waffel
Legacy Member
kay-gell zei:Of ze kunnen er misschien voor zorgen dat als die mannen iemand oppakken dat ze niet direct de dag erna al terug vrij rondlopen.
Dan krijgt ge natuurlijk situaties waarbij ne flik op zo een manier rechtvaardigheid zoekt.
En zo erg vond ik het ook niet, hij moet zijn groot bakkes maar houden en zich niet verzetten als ze hem in de auto zetten.
MagoTago zei:ga toch weg, niets mis mee. straks mogen de flikken niks meer
Haha wtf! Die gast wordt daar dus voor weet ik veel welke dronke reden aangehouden (tis geen turk of zo he, tis ne local da ne glas teveel opheeft en wss ambras zat te zoeken met iemand). Hij wordt gearresteerd en tegen de grond gewerkt terwijl ie daar zit te lullen over weet ik veel wat. Alles correct tot hiertoe. Die flikken blijven daar maar wat rondhuppelen, tot die ene het ineens in zen bol krijgt om hem tegen dek te smijten en zijn arm naar boven te trekken.
Dan heb je dit prachtig momentje https://www.youtube.com/watch?v=5UnscdNhBC4&feature=player_embedded#! waar een flik rechts voor geen reden er eens op trapt, terwijl al die andere flikken niets doen en toekijken. Daarna gaat hij mee, terwijl diezelfde flik er nog wat op slaat.
Het is gemakkelijk om te zeggen "flikken mogen anders niks meer", totdat uw dronken maat daar gearresteerd wordt en zit te lullen tegen de flikken (terecht, ge laat het gebeuren en komt er de volgende morgen weer achter), en daar zit te krijsen van de pijn omdat er daar ene het in zen kop krijgt om zen macht eventjes te tonen.
Ze zijn lekker stoer met 10 tegen 1 man op de grond, en bende meisjes aan de zijkant. Dit is geen situatie waar je 10marokkanen hebben die eventjes fel beginnen doen en een glas of zo smijten. Zielige boel in Brussel, al altijd geweest.(men pa is van bxl, en kheb daar al het een en al mogen van horen). Blij dat die EU congresman dit heeft kunnen filmen, en het heeft doorgestuurd naar hogere instanties. (want youtube wou het er alweer afhalen, als ik de descriptie moet geloven)

"
