Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AliChemicali

Legacy Member
Bosvos zei:
M'n gezelschap voor Maanrock dit weekend zal niet te lang kunnen meegenieten blijkbaar. Om 10 uur 's avonds is de laatste bus richting Willebroek (wat eigenlijk niet eens zo ver is). Kies voor het openbaar vervoer zeggen ze dan... iedereen van buiten Mechelen is dus bijna verplicht om de auto te nemen :sop:

Als ge een meiske bent doek u naar huis :D (ik heb een vriendin) :D

Thorfin

Legacy Member
Zeilen was heel vroeger iets voor echte mannen, tegenwoordig wordt het bijna enkel gedaan door verwende snotapen met Tommy Hillfiger kledij. Bij paardrijden is dat ook het geval...
Hoe is da toch mogelijk?

AliChemicali

Legacy Member
Thorfin zei:
Zeilen was heel vroeger iets voor echte mannen, tegenwoordig wordt het bijna enkel gedaan door verwende snotapen met Tommy Hillfiger kledij. Bij paardrijden is dat ook het geval...
Hoe is da toch mogelijk?

Is super duur :o

JohnnyricoMC

Legacy Member
Vroeger deed men 't om de boterham te verdienen. Tegenwoordig doet men dat broodwinnen met gemotoriseerde equivalenten.

Nas

Legacy Member
ryoudragon zei:
Same here.

Tis echt mijn dag niet vandaag
- zever met MV
- bus in Gent komt niet af, tramhalte bestaat opeens niet meer
- langs Citadelpark naar kot moeten lopen, doodsbang geweest, tliep weer vol met allochtonen
- op kot gezien dat die klojo van in de derde kamer WEER van mijn eten gepikt heeft. Dat was de druppel!! :angry: Er gaat een slot op mijn kast en ik ga bij de kotbaas eisen dattie buitenvliegt. Oja, en ik ga consequent al het eten dat ie in de frigo zet, wegsmijten en zijn drank leeggieten. Hij kan het niet terugdoen want na zijn eerste steelactie heb ik mij direct een eigen frigo afgeschaft. Let the games begin.
Ik neem aan dat je tram 1 moet nemen? Die stopt van voor aan het station, niet meer achteraan.

Bosvos

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Als ge een meiske bent doek u naar huis :D (ik heb een vriendin) :D

Ik vrees dat ik nen dikke, zweterige vent ben :p Ikzelf ben van Mechelen, maar ik dacht dus eens met wat vrouwelijk gezelschap naar Maanrock te gaan, tot De Lijn anders besliste :p

Ik vind het in het algemeen gewoon belachelijk. Alleen de grootste buslijnen hebben nog een bus rond 00.00.

Creeping Death

Legacy Member
Bosvos zei:
Van overpriced gesproken (en die zijn ook niet meer wat het geweest is imo)

Zo duur zijn die toch ni? Al pak ik wel de kleinere maat; eender welke pizza: ne grote is gewoon teveel van't zelfde. Imo zijn die hun geld wel meer dan waard :drool:

Bosvos

Legacy Member
Creeping Death zei:
Zo duur zijn die toch ni? Al pak ik wel de kleinere maat; eender welke pizza: ne grote is gewoon teveel van't zelfde. Imo zijn die hun geld wel meer dan waard :drool:

Ongeveer 11 voor ne kleine en 16 voor ne grote... Zo goed zijn die nu ook niet hoor. Ik maak ze liever zelf, maar als het zo last-minute is, is bestellen natuurlijk handiger.

ryoudragon

Legacy Member
Nas zei:
Ik neem aan dat je tram 1 moet nemen? Die stopt van voor aan het station, niet meer achteraan.

Ja... tegen dak dat doorhad, wast nog een kwartier wachten op de volgenden, dan kan ik zowel wandelen. Mijn bus is ook al afgeschaft sinds juni. Wreed geestig. Er is nu geen enkele manier om rechtstreeks van het station naar Sint-Pietersplein te geraken. Kortste weg is bus naar Heuvelpoort en dan nog wandelen (dat kan ik nog wel aan :) ) maar die bussen moet je nemen aan de achterkant van station, das meteen grote ommetoer + ze zijn aaaaaltijd te laat en als ze al afkomen blijven ze nog doodleuk een kwartiertje staan ronken =.="
Dan liever pijnstillers moeten pakken en net voor het donker thuis zijn ipv nog een halfuur te moeten koekeloeren.

Arcturus

Legacy Member
al paar weken zon aanvallen dat ik plots niets meer van dicht kan lezen.
moet ik men gsm op een meter houden om het min of meer te lezen, anders botst het

ryoudragon

Legacy Member
-Freddy- zei:
Waarom pijnstillers?

Ik heb iets aan mijn rug, laten we het een productiefoutje noemen. Ik kan geen lange afstanden wandelen. Doe ik dat toch, heb ik immens veel pijn en kan ik niet voort zonder pijnstillers. Het langste dat ik kan wandelen MET is denk ik zo'n uur... (maar dan is dan ook echt het ultieme en enkel voor in extreme noodgevallen ofzo) en dan moet ik minstens drie dagen recupereren. Vandaar dat ik altijd zo pissed ben als de lijn nog maar es een bus/tram van mij afschaft =.='

Tr1ploid

Legacy Member
e.House zei:
Niet iedereen heeft zo een extreem conservatieve opvatting over alles.

Als conservatief hier betekent dat je effectief aandacht besteedt aan de hoe de combinatie van uw eten en uw saus elkaar aanvullen, en progressief dat je over alles liever gewoon een voze suikerbrij kapt (want zoet is goed!) dan kies ik liever de conservatieve optie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan