Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a143290

Legacy Member
rscaboy zei:
[MLP mode] Draag anders je Pikachu muts? Je moet je niet laten onderdrukken en zeker niet toegeven aan de bekrompen maatschappij durf uniek te zijn! [/MLP mode]

Ik heb een vosjesmuts, mag dat ook? :unsure:

C_X

Legacy Member
Nieuwe pc, nog geen week oud, tijdens gamen constant freezen en "parity error" geven. :angry:

Zal aan ram liggen zeker?

rscaboy

Legacy Member
Flunitrazepam zei:

MLP is a show targeted for 6 year old girls that unfortunately has grown a mass cult following from 14 year old boys and 24 year old basement dwellers who rely on their mom financially People 'liked' the show and spammed it around originally to troll trolls but has since been flooded by autists from everywhere on the internet.
Really fucking stoned guy:My Little Pony is so fucking awesome man!
Mike: What the fuck you talking about fag? That show's for little girls dude.
Really fucking stoned guy: Here.. smoke this (hands OG Kush)
Mike: HOLY SHIT THIS SHOW IS AWESOME.

e.House

Legacy Member
Reclame voor geneesmiddelen op de tv. Zoiets moesten per direct verbieden.

GMotha

Legacy Member
rscaboy zei:
MLP is a show targeted for 6 year old girls that unfortunately has grown a mass cult following from 14 year old boys and 24 year old basement dwellers who rely on their mom financially People 'liked' the show and spammed it around originally to troll trolls but has since been flooded by autists from everywhere on the internet.
Really fucking stoned guy:My Little Pony is so fucking awesome man!
Mike: What the fuck you talking about fag? That show's for little girls dude.
Really fucking stoned guy: Here.. smoke this (hands OG Kush)
Mike: HOLY SHIT THIS SHOW IS AWESOME.
Toegegeven, als ge zo stoned als een garnaal zijt, zou MPL wel iets hebben. De teletubbies waren ook zalig na een paar jointen.

Bosvos

Legacy Member
M'n gezelschap voor Maanrock dit weekend zal niet te lang kunnen meegenieten blijkbaar. Om 10 uur 's avonds is de laatste bus richting Willebroek (wat eigenlijk niet eens zo ver is). Kies voor het openbaar vervoer zeggen ze dan... iedereen van buiten Mechelen is dus bijna verplicht om de auto te nemen :sop:

?therapy?

Legacy Member
Bosvos zei:
M'n gezelschap voor Maanrock dit weekend zal niet te lang kunnen meegenieten blijkbaar. Om 10 uur 's avonds is de laatste bus richting Willebroek (wat eigenlijk niet eens zo ver is). Kies voor het openbaar vervoer zeggen ze dan... iedereen van buiten Mechelen is dus bijna verplicht om de auto te nemen :sop:

Het is nu al 3 dagen op rij dat men bus niet komt opdagen aan het station van Mechelen. :sop: Ik heb echt genoeg gehad van het openbaar vervoer.

ryoudragon

Legacy Member
?therapy? zei:
Het is nu al 3 dagen op rij dat men bus niet komt opdagen aan het station van Mechelen. :sop: Ik heb echt genoeg gehad van het openbaar vervoer.

Same here.

Tis echt mijn dag niet vandaag
- zever met MV
- bus in Gent komt niet af, tramhalte bestaat opeens niet meer
- langs Citadelpark naar kot moeten lopen, doodsbang geweest, tliep weer vol met allochtonen
- op kot gezien dat die klojo van in de derde kamer WEER van mijn eten gepikt heeft. Dat was de druppel!! :angry: Er gaat een slot op mijn kast en ik ga bij de kotbaas eisen dattie buitenvliegt. Oja, en ik ga consequent al het eten dat ie in de frigo zet, wegsmijten en zijn drank leeggieten. Hij kan het niet terugdoen want na zijn eerste steelactie heb ik mij direct een eigen frigo afgeschaft. Let the games begin.

Bosvos

Legacy Member
?therapy? zei:
Het is nu al 3 dagen op rij dat men bus niet komt opdagen aan het station van Mechelen. :sop: Ik heb echt genoeg gehad van het openbaar vervoer.

't is wel allemaal veranderd in Mechelen, ik hoor dat er nog veel problemen zijn (niet weten waar de bus nu juist stopt, bussen die gewoon doorrijden, ...)

Voor mij maakt da nu geen hol uit, maar ik had me er nu eens op verheugd om op het gemakske naar Guido Belcanto te gaan kijken met goed gezelschap... dik tegen m'n hol dus. En ik heb maar een voorlopig rijbewijs, daar ben ik dus ook niks mee :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan