StanTem
Legacy Member
n9ne zei:Ziet ge dan zelf niet in dat ge overdrijft?
Tis een vrouw. Moet ik meer zeggen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
n9ne zei:Ziet ge dan zelf niet in dat ge overdrijft?

ryoudragon zei:Ja, maar ik blijf zolang dat gratis uur geldt, ik bel superveel naar mijn besten maat en ik durf eerlijk toe te geven dat we met onze twee uren (elk een uur naar elkaar) maar nét toekomen somsDie Telenet King ofzoiets klinkt ook wel goed, maar je hebt dat gratis bellen niet... en het is Telenet, die vertrouw ik al helemaal niet.
En idd, als ik beter mobiel internet wil hebben, kan ik beter overstappen, maar ik zit voor mobiel internet bij MV vanwege de grijze zone![]()
En die grijze zone, goh ja, nu ik 2 GB heb bij Proximus merk ik ineens dat ik eigenlijk niet zó vaak op dat mobiel internet zit, haha. Dus die 2 weekjes die ik dan doorkom met het geld dat nog op mijn kaart stond, lukken best wel.Ik heb dat ook al eens gedacht, maar blijkbaar reageert ryou niet standaard op iedereenn9ne zei:Frustraties en wantrouwen :') Ik sta wschl toch op uw negeerlijst, maar amai zenneuuuh. Wa een treunte.

ryoudragon zei:ik bel superveel naar mijn besten maat en ik durf eerlijk toe te geven dat we met onze twee uren (elk een uur naar elkaar) maar nét toekomen soms![]()
glashelder zei:Ik heb dat ook al eens gedacht, maar blijkbaar reageert ryou niet standaard op iedereen![]()
, voor ge mij report :')n9ne zei:Ziet ge dan zelf niet in dat ge overdrijft?

ryoudragon zei:nee![]()
Het valt nogal samen met het feit dat ik vorige week nul komma nul aan bereik had, op een moment dat ik het héél erg hard nodig had ...

Oct zei:

n9ne zei:De trut!
Tis voor te lachen e, voor ge mij report :')
ryoudragon zei:Ik kan het niet openen, maar ik durf te wedden op een Friendzone pic?![]()

ryoudragon zei:nee![]()
Het is logisch dat wanneer je enorm kwaad loopt je alle kleine niet-relevante dingen erbij gaat opnoemen en denkt "gvd tis altijd hetzelfde!!"
Het valt nogal samen met het feit dat ik vorige week nul komma nul aan bereik had, op een moment dat ik het héél erg hard nodig had T_T ... wat zorgde voor de nodige problemen.
Ik haat het gewoon als mensen liegen tegen mij. Dat ik voor iets moet betalen, heb ik geen probleem mee, maar wees daar dan toch gewoon eerlijk over
DE reden dat ik bij Proximus ben weggegaan: altijd maar dat gelieg. Als het niet 100% gratis is, zeg dat gewoon en dan doe ik daar niet moeilijk over. Zoals mijn stiefpa altijd zegt 'met te betalen ben je er vanaf, zo simpel is het'

ryoudragon zei:... ik zou niet eens weten hoe ik dat moet doen xD Jezus, zo'n teer bloempje ben ik ook weer niet hoor :') Ik heb er nog nooit aan gedacht om je op mijn negeerlijst te zetten, kzou niet weten waarom.

n9ne zei:Neen, maar het is zoals dienen anderen al zei. Ze zeggen dat het te betalen is, behalve enen die u iets aanraadt om te proberen zodat het gratis is. Dat lukt niet dus is het te betalen. Beu, maar niets aan te doen.
Dat MV niet overal evengoed bereik heeft, kon je op voorhand al opgezocht hebben. Ze zijn niet voor niets een van de goedkoopste op de markt.
n9ne zei:Ik heb u ooit eens een stom wijf genoemd.![]()

Nu staan we wel quitte zeker? ... homo!)RealRoot zei:tja, als ge eenmalig 5euro teveel vind.. dan zijt ge gewoon een overdrijver.
zeg dan gewoon van: OK, zend de factuur + sim maar op. en dan zul je wel zien of je moet betalen of niet. (het gaat om ocharme 5 eurotjes...)
Ik vind het gewoon dwaas om voor een simkaart te betalen en als ik geen 5 euro wil betalen, dan moet ik het maar zelf weten als ik es enkele oproepen niet onvang. Eigen schuld, dikke bult. Dat besef ik ook wel. Tgaat mij gewoon om het feit dat ze niet allemaal hetzelfde zeggen. Dat haat ik. Als klant moet ik niet op zoek gaan naar de ene juiste waarheid tussen alle zever die er verkondigd wordt. (tenzij je bij Telenet of Proximus zit: daar is het zowat de bedrijfssport)ryoudragon zei:you did? Nouja, zoals Glas al zei, ik reageer niet op alles hoor. Als ik het onder niveau vindt (zoals waarschijnlijk de meeste van jouw posts) dan reageer ik er gewoon niet op.
ad:ryoudragon zei:you did? Nouja, zoals Glas al zei, ik reageer niet op alles hoor. Als ik het onder niveau vindt (zoals waarschijnlijk de meeste van jouw posts) dan reageer ik er gewoon niet op. Tenzij ik zin heb om boel te zoeken.
(see what I did there?Nu staan we wel quitte zeker? ... homo!)

glashelder zei:

n9ne zei:Reported.
![]()
