Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ryoudragon

Legacy Member
Blanco zei:
Is dat een grap of werkt dat echt?

heb ook gehoord dat die cartridges uithalen en met een pinneken in de 'reset'knop duwen ook werkt. Geen idee of je dat met alle modellen kan.

JohnnyricoMC

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
+ van die mongols die met hun brommer die maar 30 ga hier heel den dag door het straat rijde met hun groot lawaai :doh::doh:

D'r steekt een vliegenraam hier in en mijn kamer is aan de straatkant dus ik HAAT dat.:sop:

ryoudragon

Legacy Member
net ontdekt dat je het kleurenschema hier snel kan veranderen, effe op light gezet, MIJN OGEN MIJN OGEN!!! °w°

rscaboy

Legacy Member
Decade zei:
Serieus, die bloemenkranskes dat elke john en zijn lief aan de achteruitkijkspiegel hangen, what the fuck is up with that?

Een echte john kiest toch voor pluchen dobbelstenen.

u4ea

Legacy Member
ryoudragon zei:
heb ook gehoord dat die cartridges uithalen en met een pinneken in de 'reset'knop duwen ook werkt. Geen idee of je dat met alle modellen kan.

Pff, me den Epson hier moete speciaal een toestelleke kopen om da te resetten. Kga toch is zien op 123inkt.nl vo goeikopere inkt. Want hier in de winkels kost da lijk 3x meer als daar.

Ook één of 2 keer de spuitgaatjes laten kuisen me die functie op u printer verbruikt lijk 1/3 van die cartridge. En die kosten lijk €13/stuk. :wtf:

J.F.

Legacy Member
u4ea zei:
Pff, me den Epson hier moete speciaal een toestelleke kopen om da te resetten. Kga toch is zien op 123inkt.nl vo goeikopere inkt. Want hier in de winkels kost da lijk 3x meer als daar.

Ook één of 2 keer de spuitgaatjes laten kuisen me die functie op u printer verbruikt lijk 1/3 van die cartridge. En die kosten lijk €13/stuk. :wtf:

Ja, ik heb ook een Epson. Wat een zever.

n9ne

Legacy Member
Epson is echt dikke shit. Mijn grootvader heeft zo ene gekocht, diene print ver nooit iets af en toch is dat om de zoveel maanden leeg.

J.F.

Legacy Member
Exactly... Ik vraag mij ook al af hoe die inkt zo vlug opgaat, want we printen praktisch altijd zwartwit. En ik vraag me ook af waarom bv. geel vol moet zijn daarvoor :sop:

Tonerider

Legacy Member
u4ea zei:
Pff, me den Epson hier moete speciaal een toestelleke kopen om da te resetten. Kga toch is zien op 123inkt.nl vo goeikopere inkt. Want hier in de winkels kost da lijk 3x meer als daar.

Ook één of 2 keer de spuitgaatjes laten kuisen me die functie op u printer verbruikt lijk 1/3 van die cartridge. En die kosten lijk €13/stuk. :wtf:
veel lijken in de kast, blijkbaar.

n9ne

Legacy Member
J.F. zei:
Exactly... Ik vraag mij ook al af hoe die inkt zo vlug opgaat, want we printen praktisch altijd zwartwit. En ik vraag me ook af waarom bv. geel vol moet zijn daarvoor :sop:

Eigenlijk best gewoon buitenshotten. Maja, mijn opa is van het type dat zoiets zelfs nog zou bijhouden als het kapot is :')

Forzaracing

Legacy Member
Nog altijd mijn macbook air nog niet gekregen van switch.. Wat een kutwinkel

J.F.

Legacy Member
n9ne zei:
Eigenlijk best gewoon buitenshotten. Maja, mijn opa is van het type dat zoiets zelfs nog zou bijhouden als het kapot is :')

Haha, ocharm mijn ma, die heeft die zo vorig jaar gekocht omdat de vorige kapot was :p

ELBEASTADOR

Legacy Member
coldplayke zei:
Nee, ik heb de eerste helft gekeken en toen riepen ze ook al de hele tijd boe + gefluit

Inderdaad, gans de match door en niet de laatste 15 minuten :niceone:

n9ne

Legacy Member
J.F. zei:
Haha, ocharm mijn ma, die heeft die zo vorig jaar gekocht omdat de vorige kapot was :p

Het nadeel aan dingen kopen zonder opzoekwerk zeker? Ik ben diene ook gewoon in de krefel ofzo gaan halen voor mijn opa zonder eigenlijk op te zoeken of epson wat deftig is.

Moesten wij hier zo een printer hebben ik liet die per ongeluk eens vallen :$

J.F.

Legacy Member
n9ne zei:
Het nadeel aan dingen kopen zonder opzoekwerk zeker? Ik ben diene ook gewoon in de krefel ofzo gaan halen voor mijn opa zonder eigenlijk op te zoeken of epson wat deftig is.

Moesten wij hier zo een printer hebben ik liet die per ongeluk eens vallen :$

Yes indeed. Maar ja, ik zou ook niet echt meteen opzoekwerk doen naar een printer allez. 'k Heb daar zelfs nog nooit van gehoord dat ge niet zou kunnen printen met alleen zwart :/

Michster

Legacy Member
Amazon.co(of misschien eerder een leverancier) die voor de eerste keer teleurstelt. 3 weken geleden een dvd besteld en nog altijd niet aangekomen.

J.F. zei:
Yes indeed. Maar ja, ik zou ook niet echt meteen opzoekwerk doen naar een printer allez. 'k Heb daar zelfs nog nooit van gehoord dat ge niet zou kunnen printen met alleen zwart :/

Ook een Epson gehad die op magische wijze kleureninkt deed verdwijnen en dan me die BS gaf dat ik kleureninkt MOEST hebben om zwart/wit te kunnen drukken. :sop:

Uiteindelijk toch aan diggelen geslagen. :woohoo:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Michster zei:
Uiteindelijk toch aan diggelen geslagen. :woohoo:

Gij ook? Ik had zo ne ragefit dat ik hem meermaals tegen de grond smeet en hem met een hamer begon te hertimmeren :D

Achteraf ne gehoorzame Samsung laserprinter gekocht:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan