waffel
Legacy Member
Simonn zei:Je wil niet veralgemenen maar je doet het dus lekker toch maar. Al veel in Brussel mee op pad geweest met de politie? Of haal je je info via Youtube en HLN?
Als je goed gelezen hebt wat ik allemaal zei, dan kan je antwoorden op die vraag. Selectief lezen en dan de sensatie eruit halen, hatelijk.
Gunther D. zei:Aan al die mannen met ne groten bek tegen het politiegeweld... Ga maar is een weekendje mee op pad met de flikken van Brussel, er zullen er veel appreciatie krijgen. Dat crapuul (allochtonen, autochtonen, zatlappen, e.d.) denken gewoon dat ze zich alles kunnen permitteren.
Zeker zelf een flik als je dit goed praat? Wat heeft een zatlap die geboeid tegen de grond ligt te maken met een bende allochtonen die keet zitten te schoppen? Hier hoefde niets meer te gebeuren dan hem in een combi te steken en een nacht te laten brommen met een schone pv.
Ik kom écht ziek dat mensen dit durven goed praten. Zet het eens op minuut 3, en kijk naar de flik rechts wat hij doet. Ja was echt broodnodig! Staat zeker in hun opleiding, wanneer iemand op de grond zijn arm naar boven getrokken wordt door een ander politieagent, moet je er random eens op trappen, zodat de gemoederen bedaren. Indien iemand niet in de combi wilt, moet je een paar keer random op zijn kop slaan, zodat hij gewillig naar binnen gaat. Fuck zeg, drunk guys gonna drunk ze, hoef je daarom niet volledig wild te gaan en efkes je autoriteit tonen. Nogmaals, zie ke lijk dat sommigen dit hier gaan beginnen goedpraten én nog eens de stoere gaan uithangen alsof ze alles kennen van downtown bxl, terwijl dit een residentiële wijk is met regular folks, niet fucking Schaerbeek.
Hier een situatie van een filmpje die we allemaal al gezien hebben waar alles loopt zoals het moet lopen (ja logisch, het wordt gefilmd)
http://www.youtube.com/watch?v=UQxoUxh0ECY
Die gast weet toch geen fuck wat hij doet? Wat voor nut heeft dat om op hem te slaan nog, laat hem gewoon dom doen, hij zal het gelach wel betalen later.
Ik zeg het, sommige flikken hebben zelf problemen met autoriteit, en worden flik zodat ze zelf de autoriteit worden. Als ze hun dan eens kunnen uitleven zullen ze het ook niet laten. Ik heb het al genoeg gezien met men eigen ogen en genoeg gehoord van men eigen familie (die in bxl wonen).





Vandaag laten mijn ouders ineens weten dat ze van plan zijn om begin oktober nog een week weg te gaan. En dan moet ik maar voor de hond zorgen en thuisblijven van school "want je gaat toch niet veel hé." Ja, op het einde van een semester, als ik weet wat de vakken inhouden en welke ik kan missen (en dan nog selectief, niet alles). Niet na 2 weken een hele week thuisblijven. En op de koop toe zijn ze rond die datum 30 jaar getrouwd en dus hadden ze gedacht dat die reis een cadeau van m'n zus en ik kan zijn. Ja, wat moet je dan zeggen, nee? Ik heb niet echt gereageerd maar wtf, ik moet hier alles zelf betalen, studies en toestanden en die maanden zijn juist de moeilijkste van al voor mij (studiegeld en boeken en treinabonnement), en dan moet ik nog beginnen met reisjes uit te delen waarvoor ze gewoon aannemen dat ik best een week school kan missen. En ook niet in overleg of zo hé, gewoon "we zijn weg hé dan."