Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ELBEASTADOR zei:Het fucking griekse fluitconcert als er ook maar 1 rsca speler de bal aanraakte, gewoonweg hatelijk!
Bosvos zei:Het was hier vanavond tomaat gevuld met gehakt als avondeten. Als er één ding is dat ik niet binnenkrijg, dan is het wel tomaat. Omdat mijn zus en haar lief een pizza gingen bestellen heb ik dan ook maar eentje meebesteld...
Nu zit ik mij hier weer dood te zuipen van de dorst. Ik zeg het élke keer, maar ik blijf die fout maken hé. No more pizza for me (Hier in de buurt is er toch geen deftige meer te verkrijgen voor een normale prijs)
Mathelas zei:
glashelder zei:Waar is dat mooi rood eigenlijk naartoead:

PyromaN zei:Aftellen om naar huis te gaan, om morgen weer te herhalen, elke dag weer.
Creeping Death zei:De Kingslize nog ni geprobeerd?
ELBEASTADOR zei:Het fucking griekse fluitconcert als er ook maar 1 rsca speler de bal aanraakte, gewoonweg hatelijk!
spray-bunny zei:Wou gisteravond m'n grootvader nog bezoeken, heb het uitgesteld tot vandaag. Hij is deze ochtend gestorven:doh:.