JohnnyricoMC
Legacy Member
JohnnyricoMC zei:Een van die nieuwe jobstudenten die voor morgen afgezegd heeft, dus ik mag dubbele shift draaien. Van 6u 's morgens tot 8u 's avonds, olé
Oeeeehhhhhwwwwww, op een zondag is me dat toch echt onheilig vroeg

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JohnnyricoMC zei:Een van die nieuwe jobstudenten die voor morgen afgezegd heeft, dus ik mag dubbele shift draaien. Van 6u 's morgens tot 8u 's avonds, olé

|SirB| zei:Wat ik zo irritant vind is dat het leven vol met verplichtingen zit. Ik heb bv 3 petekindjes, wat ook wel wat "verplichte" zaken met zich meebrengt. Maar als ik nu eens niet naar een van die verplichte zaken zou gaan zou ik daarom een slechtere Peter zijn? Voor velen wel, en das bekrompen.
ryoudragon zei:Fucking koptelefoon van de carrefour die nu al voor tweede keer stuk is. Bij de eerste kwam de schelp al los na 2 weken, ga ik inruilen voor een nieuwe.... We zijn een week verder en enkel de rechterschelp werkt nog. =.= gvd. Tis ni omdat t goedkoop is dat t ni moe werken e. Kben allesbehalve kieskeurig op geluidskwaliteit. Alsk maar een invouwbare koptelefoon heb ( a la lowrider van skullcandy) en als er maar muziek komt uit beide schelpen. Meer moet dat niet zijn ma tis blijkbaar ng te veel gevraagd :/ kga gwn mijn gekd gaan weer eisen, goed geweten. Kutbrol.

glashelder zei:Dat ik zo introvert als de pest ben. Nu ja, dat op zich is niet eens een ergernis (het is een beetje lastig, maar meh), maar het feit dat sommigen dat totaal niet snappen en denken dat ik raar ben of dat er iets scheelt of dat ik mij aanstel.
In feite gaat het erom dat ik moe word als ik iets gedaan heb, zoals een feestje of iets gaan drinken of zoals vanmiddag, een hele middag rondlopen op Feest in 't Park. Sommige mensen ontspannen zich door eens weg te gaan en krijgen daar energie door, ik word daar moe van en ik ontspan mij door op mezelf te zijn. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat ik nooit iets doe (want zo'n dingen vind ik ook gewoon leuk hoor), maar als ik dan thuis kom van zoiets en mij even in de zetel leg omdat ik écht doodop ben, dan ben ik raar en weet ik veel wat.
u4ea zei:Ga gewoon één halen in de mediamarkt ofzo dan voor iets van een bekend merk. Ge kunt ze daar zelf ook uitproberen meestal.
Toevallig vandenacht gedroomd da mijn headset kapot ging trouwens, gelukkig maar een droom.![]()
zal wel es gaan piepen in de Saturn. Eerst op tafel gaan kloppen bij carrefour en mijn geld terugeisen gvd. :/ sjans dat ze daar nooit moeilijk doen over refunds. DE reden dat ik probeer zoveel mogelijk elektrische shizzle daar te gaan kopen :3Installeer eens rap Firefox of Chrome, dat werkt veel beter dan die Safaribrol.Sick` zei:Safari dat constant alles begint te reloaden, dat ze dat na een jaar tijd nu nog altijd niet gefixeerd hebben GVD. Net nog eens 'report to apple' +20 keer ingevuld.
ryoudragon zei:Zeg manneken, den mediamarkt das ni nefst den deur wizal wel es gaan piepen in de Saturn. Eerst op tafel gaan kloppen bij carrefour en mijn geld terugeisen gvd. :/ sjans dat ze daar nooit moeilijk doen over refunds. DE reden dat ik probeer zoveel mogelijk elektrische shizzle daar te gaan kopen :3

u4ea zei:Ne Saturn dan. Da is toch dezelfste winkel me nen andere naam.![]()
ehryoudragon zei:Fucking koptelefoon van de carrefour die nu al voor tweede keer stuk is. Bij de eerste kwam de schelp al los na 2 weken, ga ik inruilen voor een nieuwe.... We zijn een week verder en enkel de rechterschelp werkt nog. =.= gvd. Tis ni omdat t goedkoop is dat t ni moe werken e. Kben allesbehalve kieskeurig op geluidskwaliteit. Alsk maar een invouwbare koptelefoon heb ( a la lowrider van skullcandy) en als er maar muziek komt uit beide schelpen. Meer moet dat niet zijn ma tis blijkbaar ng te veel gevraagd :/ kga gwn mijn gekd gaan weer eisen, goed geweten. Kutbrol.
mojojojo zei:Na Lesley Ann Poppe komt nu ook Astrid Bryan op de proppen met een boek -_- Dat soort kutwijven zonder talent, laat staan schrijverstalent, is echt een doorn in alles dat iets met literatuur te maken heeft. Iets over beautyproducten en een ghost writer zal het eigenlijke schrijven doen, die onnozele trienen zijn verslaafd aan alles dat met glitter & glamour te maken heeft. 'K snap niet goed hoe zo'n dingen tot stand komen want het enige dat onder mensen leeft is dat ze lachwekkend irritant zijn, hoe komt het dan dat ze blijven naar boven komen?

mojojojo zei:Na Lesley Ann Poppe komt nu ook Astrid Bryan op de proppen met een boek -_- Dat soort kutwijven zonder talent, laat staan schrijverstalent, is echt een doorn in alles dat iets met literatuur te maken heeft. Iets over beautyproducten en een ghost writer zal het eigenlijke schrijven doen, die onnozele trienen zijn verslaafd aan alles dat met glitter & glamour te maken heeft. 'K snap niet goed hoe zo'n dingen tot stand komen want het enige dat onder mensen leeft is dat ze lachwekkend irritant zijn, hoe komt het dan dat ze blijven naar boven komen?

dat is nog perfect drinkbaar. Bij mijn oma kreeg ik soms cola van een jaar over tijd.Carrion zei:Godverdomme, gistere avond nog in de nachtwinkel een fles fanta gaan halen omda er thuis niks drinken weer was. Wil ik die juist opendoen, is die fles al vervallen van ergens midden juni![]()