Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ja, maar ik blijf zolang dat gratis uur geldt, ik bel superveel naar mijn besten maat en ik durf eerlijk toe te geven dat we met onze twee uren (elk een uur naar elkaar) maar nét toekomen soms :p Die Telenet King ofzoiets klinkt ook wel goed, maar je hebt dat gratis bellen niet... en het is Telenet, die vertrouw ik al helemaal niet.

En idd, als ik beter mobiel internet wil hebben, kan ik beter overstappen, maar ik zit voor mobiel internet bij MV vanwege de grijze zone :love:

Ah ok, ik bel nooit, dus ja :p En die grijze zone, goh ja, nu ik 2 GB heb bij Proximus merk ik ineens dat ik eigenlijk niet zó vaak op dat mobiel internet zit, haha. Dus die 2 weekjes die ik dan doorkom met het geld dat nog op mijn kaart stond, lukken best wel.

n9ne zei:
Frustraties en wantrouwen :') Ik sta wschl toch op uw negeerlijst, maar amai zenneuuuh. Wa een treunte.
Ik heb dat ook al eens gedacht, maar blijkbaar reageert ryou niet standaard op iedereen :p

ryoudragon

Legacy Member
n9ne zei:
Ziet ge dan zelf niet in dat ge overdrijft?

nee :woohoo:

Het is logisch dat wanneer je enorm kwaad loopt je alle kleine niet-relevante dingen erbij gaat opnoemen en denkt "gvd tis altijd hetzelfde!!"
Het valt nogal samen met het feit dat ik vorige week nul komma nul aan bereik had, op een moment dat ik het héél erg hard nodig had T_T ... wat zorgde voor de nodige problemen.
Ik haat het gewoon als mensen liegen tegen mij. Dat ik voor iets moet betalen, heb ik geen probleem mee, maar wees daar dan toch gewoon eerlijk over :(

DE reden dat ik bij Proximus ben weggegaan: altijd maar dat gelieg. Als het niet 100% gratis is, zeg dat gewoon en dan doe ik daar niet moeilijk over. Zoals mijn stiefpa altijd zegt 'met te betalen ben je er vanaf, zo simpel is het'

StanTem

Legacy Member
ryoudragon zei:
nee :woohoo:


Het valt nogal samen met het feit dat ik vorige week nul komma nul aan bereik had, op een moment dat ik het héél erg hard nodig had ...

Uwe maat kan wel ffkes zonder u denk ik ;)

ryoudragon

Legacy Member
Oct zei:

Ik kan het niet openen, maar ik durf te wedden op een Friendzone pic? :p
edit: net gelukt. Ja dus.

Ik denk dat het nogal logisch is dat ik als pot al mijn vrienen friendzone... maar dat kan ook aan mijn twisted wereldbeeld liggen natuurlijk!

n9ne zei:
De trut!

Tis voor te lachen e :woohoo:, voor ge mij report :')

... ik zou niet eens weten hoe ik dat moet doen xD Jezus, zo'n teer bloempje ben ik ook weer niet hoor :') Ik heb er nog nooit aan gedacht om je op mijn negeerlijst te zetten, kzou niet weten waarom.

n9ne

Legacy Member
Neen, maar het is zoals dienen anderen al zei. Ze zeggen dat het te betalen is, behalve enen die u iets aanraadt om te proberen zodat het gratis is. Dat lukt niet dus is het te betalen. Beu, maar niets aan te doen.

Dat MV niet overal evengoed bereik heeft, kon je op voorhand al opgezocht hebben. Ze zijn niet voor niets een van de goedkoopste op de markt.

kay-gell

Legacy Member
ryoudragon zei:
nee :woohoo:

Het is logisch dat wanneer je enorm kwaad loopt je alle kleine niet-relevante dingen erbij gaat opnoemen en denkt "gvd tis altijd hetzelfde!!"
Het valt nogal samen met het feit dat ik vorige week nul komma nul aan bereik had, op een moment dat ik het héél erg hard nodig had T_T ... wat zorgde voor de nodige problemen.
Ik haat het gewoon als mensen liegen tegen mij. Dat ik voor iets moet betalen, heb ik geen probleem mee, maar wees daar dan toch gewoon eerlijk over :(

DE reden dat ik bij Proximus ben weggegaan: altijd maar dat gelieg. Als het niet 100% gratis is, zeg dat gewoon en dan doe ik daar niet moeilijk over. Zoals mijn stiefpa altijd zegt 'met te betalen ben je er vanaf, zo simpel is het'

Als ge hét nog eens heel hard nodig hebt, just gimme a call. Ik heb een heel groot bereik. :cool:

n9ne

Legacy Member
ryoudragon zei:
... ik zou niet eens weten hoe ik dat moet doen xD Jezus, zo'n teer bloempje ben ik ook weer niet hoor :') Ik heb er nog nooit aan gedacht om je op mijn negeerlijst te zetten, kzou niet weten waarom.

Ik heb u ooit eens een stom wijf genoemd. :woohoo:

RealFlub

Legacy Member
tja, als ge eenmalig 5euro teveel vind.. dan zijt ge gewoon een overdrijver.
zeg dan gewoon van: OK, zend de factuur + sim maar op. en dan zul je wel zien of je moet betalen of niet. (het gaat om ocharme 5 eurotjes...)

ryoudragon

Legacy Member
n9ne zei:
Neen, maar het is zoals dienen anderen al zei. Ze zeggen dat het te betalen is, behalve enen die u iets aanraadt om te proberen zodat het gratis is. Dat lukt niet dus is het te betalen. Beu, maar niets aan te doen.

Dat MV niet overal evengoed bereik heeft, kon je op voorhand al opgezocht hebben. Ze zijn niet voor niets een van de goedkoopste op de markt.

welja, dat zeg ik dus, dat neem ik er gerust bij voor de lage prijs, maar het vloog er allemaal in 1 keer uit omdat ik al dat gemail en gebel met MV kotsbeu was. Transparantie is 1 van DE belangrijkste dingen omtrent klantvriendelijkheid.

Maar ik denk wel dat tegen die gratis belminuten op zijn, de concurrentie al met een even sterk bod gaat komen, daarom dat ik dan zou veranderen. (behalve met mijn tablet blijf ik eeuwig en altijd bij MV. Goedkoper dan dat kan niet <3)

ryoudragon

Legacy Member
n9ne zei:
Ik heb u ooit eens een stom wijf genoemd. :woohoo:

you did? Nouja, zoals Glas al zei, ik reageer niet op alles hoor. Als ik het onder niveau vindt (zoals waarschijnlijk de meeste van jouw posts) dan reageer ik er gewoon niet op. Tenzij ik zin heb om boel te zoeken. :woohoo:

(see what I did there? :cool: Nu staan we wel quitte zeker? ... homo!)

RealRoot zei:
tja, als ge eenmalig 5euro teveel vind.. dan zijt ge gewoon een overdrijver.
zeg dan gewoon van: OK, zend de factuur + sim maar op. en dan zul je wel zien of je moet betalen of niet. (het gaat om ocharme 5 eurotjes...)

again (en laatste keer) het gaat me niet om het geld :p Ik vind het gewoon dwaas om voor een simkaart te betalen en als ik geen 5 euro wil betalen, dan moet ik het maar zelf weten als ik es enkele oproepen niet onvang. Eigen schuld, dikke bult. Dat besef ik ook wel. Tgaat mij gewoon om het feit dat ze niet allemaal hetzelfde zeggen. Dat haat ik. Als klant moet ik niet op zoek gaan naar de ene juiste waarheid tussen alle zever die er verkondigd wordt. (tenzij je bij Telenet of Proximus zit: daar is het zowat de bedrijfssport)

n9ne

Legacy Member
Daarom zit ik ook bij MV, van zodra er iets beters is ben ik er ook weg. Maar voorlopig nog niets van klachten gehad. Je bent ook de eerste die (al overdrijvend) de klantendienst (en eigenlijk heel MV) de grond inboort, terwijl ze toch maar hun best doen.

Utred

Legacy Member
Dat is overal. MV is 1 van de besten op dat vlak dus wat je wil bereiken met op een ander te gaan snap ik niet.

glashelder

Legacy Member
ryoudragon zei:
you did? Nouja, zoals Glas al zei, ik reageer niet op alles hoor. Als ik het onder niveau vindt (zoals waarschijnlijk de meeste van jouw posts) dan reageer ik er gewoon niet op.

:sad:

n9ne

Legacy Member
ryoudragon zei:
you did? Nouja, zoals Glas al zei, ik reageer niet op alles hoor. Als ik het onder niveau vindt (zoals waarschijnlijk de meeste van jouw posts) dan reageer ik er gewoon niet op. Tenzij ik zin heb om boel te zoeken. :woohoo:

(see what I did there? :cool: Nu staan we wel quitte zeker? ... homo!)

Reported.










:woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan