Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Bottlenecks gade altijd hebben. Mijn huidig mobo heeft geen sata3 dus die bottleneckt de SSD's. M'n Q6600 vormt zelfs overklokt een bottleneck voor de gtx285. Volgende upgrade wordt dus cpu+mobo+ram. Dat gaat 'n dure worden.

Michster

Legacy Member
MrKend54l zei:
De enige goede is scary movie reeks al de rest is pure kak.

Als ge uw puberteit verlaten hebt, zou ge scary movie toch ook maar "meh" vinden hoor. Ik heb ze ook lange tijd enorm grappig gevonden en constant met vrienden erom gelachen, maar ik zette ze omlangs nog eens op en ik vond het ronduit slecht.

JohnnyricoMC zei:
Meet the Spartans was met momenten nog wel komisch, maar 't is allemaal zo geforceerd :-/

Gay-jokes en tieten. Hetzelfde gelijk Scary movie. :p Het enigste "fatsoenlijke" wat ge van die film kunt zeggen is dat het niet zo rampzalig slecht is disaster/epic movie.

Katoom

Legacy Member
Elosopardo zei:
Da kakmens van een zus van mij... Rotverwend en krijgt altijd gelijk van de ouders... Er zijn ni veel redenen dat ik thuis zou willen weggaan, maar zij is er wel een van. Zij en haar lief fietsen naar haar lief thuis en die jongen pakt mijn fiets, ok op zich geen probleem, maar nu is ze terug thuis en blijkt dus dat die fiets nog bij haar lief staat. Ik moet morgen wel die fiets gebruiken, maar daar trekt die zich de ballen van aan. En mijn ouders geven haar nog gelijk ook en ik mag daar dus niet boos om zijn, ik moet maar te voet gaan...

Pak de fiets van 1 van uw ouders en laat die op uw bestemming staan, dat ze hem zelf gaan halen.

Elosopardo

Legacy Member
Katoom zei:
Pak de fiets van 1 van uw ouders en laat die op uw bestemming staan, dat ze hem zelf gaan halen.

Op mij zouden ze daar lastig voor zijn, maar mijn zus die kan niks verkeerd doen. Das echt soms om gek van te worden

Mathelas

Legacy Member
Mijn smsjes naar mijn vriendin komen ver niet meer toe... Steeds de boodschap 'bericht niet verzonden'. Heb dat alleen bij haar.

u4ea

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Bottlenecks gade altijd hebben. Mijn huidig mobo heeft geen sata3 dus die bottleneckt de SSD's. M'n Q6600 vormt zelfs overklokt een bottleneck voor de gtx285. Volgende upgrade wordt dus cpu+mobo+ram. Dat gaat 'n dure worden.

Mja ziet, als ik een nieuwe cpu/graka/... steek moet ik sowieso mijn voeding vervangen.
Kan goed zijn da die ni in de case past dus kan goe zen dak ook een nieuwe case dan moet kopen direct.:p

Dan is het beter direct alles te kopen want wa schiet er dan nog over?:p




andere ergernis da dermee te maken heeft.: Mooie deal precies voor een voeding gevonden. Verkoper heeft 3 stuks.

Nog niemand heeft op zijn thread geantwoord. Ik doe een bod en natuurlijk direct iemand anders ook door de bump. :sop:
Ipv hetzelfde te bieden, biedt em €10 meer. :wtf:

Rikie

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Meet the Spartans was met momenten nog wel komisch, maar 't is allemaal zo geforceerd :-/

Dat moet zowat de slechtste 'film' zijn die ik ooit heb gezien. :p
Herinner me nog die pit scene, waar ze waarschijnlijk 20 keer na elkaar iemand erin trapten. :s

Dawg (oi22)

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Bottlenecks gade altijd hebben. Mijn huidig mobo heeft geen sata3 dus die bottleneckt de SSD's. M'n Q6600 vormt zelfs overklokt een bottleneck voor de gtx285. Volgende upgrade wordt dus cpu+mobo+ram. Dat gaat 'n dure worden.

Ik heb nochtans geen bottlenecks :cool:

gtx 285 is zo passé trouwens. Was wel een leuk kaartje.

sneax

Legacy Member
Rhandd zei:
Ik kom thuis van't werk, ik pak den trap in't appartment naar boven. Ik ruik iets, maar kan het niet direct plaatsen. Ik ga 2 niveau's naar boven, wat zie ik daar liggen? NEN HOOP STRONT.

In wa voor een marginale flat leef kik man... :doh:

haha

xIO3Y

Legacy Member
Burrid zei:
Ik walg van apple.
Tja, gewoon de juiste patenten kopen/indienen en het goed kunnen uitleggen. Dat is nu strategisch zaakvoeren. Hoef je echt geen genie voor te zijn om patenten te kopen of in te dienen voor de stomste en kleinste dinges die je kan verzinnen: pinch-to-zoom, double tap, de stand en ontwerp van de iconen en zelfs de zwarte voor- en achterkant. Er is altijd wel minstens 1 concurrent die dezelfde techniek of een gelijkaardig ontwerp zal gebruiken, en helaas voor Samsung heeft Apple zijn pijlen op hun gericht. Waarom zou je ook kleine concurrenten aanvallen die patenten schenden als je ook de grootste kan uitschakelen.

playforfun91

Legacy Member
Die stomme basisfuncties zouden ze geen patenten voor mogen maken, het maakt de markt toch alleen kapot. Ik hou van Apple producten maar ik haat hun beleid. Ik kies mijn smartphone niet op basis hoe hij kan zoomen, unlocken. Een kleur kan men geen patent op pakken imo (zwarte voor & achterkant ...) . Enkel de UI, het OS en voor een stuk het uiterlijk en daar maakt Samsung imo wel een fout & de SGS I was ook fout want zelfs ik had soms voor, hey een iPhone, oh nee tis een Samsung. En ik had zelf die phone dus je kon je der echt aan mispakken. En de UI is zo afgekeken als wat (en pokkelelijk). Maar om het zoomen kunnen ze echt ieder merk aanpakken ... Das gelijk dat een autofabrikant een patent zou nemen op het feit dat een pedaal induwen gas geven betekend.

Burrid

Legacy Member
Cheacker zei:
Tja, gewoon de juiste patenten kopen/indienen en het goed kunnen uitleggen. Dat is nu strategisch zaakvoeren. Hoef je echt geen genie voor te zijn om patenten te kopen of in te dienen voor de stomste en kleinste dinges die je kan verzinnen: pinch-to-zoom, double tap, de stand en ontwerp van de iconen en zelfs de zwarte voor- en achterkant. Er is altijd wel minstens 1 concurrent die dezelfde techniek of een gelijkaardig ontwerp zal gebruiken, en helaas voor Samsung heeft Apple zijn pijlen op hun gericht. Waarom zou je ook kleine concurrenten aanvallen die patenten schenden als je ook de grootste kan uitschakelen.

"We applaud the court for finding Samsung's behavior willful and for sending a loud and clear message that stealing isn't right."
Alsof zij niets gestolen hebben..

Heel dat bedrijf loopt rond met lichthoofdigen die zich als halfgoden wanen, onbewust van hun superioriteitscomplexen.

mojojojo

Legacy Member
rommelmarkt in de straat hier. Zoals elk jaar weer een margifestijn met de lokale fanfarevereniging, schlagermuziek die uit de boxen bonst, buitenlanders die afbieden tot het uiterste voor prulletjes van nen euro, vettige caravanmama's die achter gratis speelgoed komen schooien, marginalen uitgedost in hun trainingsbroek + croqs combinatie en wat nog niet al..

I don't want to live on this planet anymore :unsure:

Brecht

Legacy Member
mojojojo zei:
rommelmarkt in de straat hier. Zoals elk jaar weer een margifestijn met de lokale fanfarevereniging, schlagermuziek die uit de boxen bonst, buitenlanders die afbieden tot het uiterste voor prulletjes van nen euro, vettige caravanmama's die achter gratis speelgoed komen schooien, marginalen uitgedost in hun trainingsbroek + croqs combinatie en wat nog niet al..

I don't want to live in Oostende anymore :unsure:
fixed :unsure:

Carrion

Legacy Member
brechen zei:
mojojojo zei:
rommelmarkt in de straat hier. Zoals elk jaar weer een margifestijn met de lokale fanfarevereniging, schlagermuziek die uit de boxen bonst, buitenlanders die afbieden tot het uiterste voor prulletjes van nen euro, vettige caravanmama's die achter gratis speelgoed komen schooien, marginalen uitgedost in hun trainingsbroek + croqs combinatie en wat nog niet al..

I don't want to live in West-Vlaanderen anymore :unsure:

fixed :unsure:

fixed :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan