Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze moeten de rollen eens omdraaien ne Japannees(in) die langzaam word opgegeten door een grote kikker/padOhm zei:Dat beest ligt halfdood in een kom en wordt met een glimlach langzaam opgepeuzeld.
Bah!

Kiiilerke zei:Stop met zagen over de fucking post ! Ja man
Cephalus zei:

En jij en uw collega's hebben dat gewoon opgenomen en gedaan alsof er niks aan de hand was?Cephalus zei:* Weigeren (écht pertinent weigeren) om na de voorziene tijdsduur het oplossingsblad af te geven, en gewoon verder werken

maxkes zei:En jij en uw collega's hebben dat gewoon opgenomen en gedaan alsof er niks aan de hand was?
Slechte opvoeding van die kinderen he.
cram zei:Ze moeten de rollen eens omdraaien ne Japannees(in) die langzaam word opgegeten door een grote kikker/pad![]()

Wilcao zei:Mijn rug die meer pijn doet dan wat anders. Was ik maar wat kleinerad:.
Cephalus zei:Vandaag eerste opdracht bij evenementenbureau (vakantiejob): toezichthouder zijn op het toelatingsexamen geneeskunde :doh:.
Ewel, ik ben echt teleurgesteld, en eigenlijk zelfs gedegouteerd, in de houding van de 18-jarigen (de kandidaten), mensen die het zich voorgenomen hebben arts/tandarts te worden.
Efkes een greep uit de gebeurtenissen van de dag:
* Het totaal naast zich neerleggen van de regels, niet begrijpen dat men dan een vermaning krijgt
* Het niet bij zich hebben van IDK
* Meer dan een uur te laat komen
* Weigeren (écht pertinent weigeren) om na de voorziene tijdsduur het oplossingsblad af te geven, en gewoon verder werken
* Eisen dat vragen on the spot vertaald worden in het Frans.
* Het gebouw achterlaten als een afvalstort
* De grasvelden buiten achterlaten als een afvalstort
* (Voor de meiskes) voor het minste beginnen huilen, duidelijk alleen met de bedoeling enige vorm van sympathie op te wekken
* Dreigen met advocaat
* Vollenbak lawaai maken bij het verlaten van de zaal wijl er nog andere mensen geconcentreerd aan het werken zijn
Enfin, ik ben te moe om me er vandaag nog in op te winden, maar achteraf hebben we het er met onze collega's nog over gehad dat dit gewoon ongezien is.
Is het een momentopname? Ik vrees er voor. Ik ben echt gedegouteerd in de jonge mensheid. Ben blij dat ik er in augustus niet weer moet bij staan.
maxkes zei:België blijft Burundi steunen, maar dringt aan op verdere hervormingen - HLN.be
Lees ik dat goed? Hebben wij nu net 50 miljoen betaald voor niks? Wie keurt zoiets goed?

maxkes zei:En jij en uw collega's hebben dat gewoon opgenomen en gedaan alsof er niks aan de hand was?
Slechte opvoeding van die kinderen he.
glashelder zei: