Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Huasheng zei:
Vannacht was alweer de zoveelste nacht op een rij waarbij ik toch maar weer eens wakker moest worden, en telkens is dat rond 3u :wtf: Wat in hemelsnaam is er zo speciaal aan '3u' dat ik net dán telkens moet wakker worden :sop:

Volle blaas die u wakker trollt?

Yusifer

Legacy Member
Sdc zei:
je weet toch dat je een boiler elk jaar moet laten nazien voor kalkaanslag e.d. ?

Hmmm, ik huur mijn appartement via Vivendo en ze bezitten dit gebouw, maar ze hebben daar nooit iets over laten weten. Is dit iets wat ik zelf moet laten controleren of ligt de verantwoordelijkheid bij hen? Ook de technische dienst is van hen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Pleister en tape rond linkerduim, nu is hij onbruikbaar voor m'n touchpad... :angry:

Tonerider

Legacy Member
RiskGhost zei:
Hmmm, ik huur mijn appartement via Vivendo en ze bezitten dit gebouw, maar ze hebben daar nooit iets over laten weten. Is dit iets wat ik zelf moet laten controleren of ligt de verantwoordelijkheid bij hen? Ook de technische dienst is van hen.
je kan best je contract eens nakijken, maar meestal is het onderhoud van boiler de verantwoordelijkheid van de huurder. Aangezien het om een huisvestingsmaatschappij gaat met een technische dienst kan het iets anders liggen.

edit: Als huurder moet je jaarlijks de verwarmingsketel en de
boiler laten onderhouden en nakijken door een gespecialiseerde firma!
http://www.sovekans.be/Media\Krant\Eerste kwartaal - 2012 - huurderskrant.pdf

Yusifer

Legacy Member
Sdc zei:
je kan best je contract eens nakijken, maar meestal is het onderhoud van boiler de verantwoordelijkheid van de huurder. Aangezien het om een huisvestingsmaatschappij gaat met een technische dienst kan het iets anders liggen.

edit: Als huurder moet je jaarlijks de verwarmingsketel en de
boiler laten onderhouden en nakijken door een gespecialiseerde firma!
http://www.sovekans.be/Media\Krant\Eerste kwartaal - 2012 - huurderskrant.pdf

Aha ok, goed om te weten. Wel jammer dat Vivendo mij hierover niks vertelde. Bedankt voor de link!

Waelvis

Legacy Member
Lmaonaise zei:
Op fb zien dat iedereen iets gaat drinken enzo (middelbaar, hogeschool) en ik maar werken.
Dan lees je ook dat wat wijven die je kent afgestudeerd zijn als kleuterleidster en dus nu een toffe job gaan mogen doen + keeeeiveeeeel verlof. En ik maar werken, met 12 dagen verlof dit jaar! Fuck me!
Dan hoor je op het werk ook elk uur op studio brussel dat iemand 4 kaarten voor rock werchter wint. 4 dagen zuipen en amuseren! En ik maar werken.

Dat ma rap weekend is! xD

glashelder zei:
Heh, de jobstudent van de post kwam hier daarpas ook voorbij. Rond 15u30, normaal hebben we de post rond 11u :p

Onze postbode (vaste werknemer) komt hier elke dag tussen 14u en 15u langs...

Ik denk dat die mens een kloteronde heeft...
Ma tis wel ne enorm vriendelijken, den eerste dag dat we hier woonden belde hij aan om te vragen wat hij met pakketjes moest doen als we niet thuiswaren.. (Bij de vorige huurders mocht hij da op de vensterbank naast de veranda leggen, bij ons nu dus ook)

Karre

Legacy Member
Alteration zei:
Dat 'k de rottigste ronde heb, waar ze nog geen vast volk voor vinden, met quasi alle bussen zo verspreid en onreglementair mogelijk. En nog een uitslag op m'n armen ook.

u4ea zei:
Elke dag meer als een uur overwerken waardoork per week nen dag extra werk bekan, gratis. :(

Leek veel leuker dan het is hé :D


Waelvis zei:
Onze postbode (vaste werknemer) komt hier elke dag tussen 14u en 15u langs...

Ik denk dat die mens een kloteronde heeft...
Ma tis wel ne enorm vriendelijken, den eerste dag dat we hier woonden belde hij aan om te vragen wat hij met pakketjes moest doen als we niet thuiswaren.. (Bij de vorige huurders mocht hij da op de vensterbank naast de veranda leggen, bij ons nu dus ook)

Jij woont dan ook in Lokeren. Ik heb al opgevangen bij ons dat in Lokeren de routes veel te lang zijn en dat men de vakbond er voor gaan inschakelen.

tyrannix

Legacy Member
vndaag begonne om 6u bij de post kheb rondgerede tot 6u savonds, paar overuurkes, onbetaald weliswaar --', tijdens de opleiding vorige week geen enkele keer later dan 1 uur trg thuis, het steekt al zwaar tegen. Is het waar dat ge niet zomaar kunt stoppen bij de post als het u echt niet aanstaat? vandaag me da weer al eens weggedraaid pft, die velos wege ook nix ofc --'

Lorvet

Legacy Member
Dat ik met randdebielen moet samenwerken op mijn vakantiejob voor de komende maand. En dat het maar 5 uur per dag is :(

Put_met_keren

Legacy Member
Mijn buik die zich aan het wreken is op mij. 'k Had niet 2x pizza moeten eten vandaag :s

Katoom

Legacy Member
Laatste dagen 3x acute stekende pijn in mijn rechter lies gehad. Houd zo'n 10seconden aan waarna het plots gewoon weer verdwijnt. Nu vandaag is het al 2x voorgevallen binnen de 3 uur. Daarstraks in de auto gewoon aan de kant moeten gaan staan doordat ik van de pijn gewoon niet meer kon rijden. :s

Huasheng

Legacy Member
Vannacht rond 3u weer wakker geworden :doh: En da's maar heel eventjes, want 'k val direct weer in slaap, dus waarom word ik dan wakker :wtf:
Nu opgestaan met barstende hoofdpijn :sad: 't Gaat een "fijne" week worden :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan