Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Een van die nieuwe jobstudenten die voor morgen afgezegd heeft, dus ik mag dubbele shift draaien. Van 6u 's morgens tot 8u 's avonds, olé

Oeeeehhhhhwwwwww, op een zondag is me dat toch echt onheilig vroeg:sleep:

Général Zantas

Legacy Member
|SirB| zei:
Wat ik zo irritant vind is dat het leven vol met verplichtingen zit. Ik heb bv 3 petekindjes, wat ook wel wat "verplichte" zaken met zich meebrengt. Maar als ik nu eens niet naar een van die verplichte zaken zou gaan zou ik daarom een slechtere Peter zijn? Voor velen wel, en das bekrompen.

Dan had ge het peterschap maar niet moeten aanvaarden he maat. Een deftige peter is er altijd voor zijn petekind, ook al gaat dat ten koste van de eigen gezondheid (van migraine gaat ge niet dood, vooraleer ik een smartass remark krijg, als ge ECHT ziek zijt is het uiteraard wel te begrijpen). Als ge dat niet kunt opbrengen, had ge het bij het peterschap van 1 of 2 mannen moeten houden.

ryoudragon

Legacy Member
Fucking koptelefoon van de carrefour die nu al voor tweede keer stuk is. Bij de eerste kwam de schelp al los na 2 weken, ga ik inruilen voor een nieuwe.... We zijn een week verder en enkel de rechterschelp werkt nog. =.= gvd. Tis ni omdat t goedkoop is dat t ni moe werken e. Kben allesbehalve kieskeurig op geluidskwaliteit. Alsk maar een invouwbare koptelefoon heb ( a la lowrider van skullcandy) en als er maar muziek komt uit beide schelpen. Meer moet dat niet zijn ma tis blijkbaar ng te veel gevraagd :/ kga gwn mijn gekd gaan weer eisen, goed geweten. Kutbrol.

u4ea

Legacy Member
ryoudragon zei:
Fucking koptelefoon van de carrefour die nu al voor tweede keer stuk is. Bij de eerste kwam de schelp al los na 2 weken, ga ik inruilen voor een nieuwe.... We zijn een week verder en enkel de rechterschelp werkt nog. =.= gvd. Tis ni omdat t goedkoop is dat t ni moe werken e. Kben allesbehalve kieskeurig op geluidskwaliteit. Alsk maar een invouwbare koptelefoon heb ( a la lowrider van skullcandy) en als er maar muziek komt uit beide schelpen. Meer moet dat niet zijn ma tis blijkbaar ng te veel gevraagd :/ kga gwn mijn gekd gaan weer eisen, goed geweten. Kutbrol.

Ga gewoon één halen in de mediamarkt ofzo dan voor iets van een bekend merk. Ge kunt ze daar zelf ook uitproberen meestal.

Toevallig vandenacht gedroomd da mijn headset kapot ging trouwens, gelukkig maar een droom. :unsure:

Utred

Legacy Member
glashelder zei:
Dat ik zo introvert als de pest ben. Nu ja, dat op zich is niet eens een ergernis (het is een beetje lastig, maar meh), maar het feit dat sommigen dat totaal niet snappen en denken dat ik raar ben of dat er iets scheelt of dat ik mij aanstel.

In feite gaat het erom dat ik moe word als ik iets gedaan heb, zoals een feestje of iets gaan drinken of zoals vanmiddag, een hele middag rondlopen op Feest in 't Park. Sommige mensen ontspannen zich door eens weg te gaan en krijgen daar energie door, ik word daar moe van en ik ontspan mij door op mezelf te zijn. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat ik nooit iets doe (want zo'n dingen vind ik ook gewoon leuk hoor), maar als ik dan thuis kom van zoiets en mij even in de zetel leg omdat ik écht doodop ben, dan ben ik raar en weet ik veel wat.

Als ik een namiddag op een festival rondloop ben ik ook moe. Dat is niet zo vreemd.

ryoudragon

Legacy Member
u4ea zei:
Ga gewoon één halen in de mediamarkt ofzo dan voor iets van een bekend merk. Ge kunt ze daar zelf ook uitproberen meestal.

Toevallig vandenacht gedroomd da mijn headset kapot ging trouwens, gelukkig maar een droom. :unsure:

Zeg manneken, den mediamarkt das ni nefst den deur wi :p zal wel es gaan piepen in de Saturn. Eerst op tafel gaan kloppen bij carrefour en mijn geld terugeisen gvd. :/ sjans dat ze daar nooit moeilijk doen over refunds. DE reden dat ik probeer zoveel mogelijk elektrische shizzle daar te gaan kopen :3

Bosvos

Legacy Member
Sick` zei:
Safari dat constant alles begint te reloaden, dat ze dat na een jaar tijd nu nog altijd niet gefixeerd hebben GVD. Net nog eens 'report to apple' +20 keer ingevuld.
Installeer eens rap Firefox of Chrome, dat werkt veel beter dan die Safaribrol.

Yusifer

Legacy Member
3 stopcontacten in m'n appartement werken niet meer, en 2 ervan zijn de belangrijkste omdat de verdeelstekkers van m'n pc en tv erop aangesloten zijn. Nu heb ik een tijdelijke oplossing gemaakt met een ketting van verdeelstekkers tot aan een stopcontact die wel werkt, maar hopelijk kan dit niet gevaarlijk zijn. Effe vragen in onnozele vragen topic.

Yusifer

Legacy Member
Zou kunnen ja, ik ken er zelf niet veel van. Maar de rest van de stopcontacten werken gelukkig wel, anders was m'n frigo naar de vaantjes, heb er normaal weinig inzitten maar nu is ie stampvol. :p

u4ea

Legacy Member
ryoudragon zei:
Zeg manneken, den mediamarkt das ni nefst den deur wi :p zal wel es gaan piepen in de Saturn. Eerst op tafel gaan kloppen bij carrefour en mijn geld terugeisen gvd. :/ sjans dat ze daar nooit moeilijk doen over refunds. DE reden dat ik probeer zoveel mogelijk elektrische shizzle daar te gaan kopen :3

Ne Saturn dan. Da is toch dezelfste winkel me nen andere naam.:p

Drew

Legacy Member
ryoudragon zei:
Fucking koptelefoon van de carrefour die nu al voor tweede keer stuk is. Bij de eerste kwam de schelp al los na 2 weken, ga ik inruilen voor een nieuwe.... We zijn een week verder en enkel de rechterschelp werkt nog. =.= gvd. Tis ni omdat t goedkoop is dat t ni moe werken e. Kben allesbehalve kieskeurig op geluidskwaliteit. Alsk maar een invouwbare koptelefoon heb ( a la lowrider van skullcandy) en als er maar muziek komt uit beide schelpen. Meer moet dat niet zijn ma tis blijkbaar ng te veel gevraagd :/ kga gwn mijn gekd gaan weer eisen, goed geweten. Kutbrol.
eh

mojojojo

Legacy Member
Na Lesley Ann Poppe komt nu ook Astrid Bryan op de proppen met een boek -_- Dat soort kutwijven zonder talent, laat staan schrijverstalent, is echt een doorn in alles dat iets met literatuur te maken heeft. Iets over beautyproducten en een ghost writer zal het eigenlijke schrijven doen, die onnozele trienen zijn verslaafd aan alles dat met glitter & glamour te maken heeft. 'K snap niet goed hoe zo'n dingen tot stand komen want het enige dat onder mensen leeft is dat ze lachwekkend irritant zijn, hoe komt het dan dat ze blijven naar boven komen?

Huasheng

Legacy Member
Geen werkende Engelstalige stream kunnen vinden voor MXGP :doh:

Edit: Gevonden :D

Carrion

Legacy Member
mojojojo zei:
Na Lesley Ann Poppe komt nu ook Astrid Bryan op de proppen met een boek -_- Dat soort kutwijven zonder talent, laat staan schrijverstalent, is echt een doorn in alles dat iets met literatuur te maken heeft. Iets over beautyproducten en een ghost writer zal het eigenlijke schrijven doen, die onnozele trienen zijn verslaafd aan alles dat met glitter & glamour te maken heeft. 'K snap niet goed hoe zo'n dingen tot stand komen want het enige dat onder mensen leeft is dat ze lachwekkend irritant zijn, hoe komt het dan dat ze blijven naar boven komen?

Is zoals met het koninklijk paleis, hun fanbase is groter dan da ge zou denken :p

JohnnyricoMC

Legacy Member
mojojojo zei:
Na Lesley Ann Poppe komt nu ook Astrid Bryan op de proppen met een boek -_- Dat soort kutwijven zonder talent, laat staan schrijverstalent, is echt een doorn in alles dat iets met literatuur te maken heeft. Iets over beautyproducten en een ghost writer zal het eigenlijke schrijven doen, die onnozele trienen zijn verslaafd aan alles dat met glitter & glamour te maken heeft. 'K snap niet goed hoe zo'n dingen tot stand komen want het enige dat onder mensen leeft is dat ze lachwekkend irritant zijn, hoe komt het dan dat ze blijven naar boven komen?

Gewoon 'n goeie scheut sterke drank en ge lacht u 'n kriek met haar programma:lol:

Carrion

Legacy Member
Godverdomme, gistere avond nog in de nachtwinkel een fles fanta gaan halen omda er thuis niks drinken weer was. Wil ik die juist opendoen, is die fles al vervallen van ergens midden juni :sop:

Tonerider

Legacy Member
Carrion zei:
Godverdomme, gistere avond nog in de nachtwinkel een fles fanta gaan halen omda er thuis niks drinken weer was. Wil ik die juist opendoen, is die fles al vervallen van ergens midden juni :sop:
dat is nog perfect drinkbaar. Bij mijn oma kreeg ik soms cola van een jaar over tijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan