maar 1 rotte frank betaald voor mij dus ik snap het probleem niet
- In het openbaar geeft hij de meest kinderachtige opmerkingen en zit ie de hele tijd met zijn vingers op de tafel te tikken, omdattie weet dat mijn ma daar niet tegen kan. Ik heb er zelf geen last van, maar als mijn ma vraagt om te stoppen, grijnst ie als een klein kind en doet ie leutig verder. Gevolg: ma slechtgezind -> wordt uitgewerkt op Ryou
- Mijn ma vermeld (2u voor vertrek) dat ze nog 80Kunar overheeft, net genoeg om zo'n leuk T-shirtje te kopen dat ik wel wilde. Ze stelt voor dat ik het ga kopen, waarop dien eikel hem rap in de lobby gaat zetten en een drankje besteld, zodat ik niet meer genoeg geld zou hebben voor zo'n shirtje.
- *insert extreem veel voorbeelden van infantiel gedrag*
Tis (met momenten?) soms een vriendelijken peet, en hij voert mij altijd overal naartoe, wat ik wreed apprecieer. Maar dat infantiele ga ik nooit mee kunnen leven. Die twee doen de laatste maanden (lees: sinds begin 2012) constant moeilijk en hebben de hele tijd ruzie met elkaar. Andere keren kwam dat in vlagen maar nu is het echt permanent. Hoeveel keer ik al godverdomme hun relatie niet gered heb door in het midden van de nacht in mijn pyama mijn blote voeten tot bebloedens toe heb staan schaven op de kiezelsteentjes van de oprit omdat ik achter dien kloot aanliep om hem terug binnen te roepen, voor hij zichzelf nog iets aandeed. Hij kan zichzelf niet de baas met alcohol en 2 jaar geleden in Frankrijk is hij es naakt weggelopen uit ons huisje in het midden van de nacht, en bibi mocht gaan zoeken. Kheb hem dat NOOIT vergeven en nu negeer ik hem elke keer hij een druppel alcohol binnenheeft. =.=" Das dus heel vaak. Maar de kwetsende commentaren zijn moeilijker te negeren. (Te meer omdat ik geen werkende koptelefoon heb voor de moment.)
Al die keren dat ik hem behoed hem van zichzelf tegen een boom te knallen, de relatie te verpesten, voort te gaan en mijn moeder te kwetsen... etc. etc. daar weet ie nie meer van wi.
Ik hou het hier geen dag langer meer uit. Ik wil hier weg van die eikels. Mijn biologische ouders hebben mijn hele jeugd verpest en nu denkt dienen ******** dattie mij kan commanderen? DAT ZAL EEN MISSEN ZIJN. Dat is hier een vreemde vent in MIJN huis, hij mag dankbaar zijn dat ik zijn aanwezigheid verdraag, maar hij moet zijn bek houden tegen mij. Ik ken die vent amper, hij kent mij niet en sinds een week denktie dak naar hem ga luisteren? pardon?! Kheb aan mijn eigen ouders nooit iets gehad, ben altijd vernederd, uitgescholden en gekleineerd geweest. (nu nog elke dag trouwens door mijn ma) Dus meneer moet niet denken dat hij de zoveelste 'volwassene' is die hier kan de baas komen spelen. Ik ben hier degene met het meest gezond verstand van iedereen en hij kan er niet tegen dak mij niet laat doen e. >.> echt, zieligen janet. Alst ruzie is met mijn ma dan kentie mij wi, maar anders niet. (als ze es 5 min gene ruzie hebben)
EDIT: ohja en hij is extreem achterbaks =.=" Tegen mij vertelt ie dan dingen van 'uw ma is dit en dit en is irritant' en als ik op een kwaad moment (wanneer hij mij bv. weer uitmaakt) dat luidop zeg tegen mijn ma van 'hij heeft dat en dat gezegd over jou' dan ben ik opeens een leugenaar en ist geen waar *eyerolls* Ik lieg nooit. Kzou niet weten waarom, ik heb niets te verbergen, hij wel, hij liegt constant tegen mijn ma. Nuja, mijn ma liegt zelf ook constant dus ze passen goed samen I guess. =.=
Om eventjes te linken aan het 'buren'-topic. Ik wilde al een hele tijd vermelden (maar durfde eerst niet) dat ZIJ hier de irritanten buren zijn. Zij, ja, want ik reken mezelf niet bij die twee ruziemakende infantiele holbewoners. Soms in het midden van de nacht staan roepen en tieren en de auto starten en staan schreeuwen op straat. Zoals hierboven gezegd ging ik tot 2 jaar terug elke keer dat gaan oplossen, waardoor ik heel vaak slaap verloor die ik achteraf moest inhalen door mijn activiteiten af te zeggen. (heel leuk) Maar nu trek ik mij daar al twee jaar niets van aan. Ik steek mijn muziek aan en ik slaap verder. Heel mijn jeugd is gered geweest door muziek. Eerst een Walkman, dan een cdspeler en sindsdien mp3's. Met loeiharde muziek hoef ik al die kwetsende dingen niet te horen. >.> daarom dus dat werkende koptelefoons zo van levensbelang zijn voor mij
/rant.