Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrKend54l zei:De enige goede is scary movie reeks al de rest is pure kak.
JohnnyricoMC zei:Meet the Spartans was met momenten nog wel komisch, maar 't is allemaal zo geforceerd :-/
Het enigste "fatsoenlijke" wat ge van die film kunt zeggen is dat het niet zo rampzalig slecht is disaster/epic movie.Elosopardo zei:Da kakmens van een zus van mij... Rotverwend en krijgt altijd gelijk van de ouders... Er zijn ni veel redenen dat ik thuis zou willen weggaan, maar zij is er wel een van. Zij en haar lief fietsen naar haar lief thuis en die jongen pakt mijn fiets, ok op zich geen probleem, maar nu is ze terug thuis en blijkt dus dat die fiets nog bij haar lief staat. Ik moet morgen wel die fiets gebruiken, maar daar trekt die zich de ballen van aan. En mijn ouders geven haar nog gelijk ook en ik mag daar dus niet boos om zijn, ik moet maar te voet gaan...
Katoom zei:Pak de fiets van 1 van uw ouders en laat die op uw bestemming staan, dat ze hem zelf gaan halen.
JohnnyricoMC zei:Bottlenecks gade altijd hebben. Mijn huidig mobo heeft geen sata3 dus die bottleneckt de SSD's. M'n Q6600 vormt zelfs overklokt een bottleneck voor de gtx285. Volgende upgrade wordt dus cpu+mobo+ram. Dat gaat 'n dure worden.




JohnnyricoMC zei:Meet the Spartans was met momenten nog wel komisch, maar 't is allemaal zo geforceerd :-/


JohnnyricoMC zei:Bottlenecks gade altijd hebben. Mijn huidig mobo heeft geen sata3 dus die bottleneckt de SSD's. M'n Q6600 vormt zelfs overklokt een bottleneck voor de gtx285. Volgende upgrade wordt dus cpu+mobo+ram. Dat gaat 'n dure worden.

Rhandd zei:Ik kom thuis van't werk, ik pak den trap in't appartment naar boven. Ik ruik iets, maar kan het niet direct plaatsen. Ik ga 2 niveau's naar boven, wat zie ik daar liggen? NEN HOOP STRONT.
In wa voor een marginale flat leef kik man... :doh:
Tja, gewoon de juiste patenten kopen/indienen en het goed kunnen uitleggen. Dat is nu strategisch zaakvoeren. Hoef je echt geen genie voor te zijn om patenten te kopen of in te dienen voor de stomste en kleinste dinges die je kan verzinnen: pinch-to-zoom, double tap, de stand en ontwerp van de iconen en zelfs de zwarte voor- en achterkant. Er is altijd wel minstens 1 concurrent die dezelfde techniek of een gelijkaardig ontwerp zal gebruiken, en helaas voor Samsung heeft Apple zijn pijlen op hun gericht. Waarom zou je ook kleine concurrenten aanvallen die patenten schenden als je ook de grootste kan uitschakelen.Burrid zei:Ik walg van apple.
Cheacker zei:Tja, gewoon de juiste patenten kopen/indienen en het goed kunnen uitleggen. Dat is nu strategisch zaakvoeren. Hoef je echt geen genie voor te zijn om patenten te kopen of in te dienen voor de stomste en kleinste dinges die je kan verzinnen: pinch-to-zoom, double tap, de stand en ontwerp van de iconen en zelfs de zwarte voor- en achterkant. Er is altijd wel minstens 1 concurrent die dezelfde techniek of een gelijkaardig ontwerp zal gebruiken, en helaas voor Samsung heeft Apple zijn pijlen op hun gericht. Waarom zou je ook kleine concurrenten aanvallen die patenten schenden als je ook de grootste kan uitschakelen.
MrKend54l zei:De enige goede is scary movie reeks al de rest is pure kak.

fixedmojojojo zei:rommelmarkt in de straat hier. Zoals elk jaar weer een margifestijn met de lokale fanfarevereniging, schlagermuziek die uit de boxen bonst, buitenlanders die afbieden tot het uiterste voor prulletjes van nen euro, vettige caravanmama's die achter gratis speelgoed komen schooien, marginalen uitgedost in hun trainingsbroek + croqs combinatie en wat nog niet al..
I don't want to live in Oostende anymore![]()

brechen zei:mojojojo zei:rommelmarkt in de straat hier. Zoals elk jaar weer een margifestijn met de lokale fanfarevereniging, schlagermuziek die uit de boxen bonst, buitenlanders die afbieden tot het uiterste voor prulletjes van nen euro, vettige caravanmama's die achter gratis speelgoed komen schooien, marginalen uitgedost in hun trainingsbroek + croqs combinatie en wat nog niet al..
I don't want to live in West-Vlaanderen anymore![]()
fixed![]()

Carrion zei:een paar humorloze kwallenbrechen zei:Wat zijn wij toch