Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ryoudragon

Legacy Member
Het is officieel: ik HAAT Mobile Vikings :woohoo: Er is een grens tot hoever je mensen kunt beliegen en bedriegen. Zodra mijn belwaarde op is ben ik er weg.

n9ne

Legacy Member
coldplayke zei:
Nee, ik heb de eerste helft gekeken en toen riepen ze ook al de hele tijd boe + gefluit

Ik zal wel weer een andere match gezien hebben. Niets gezien wat in de terugmatch ook niet het geval zal zijn.

Ik vond dat AEL nog geen slecht ploegske + supporters had. Anderlecht (jammer genoeg) nen uppercut gehad.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
ryoudragon zei:
Het is officieel: ik HAAT Mobile Vikings :woohoo: Er is een grens tot hoever je mensen kunt beliegen en bedriegen. Zodra mijn belwaarde op is ben ik er weg.

Heb gisteren al gevraagd waarmee ze u aan het lijntje houden. Tell me... Zou niet weten waarmee een operator u kan bedriegen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
ryoudragon zei:
Het is officieel: ik HAAT Mobile Vikings :woohoo: Er is een grens tot hoever je mensen kunt beliegen en bedriegen. Zodra mijn belwaarde op is ben ik er weg.

Stop met rond de pot te draaien en te dramatiseren en zeg wat er niet werkt en wat ge geprobeerd hebt en welke oplossingen MV zelf voorgesteld heeft.

ryoudragon

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Heb gisteren al gevraagd waarmee ze u aan het lijntje houden. Tell me... Zou niet weten waarmee een operator u kan bedriegen.

en ik heb gisteren al geantwoord. Het gaat over een hele kwestie met een aangepaste simkaart. Den ene keer zeggen ze dat ik hem ga krijgen, den andere keer niet. Aan de telefoon maken ze beloftes van 'doe het zo en zo' (waarop ik vroeg 'kan jij dat nu niet voor mij doen?' but nooooooooooooo) ik doe precies wat die eikel zegt, ik stuur mail enzo. Krijg ik antwoord 'nee dat gaat niet, 5 euro afgeven' Eh, pardon? :')
Dan ook nog een kwestie met dat je je gratis belminuten niet krijgt als je voor middernacht belt en daarna blijft doorbellen.
En dan nog het feit dat dat maar moet kunnen dat je vorige week een hele dag geen kat kan bereiken. Krijg je zo'n onnozel mailtje achteraf "jamaja tlag aan de warmte". Eh ja, mijn probleem niet, geef me dan wat belkrediet en tis opgelost. Maar nee, van tijd tot tijd valt hun netwerk uit en dat moeten wij maar pikken. Ik woon zelf in West-Vlaanderen en vertoef veel in Gent en tis al heel erg vaak voorgevallen dat ik enkele uren lang niet moet rekenen op enig bereik met mijn gsm. Dan zitten wij ook nog steeds met Edge in Brugge... Service nul komma nul. Bende dikke nekken dat dat geworden zijn. Ben echt woedend omwille van het feit dat de ene medwerker aan de telefoon zegt van 'ja' en dan krijg je van een andere medewerker via mail een 'nee'. Wees dan gewoon EERLIJK en transparant! En zorg dat je medewerkers es allemaal hetzelfde zeggen, dat zou mij al een enorme stap verderhelpen. :/

RealFlub

Legacy Member
idd, je moet gewoon duidelijk zijn. speciaal simkaartje.. je bedoelt een microsim?

ryoudragon

Legacy Member
RealRoot zei:
idd, je moet gewoon duidelijk zijn. speciaal simkaartje.. je bedoelt een microsim?

Nee juist niet :p

Zit al anderhalf jaar bij MV (van toen we nog met 50K waren) en heb Gio gekocht in oktober. Had van tijd tot tijd problemen met oproepen die ik niet ontving maar ik dacht 'meh, tzal wel aan mijn Gio liggen' en keek er niet naar. Bij bestellen van microsim voor iPad. (en daar heb je met MV wel een mooie deal... toch nog iets) zeg ik opeens dat je moest aanvinken of je een Gio (en nog wat andere modellen) had of niet. Want die bepaalde toestellen vereisen een speciale simkaart. 2FF ofzoiets. En ik zat daar zo van 'ah bon? :') en dat konden ze niet es op hun site vermelden ofzo? dan had ik mij wel een andere smartphone gekocht.'
Bonja, ik mail daar es over en ik zeg 'mag ik zo'n speciale' en dan krijg ik te horen dat ik 5 euro moet betalen. Ik bedankt vriendelijk en heb liever wat oproepen te weinig dan dat ik moet betalen voor iets dat gratis zou moeten zijn. Vorige maand zat mijn maat op kamp, zijn belwaarde was plotseling weg. Hij kon enkel nog gratis naar mij bellen, waarop ik met mijn belwaarde naar het (niet-gratis) nummer van MV bel, ik los da gedoe op voor mijn maat en stel ondertussen nog es mijn vraag van die simkaart. Maakt die kerel mij wijs dat als ik mijn sim als verloren aangeef en dan meteen een mailtje sturen van 'pas op ik heb een aangepaste nodig' dat ik hem dan wel gratis zou krijgen. Ik doe dat, krijg ik mail terug dat ik toch moet betalen. Kheb beleefd mijn frustraties uitgelegd en dat ik niet kan begrijpen dat ze elkaar tegenspreken.
Wat ik nu dus moet doen is wachten tot mijn belwaarde op is (nog een maand :sad:) en dan op 1 dag overstappen naar een andere provider en dan terug naar MV en DAN PAS krijg ik die sim gratis. Zo straf je dus je trouwe klanten en beloon je de nieuwe. Typisch. Nou ja... zal het wss maar zo doen, krijg ik binst nog es 150 punten omdat ik een nieuw nummer aanbreng... Zodra die gratis beluren op zijn (31 maart 2013) ben ik er meteen weg.

FurtiveDuck

Legacy Member
J.F. zei:
Schijtprinter die alle cartridges vol moet hebben om gewoon in zwartwit te printen. Ik haat printers uit de grond van mijn hart.

Injectienaald en lege cardridges volspuiten met water. :hug:

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Telenet die net een halfuurtje heeft gefaald, dan merk je pas hoe afhankelijk je bent van internet :P

JohnnyricoMC

Legacy Member
ryoudragon zei:

En daarom maakt ge zo'n drama? SIM vervangen is altijd al €5 geweest bij MV, ik heb ook €5 moeten afstaan om van gewone SIM naar microSIM te gaan destijds, die €5 dekt gewoon de verzendkosten + administratieve kosten + materiaalkosten. De mug en Kai-mook ze.:eek:

ryoudragon

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
En daarom maakt ge zo'n drama? SIM vervangen is altijd al €5 geweest bij MV, ik heb ook €5 moeten afstaan om van gewone SIM naar microSIM te gaan destijds, die €5 dekt gewoon de verzendkosten + administratieve kosten + materiaalkosten. De mug en Kai-mook ze.:eek:

nee, dat probeerde ik net duidelijk te maken. Als ik moet betalen, dan wil ik hem gewoon liever niet, dat is natuurlijk mijn keuze en heb ik geen probleem mee. Maar dan moeten ze mij ook niet wijsmaken dat ik hem wel gratis kan krijgen :s Wees dan toch eerlijk?! Dat bespaart mij een hoop frustratie en wantrouwen in MV.

memorexxx

Legacy Member
Die waren toch eerlijk?
- Het kost 5 EUR.
- Enen dude zegt hoe ge mss kunt 'cheaten' om het toch gratis te krijgen.
- Plan mislukt.

Einde verhaal?...

StanTem

Legacy Member
Tis overal iets ze. Bij Belgacom of Telenet of dergelijke juist hetzelfde. Ge belt 3 keer, ge hoort 3 keer iets anders.
Maar tis wel waar dat MV enorm veel pannes heeft.

Of heb je aandacht nodig? :p

Huxley

Legacy Member
Bij mij was da wel gratis, zowel de sim als het overzetten van mij nummer. (2 maanden geleden)

ryoudragon

Legacy Member
StanTem zei:
Tis overal iets ze. Bij Belgacom of Telenet of dergelijke juist hetzelfde. Ge belt 3 keer, ge hoort 3 keer iets anders.
Maar tis wel waar dat MV enorm veel pannes heeft.

Of heb je aandacht nodig? :p

alles! alles wat je net opnoemde! :cry:

glashelder

Legacy Member
Zou je dan niet beter overstappen op iets anders? :p Want met die nieuwe sim ga je nog steeds edge en zo hebben, en MV dat er af en toe uitligt.

n9ne

Legacy Member
Frustraties en wantrouwen :') Ik sta wschl toch op uw negeerlijst, maar amai zenneuuuh. Wa een treunte.

ryoudragon

Legacy Member
glashelder zei:
Zou je dan niet beter overstappen op iets anders? :p Want met die nieuwe sim ga je nog steeds edge en zo hebben, en MV dat er af en toe uitligt.

Ja, maar ik blijf zolang dat gratis uur geldt, ik bel superveel naar mijn besten maat en ik durf eerlijk toe te geven dat we met onze twee uren (elk een uur naar elkaar) maar nét toekomen soms :p Die Telenet King ofzoiets klinkt ook wel goed, maar je hebt dat gratis bellen niet... en het is Telenet, die vertrouw ik al helemaal niet.

En idd, als ik beter mobiel internet wil hebben, kan ik beter overstappen, maar ik zit voor mobiel internet bij MV vanwege de grijze zone :love:

Mijn frustratie draait allemaal om het feit dat de ene iets anders zegt dan de andere en dat had ik nu net NIET verwacht bij MV. ... IK DACHT DAT JE ANDERS WAS MV MAAR JULLIE ZIJN ALLEMAAL HETZELFDE! :cry: /dramaqueen

effe serieus: tot nu toe waren al die kleine dingen geen probleem: slecht mobiel internet, van tijd tot tijd es uitvallen... kbedoel... ge betaalt er ook maar voor e :p Het is al de goedkoopsten van het land. Maar ik geloof nooit geen woord meer van wat de helpdesk van MV mij ooit nog wijsmaakt >.>

n9ne zei:
Frustraties en wantrouwen :') Ik sta wschl toch op uw negeerlijst, maar amai zenneuuuh. Wa een treunte.

nog niet, maar je bent aan het solliciteren :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan