AliChemicali
Legacy Member
Bosvos zei:M'n gezelschap voor Maanrock dit weekend zal niet te lang kunnen meegenieten blijkbaar. Om 10 uur 's avonds is de laatste bus richting Willebroek (wat eigenlijk niet eens zo ver is). Kies voor het openbaar vervoer zeggen ze dan... iedereen van buiten Mechelen is dus bijna verplicht om de auto te nemen![]()
Als ge een meiske bent doek u naar huis
(ik heb een vriendin) 

Er gaat een slot op mijn kast en ik ga bij de kotbaas eisen dattie buitenvliegt. Oja, en ik ga consequent al het eten dat ie in de frigo zet, wegsmijten en zijn drank leeggieten. Hij kan het niet terugdoen want na zijn eerste steelactie heb ik mij direct een eigen frigo afgeschaft. Let the games begin.
Ikzelf ben van Mechelen, maar ik dacht dus eens met wat vrouwelijk gezelschap naar Maanrock te gaan, tot De Lijn anders besliste 
) maar die bussen moet je nemen aan de achterkant van station, das meteen grote ommetoer + ze zijn aaaaaltijd te laat en als ze al afkomen blijven ze nog doodleuk een kwartiertje staan ronken =.="
