Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Ne mens kan hier niet eens op het gemakske een tomatensoepke gaan drinken zonder pagina's entertainment te missen :angry:

ryoudragon

Legacy Member
glashelder zei:
Een pot die homo als scheldwoord gebruikt, vreemd :p

:cool: ik vind het zelf geen scheldwoord hoor. Was gewoon om mijn post naar neine grappig af te sluiten :p

En pas op e! of ik rapporteer u voor het gebruik van het scheldwoord pot! :naughty: (nu ik net ontdekt heb hoe je dat moet doen)

glashelder

Legacy Member
ryoudragon zei:
:cool: ik vind het zelf geen scheldwoord hoor. Was gewoon om mijn post naar neine grappig af te sluiten :p

En pas op e! of ik rapporteer u voor het gebruik van het scheldwoord pot! :naughty: (nu ik net ontdekt heb hoe je dat moet doen)

Ik gebruik dat woord nooit, maar je gebruikt het zelf daarnet dus 'k dacht dat je er wel geen problemen mee ging hebben :p

Of is dat zoals nigger? :unsure:

ryoudragon

Legacy Member
glashelder zei:
Ik gebruik dat woord nooit, maar je gebruikt het zelf daarnet dus 'k dacht dat je er wel geen problemen mee ging hebben :p

Of is dat zoals nigger? :unsure:

Girl, I kid I kid. Hangt beetje van de context af zeker? Ik weet alleszins dat het woord ***** in het Vlaams wel aanvaard wordt als zijnde GEEN scheldwoord. Stond zelfs eens in een kort artikel op de voorpagina van de krant. :p Maar in het Engels is het zo'n taboe. Zal ook wel zoiets zijn zeker. Ik zou eerlijk gezegd liever lezen 'er waren veel lesbiennes en homo's op de gay pride' ipv 'er waren veel potten en ********* op de gay pride' :wtf:

ryoudragon

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Ne mens kan hier niet eens op het gemakske een tomatensoepke gaan drinken zonder pagina's entertainment te missen :angry:

Sorry poepie, zal je de volgende keer weten te waarschuwen.


Ryou: For your entertainment :cool:





behalve voor die van Kay-Gell, hij heeft een andere interpretatie van het woord entertainment ;-;

StanTem

Legacy Member
tommie314 zei:
ryoudragon

in het begin had ik er wat medelijden mee, dat ze geen gemakkelijk leven heeft enzo; maar de laatste tijd is het omgeslagen in volkomen ergernis.

Ge hebt de 'negeerfunctie' ter uwer beschikking.

n9ne

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Stroomstootwapen... Ge kunt al met een simpel wegwerpfototoestelleke met flitser een goedkope taser maken:ironic:

Veel fout volk loopt met zoiets rond hoor. Onlangs ene op een feestje bij nen maat thuis gezien die een taser boven haalde. Hebben hem dan maar gevraagd het af te bollen :p

tynoesj

Legacy Member
tommie314 zei:
Ik vind die knop niet op mijn iPad. En soms valt het internet op mijn iPad met mijn simkaart van Mobile Vikings uit, k heb dan een email gestuurd naar de helpdesk om te vragen hoe da opgelost kon worden, ze hebben mij dan een perfect antwoord gestuurd maar t koste vijf euro, k was daarvoor te gierig dus dan heb ik een enorm lang verhaal zonder relevante inhoud getypt en het is allemaal andermans fout.

:bow:

Pana

Legacy Member
Serieus, die hawai bloemenkranskes dat elke john en zijn lief aan de achteruitkijkspiegel hangen, what the fuck is up with that?

AliChemicali

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
arbre magique?:unsure:

+ zo'n armbandje met heilige
+ zo'n fake paternoster rond hun nek
+ marrokanen die denken omdat ze bruin zien dat ze ****** zijn en automatisch zich voelen als 50 cent
+ nen gast dienk tegen kwam dien op mijn wang wou kussen
+ van die fake truis met fluo kleuren die ze aan den dijk verkopen
+ van die mongols die met hun brommer die maar 30 ga hier heel den dag door het straat rijde met hun groot lawaai :doh::doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan