Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Gij ook? Ik had zo ne ragefit dat ik hem meermaals tegen de grond smeet en hem met een hamer begon te hertimmeren :D

Achteraf ne gehoorzame Samsung laserprinter gekocht:)

Zoveel tientallen momenten gehad dat ik een hamer wou pakken en hem stuk slaan. :D Uiteindelijk deed hij totaal niks meer om geen verklaarbare reden.

Toen ben ik de voorhamer van bij de grootouders ffkes gaan lenen. :evil:

rscaboy

Legacy Member
Michster zei:
Amazon.co(of misschien eerder een leverancier) die voor de eerste keer teleurstelt. 3 weken geleden een dvd besteld en nog altijd niet aangekomen.



Ook een Epson gehad die op magische wijze kleureninkt deed verdwijnen en dan me die BS gaf dat ik kleureninkt MOEST hebben om zwart/wit te kunnen drukken. :sop:

Uiteindelijk toch aan diggelen geslagen. :woohoo:

Refund vragen, ik had onlangs een accuoplader voor mijn laptop gekocht en hij was na 2 dagen al kapot. Had een mail gestuurd naar de verkopers maar die reageerden niet. Dan maar een claim ingediend en heb een refund gekregen.

ryoudragon

Legacy Member
Joy oh Joy, ik moet deftig gekleed zijn voor een feest zaterdag. Het is mijn inziens tegen dan al te koud voor een kleedje en ik heb geen andere deftige kleren. T_T Ik HAAT dat. Wat is er mis met een MarioT-shirt en een baggy pants? laat me toch es gewoon mijzelf zijn fcol =.="

JohnnyricoMC

Legacy Member
ryoudragon zei:
Joy oh Joy, ik moet deftig gekleed zijn voor een feest zaterdag. Het is mijn inziens tegen dan al te koud voor een kleedje en ik heb geen andere deftige kleren. T_T Ik HAAT dat. Wat is er mis met een MarioT-shirt en een baggy pants? laat me toch es gewoon mijzelf zijn fcol =.="

Omdat ge in casual op een feestje met een dresscode opvalt gelijk Michael Jordan op een KKK-bijeenkomst.:ironic:

Michster

Legacy Member
ryoudragon zei:
Joy oh Joy, ik moet deftig gekleed zijn voor een feest zaterdag. Het is mijn inziens tegen dan al te koud voor een kleedje en ik heb geen andere deftige kleren. T_T Ik HAAT dat. Wat is er mis met een MarioT-shirt en een baggy pants? laat me toch es gewoon mijzelf zijn fcol =.="

Wat voor feest? :unsure:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
ryoudragon zei:
Joy oh Joy, ik moet deftig gekleed zijn voor een feest zaterdag. Het is mijn inziens tegen dan al te koud voor een kleedje en ik heb geen andere deftige kleren. T_T Ik HAAT dat. Wat is er mis met een MarioT-shirt en een baggy pants? laat me toch es gewoon mijzelf zijn fcol =.="

Too lesbian? Zoiets denk ik :p
Is toch niet te koud nu voor een kleedje?

rscaboy

Legacy Member
[MLP mode] Draag anders je Pikachu muts? Je moet je niet laten onderdrukken en zeker niet toegeven aan de bekrompen maatschappij durf uniek te zijn! [/MLP mode]

Karre

Legacy Member
Ik heb eens gekeken hoe warm het zaterdag wordt, 21°C. Dat is al bijna te warm voor een broek.

n9ne

Legacy Member
Tjah, ik zou naar de volgende trouw ook liever in korte broek en marcelleke gaan, maar toch zal ik mezelf nog in kostuum moeten steken.

Oldskooler

Legacy Member
Kapotte geheugenstick.

Heb ze alle vier uitgetest, natuurlijk moest het laatste de dader zijn -_-

Michster

Legacy Member
rscaboy zei:
Refund vragen, ik had onlangs een accuoplader voor mijn laptop gekocht en hij was na 2 dagen al kapot. Had een mail gestuurd naar de verkopers maar die reageerden niet. Dan maar een claim ingediend en heb een refund gekregen.

Wachten tot morgen en dan eens proberen ja. Merci voor de tip.

Karre

Legacy Member
Die miserie met die auto blijft maar duren :sop:. Ik zou beter al een eigen auto kopen maar ik heb evenmin zin om al mijn geld daar in te pompen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Karre zei:
Die miserie met die auto blijft maar duren :sop:. Ik zou beter al een eigen auto kopen maar ik heb evenmin zin om al mijn geld daar in te pompen.

Trust me, dat slorpt echt AL uw geld op :sop:

AliChemicali

Legacy Member
Karre zei:
Die miserie met die auto blijft maar duren :sop:. Ik zou beter al een eigen auto kopen maar ik heb evenmin zin om al mijn geld daar in te pompen.

Nog 11 dagen en first company car :D

Karre

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Trust me, dat slorpt echt AL uw geld op :sop:

Daarmee dat ik er ook niet echt aan denk om één te kopen. Het zou me veel miserie besparen. Nu zou ik naar mijn vriendin met de trein moeten. Ware het niet dat die stronttreinen niet meer rijden wanneer ik dan naar huis kom. Openbaar vervoer is toch zo leuk en de toekomst hé en vooral geen vermindering van je luxe :ironic:


MaSSaSLaYeR zei:
Nog 11 dagen en first company car :D

Heb jij eigenlijk informatica op hoge school of universiteit gedaan?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Karre zei:
Daarmee dat ik er ook niet echt aan denk om één te kopen. Het zou me veel miserie besparen. Nu zou ik naar mijn vriendin met de trein moeten. Ware het niet dat die stronttreinen niet meer rijden wanneer ik dan naar huis kom. Openbaar vervoer is toch zo leuk en de toekomst hé en vooral geen vermindering van je luxe :ironic:

Je auto, je vrijheid. Het kost enorm veel maar het is wel belachelijk handig ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan