Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Katoom

Legacy Member
Dennoman zei:
Is betaald verlof trouwens niet sowieso alleen in het geval van een overlijden binnen het huisgezin?
Is dat niet enkel van toepassing op het aantal dagen dat je 'klein verlet' krijgt?

Ouder, kind of partner 3 dagen
inwonend familielid (grootouder, broer/zus) 2 dagen
Al de rest krijg je 1 dag voor

Klein verlet is afaik altijd uitbetaald als een gewone werkdag. Als je op de brief staat heb je er recht op. Ik had bvb recht op 1 dag verlet toen de moeder van mijn stiefvader stierf.

ryoudragon

Legacy Member
dacuba zei:
Ik lees je verhalen zo aandachtig, zie het als een compliment. En zie nog eens naar je PM! :)

kweet dak ze veel vermeld, ma t is dan ook mijn permanente ergernis :p
Maar enfin, lief dat ik tenminste toch iemand heb die mijn ellenlange epistels leest :p

(btw, net geantw op je pm :3)

Crashtestdummy

Legacy Member
kweet men code om in te loggen in binckbank maar kzen mijn login kwijt :sop:

glashelder

Legacy Member
Wil net een grotere wandeling met het hondje maken aangezien ze vandaag alleen nog maar kleine rondjes heeft gedaan, na 200 meter maar teruggekeerd. Madame had geen zin. Je denkt dan dat ze wel gaat meelopen als je zelf gewoon doorloopt, maar nee, ze laat zich gewoon over het gras slepen :ironic: Koppig ding. Maar dan wel aan de voordeur niet naar binnen willen en een beetje in 't zonnetje gaan liggen. Waarom wou ik ook alweer een teckel? :p

u4ea

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
De laatste 3 uren duren precies 't langst:sleep:

Aangezien ge der nog ma een paar minuten in zit in de laatste 3 uren precies wel ja.:p

Morgen terug om 4.45 opstaan. Gaat weer plezant zen. :sop:

Michster

Legacy Member
glashelder zei:
Wil net een grotere wandeling met het hondje maken aangezien ze vandaag alleen nog maar kleine rondjes heeft gedaan, na 200 meter maar teruggekeerd. Madame had geen zin. Je denkt dan dat ze wel gaat meelopen als je zelf gewoon doorloopt, maar nee, ze laat zich gewoon over het gras slepen :ironic: Koppig ding. Maar dan wel aan de voordeur niet naar binnen willen en een beetje in 't zonnetje gaan liggen. Waarom wou ik ook alweer een teckel? :p

Gewoon verder slepen. Uiteindelijk zal die bitch wel meewandelen. :unsure:

Duc1n0

Legacy Member
ryoudragon zei:

Hoe oud ben jij & waarom blijf je dan "thuis" wonen? Er is toch geen enkele reden om daar te blijven dan aangezien er geen sprake is van moeder-dochter liefde (Ik leid van jouw post af dat jij niets of niet veel om je moeder geeft & omgekeerd) ?

Ik kan moelijk begrijpen dat je dit allemaal zomaar accepteert en toe laat. Bang van iets?

EDIT : Waarom keer op keer die relatie ook redden?

glashelder

Legacy Member
Michster zei:
Gewoon verder slepen. Uiteindelijk zal die bitch wel meewandelen. :unsure:

Dat was mijn plan ook, maar door dat gesleep wordt het tuigje gewoon van onder haar pootjes getrokken. Toen ik eens achter me keek, zat ze er al half uit. Dus da's niet zo veilig :p

Michster

Legacy Member
ryoudragon zei:

Waarom zou ge die relatie redden? :wtf: Zo een individu zou ik zo ver mogelijk weg willen van uw ma.

Drinken, kinderachtig, achterbaks, ... Voeg er nog één bepaalde karaktertrek aan toe en het recept wordt mij heel bekend. :sop:


Tenzij ge uw ma, als straf voor al die jaren, zo ellendig mogelijk wilt maken en ze daarom wilt laten zitten met die man. :unsure:

glashelder zei:
Dat was mijn plan ook, maar door dat gesleep wordt het tuigje gewoon van onder haar pootjes getrokken. Toen ik eens achter me keek, zat ze er al half uit. Dus da's niet zo veilig :p

Betere band of gentle leader of choke chain kopen. Ge moet dat beestje nu niet stikken ofzo, maar doorgaans merk ik steeds dat vrouwen te "mals" zijn met honden.

Oldskooler

Legacy Member
Typsich voorbeeld van mensen die zo zot zijn als een achterdeur, met zichzelf geen blijf meer weten, en hun problemen op anderen uitwerken.

Of kortom, 60% van de bevolking.

Michster

Legacy Member
Oldskooler zei:
Typsich voorbeeld van mensen die zo zot zijn als een achterdeur, met zichzelf geen blijf meer weten, en hun problemen op anderen uitwerken.

Of kortom, 60% van de bevolking.

Het is niet zo uitzonderlijk dat mensen hun problemen emotioneel afreageren op hun naaste omgeving(vrienden, familie, ...) hoor. :p Niet dat het de norm moet zijn, maar het is al bij al vrij menselijk.

Oldskooler

Legacy Member
Goed dat ze thuis en/of familie nog hebben.

Het hoogtepunt van de dag.

Kunnen ze weer even de problemen vergeten waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn.

Ik mag blij wezen dat ik nog in een klassiek gezin ben opgegroeid, waar de prioriteit eten op tafel hebben voor de klein mannen was.
En niet papa met psycho-probleemkes, vreemdgaan, nippen aan de drank... of papa die na 20 jaar huwelijk vrouw wilt worden (ook al van close gezien allemaal).

Als ik nog maar naar mijn collega's op het werk kijk.
Maar 1 waarvan het gezin me nog normaal lijkt. De rest haast allemaal een (v)echtscheiding achter de rug. En de enkele anderen die nog samen zijn, het zal ook niet lang meer duren vrees ik als die bezig ziet...
Uiteraard steeds met de bijhorende neuro-trekjes, steeds overtuigd dat den andere het gedaan heeft.

|SirB|

Legacy Member
Dat het weekend nog maar eens voorbijvliegt (ook al duurde het een seconde langer)

Pariah

Legacy Member
dacuba zei:
Of papa die na 4 kinderen en 20j huwelijk ineens homo is en alles en iedereen achterlaat om bij zijn vriend te gaan wonen. :')

hahaha idd. twoont hier ook zo een in mijn straat :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan