Blanco
Legacy Member
FurtiveDuck zei:Injectienaald en lege cardridges volspuiten met water.![]()
Is dat een grap of werkt dat echt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FurtiveDuck zei:Injectienaald en lege cardridges volspuiten met water.![]()
Blanco zei:Is dat een grap of werkt dat echt?
MaSSaSLaYeR zei:+ van die mongols die met hun brommer die maar 30 ga hier heel den dag door het straat rijde met hun groot lawaai :doh::doh:

Decade zei:Serieus, die bloemenkranskes dat elke john en zijn lief aan de achteruitkijkspiegel hangen, what the fuck is up with that?
ryoudragon zei:heb ook gehoord dat die cartridges uithalen en met een pinneken in de 'reset'knop duwen ook werkt. Geen idee of je dat met alle modellen kan.

u4ea zei:Pff, me den Epson hier moete speciaal een toestelleke kopen om da te resetten. Kga toch is zien op 123inkt.nl vo goeikopere inkt. Want hier in de winkels kost da lijk 3x meer als daar.
Ook één of 2 keer de spuitgaatjes laten kuisen me die functie op u printer verbruikt lijk 1/3 van die cartridge. En die kosten lijk €13/stuk.![]()
veel lijken in de kast, blijkbaar.u4ea zei:Pff, me den Epson hier moete speciaal een toestelleke kopen om da te resetten. Kga toch is zien op 123inkt.nl vo goeikopere inkt. Want hier in de winkels kost da lijk 3x meer als daar.
Ook één of 2 keer de spuitgaatjes laten kuisen me die functie op u printer verbruikt lijk 1/3 van die cartridge. En die kosten lijk €13/stuk.![]()
J.F. zei:Exactly... Ik vraag mij ook al af hoe die inkt zo vlug opgaat, want we printen praktisch altijd zwartwit. En ik vraag me ook af waarom bv. geel vol moet zijn daarvoor![]()
n9ne zei:Eigenlijk best gewoon buitenshotten. Maja, mijn opa is van het type dat zoiets zelfs nog zou bijhouden als het kapot is :')

coldplayke zei:Nee, ik heb de eerste helft gekeken en toen riepen ze ook al de hele tijd boe + gefluit
J.F. zei:Haha, ocharm mijn ma, die heeft die zo vorig jaar gekocht omdat de vorige kapot was![]()

rscaboy zei:Een echte john kiest toch voor pluchen dobbelstenen.

n9ne zei:Het nadeel aan dingen kopen zonder opzoekwerk zeker? Ik ben diene ook gewoon in de krefel ofzo gaan halen voor mijn opa zonder eigenlijk op te zoeken of epson wat deftig is.
Moesten wij hier zo een printer hebben ik liet die per ongeluk eens vallen![]()
J.F. zei:Yes indeed. Maar ja, ik zou ook niet echt meteen opzoekwerk doen naar een printer allez. 'k Heb daar zelfs nog nooit van gehoord dat ge niet zou kunnen printen met alleen zwart :/


Michster zei:Uiteindelijk toch aan diggelen geslagen.![]()

