Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Simonn zei:
Je wil niet veralgemenen maar je doet het dus lekker toch maar. Al veel in Brussel mee op pad geweest met de politie? Of haal je je info via Youtube en HLN?

Als je goed gelezen hebt wat ik allemaal zei, dan kan je antwoorden op die vraag. Selectief lezen en dan de sensatie eruit halen, hatelijk.

Gunther D. zei:
Aan al die mannen met ne groten bek tegen het politiegeweld... Ga maar is een weekendje mee op pad met de flikken van Brussel, er zullen er veel appreciatie krijgen. Dat crapuul (allochtonen, autochtonen, zatlappen, e.d.) denken gewoon dat ze zich alles kunnen permitteren.

Zeker zelf een flik als je dit goed praat? Wat heeft een zatlap die geboeid tegen de grond ligt te maken met een bende allochtonen die keet zitten te schoppen? Hier hoefde niets meer te gebeuren dan hem in een combi te steken en een nacht te laten brommen met een schone pv.

Ik kom écht ziek dat mensen dit durven goed praten. Zet het eens op minuut 3, en kijk naar de flik rechts wat hij doet. Ja was echt broodnodig! Staat zeker in hun opleiding, wanneer iemand op de grond zijn arm naar boven getrokken wordt door een ander politieagent, moet je er random eens op trappen, zodat de gemoederen bedaren. Indien iemand niet in de combi wilt, moet je een paar keer random op zijn kop slaan, zodat hij gewillig naar binnen gaat. Fuck zeg, drunk guys gonna drunk ze, hoef je daarom niet volledig wild te gaan en efkes je autoriteit tonen. Nogmaals, zie ke lijk dat sommigen dit hier gaan beginnen goedpraten én nog eens de stoere gaan uithangen alsof ze alles kennen van downtown bxl, terwijl dit een residentiële wijk is met regular folks, niet fucking Schaerbeek.

Hier een situatie van een filmpje die we allemaal al gezien hebben waar alles loopt zoals het moet lopen (ja logisch, het wordt gefilmd)
http://www.youtube.com/watch?v=UQxoUxh0ECY

Die gast weet toch geen fuck wat hij doet? Wat voor nut heeft dat om op hem te slaan nog, laat hem gewoon dom doen, hij zal het gelach wel betalen later.

Ik zeg het, sommige flikken hebben zelf problemen met autoriteit, en worden flik zodat ze zelf de autoriteit worden. Als ze hun dan eens kunnen uitleven zullen ze het ook niet laten. Ik heb het al genoeg gezien met men eigen ogen en genoeg gehoord van men eigen familie (die in bxl wonen).

kay-gell

Legacy Member
Maakt gij u maar druk over een paar flikskes die iemand een beetje hard aanpakken.
Ik denk dat er een hele hoop ander krapuul rondloopt dat zijn gang hier kan gaan en pakken ergere dingen uitspookt. :ironic:

Tyki

Legacy Member
Die gore anti-rook foto's die weer continu in de media opduiken. Ik rook ni dus lazer op :angry:

En als mensen zich kapot willen roken laat ze maar doen, brengt goed op voor de belastingen.

Kacey Kriminal

Legacy Member
Gunther D. zei:
Das appelen met peren vergelijken eh klet.
Neen, jij vindt omdat ANDERE mensen grof/geweldadig zijn tegen de politie dat de politie hardhandig mag optreden tegen mensen die geboeid op de grond zitten?

Dus een soldaat die in Afghanistan zijn frustraties afreageert op een onschuldige burger vind ik toch niet zo'n appel-peer vergelijking :)

Rizla+

Legacy Member
De kwaliteit van de live stream van OHL-Anderlecht die op geen kloten trekt.

Dringend mijn ma is overtuigen van oftewel een abbo te nemen op sport (Telenet digicorder) of een abbo voor volgend seizoen te kopen!

mla

Legacy Member
kay-gell zei:
Maakt gij u maar druk over een paar flikskes die iemand een beetje hard aanpakken.
Ik denk dat er een hele hoop ander krapuul rondloopt dat zijn gang hier kan gaan en pakken ergere dingen uitspookt. :ironic:

Kheb meer schrik van krapuul tussen de flikken dan krapuul op straat tbh.

zwerver

Legacy Member
mla zei:
Kheb meer schrik van krapuul tussen de flikken dan krapuul op straat tbh.
²
Op krapuul moeten rekenen om u te beschermen tegen krapuul... :help:

Soit, een tijd geleden is die discussie ook al gepasseerd, met getuigenissen en al. De reacties waren toen gelijkaardig (met erbij ook nog: "de bron is extreem-linkse multiculti brol" of "tzijn allemaal allochtonen die het zelf zoeken") ^^

Sick`

Legacy Member
mla zei:
Kheb meer schrik van krapuul tussen de flikken dan krapuul op straat tbh.

Geen idee van waar jij bent, maar ik heb hier nog geen enkele louche flik gezien hoor.
En kwa lichaamsbouw zijn dat ook maar doorsnee mensen, dus niks om schrik van te hebben.

glashelder

Legacy Member
Ik moet hier echt zo weg :( Vandaag laten mijn ouders ineens weten dat ze van plan zijn om begin oktober nog een week weg te gaan. En dan moet ik maar voor de hond zorgen en thuisblijven van school "want je gaat toch niet veel hé." Ja, op het einde van een semester, als ik weet wat de vakken inhouden en welke ik kan missen (en dan nog selectief, niet alles). Niet na 2 weken een hele week thuisblijven. En op de koop toe zijn ze rond die datum 30 jaar getrouwd en dus hadden ze gedacht dat die reis een cadeau van m'n zus en ik kan zijn. Ja, wat moet je dan zeggen, nee? Ik heb niet echt gereageerd maar wtf, ik moet hier alles zelf betalen, studies en toestanden en die maanden zijn juist de moeilijkste van al voor mij (studiegeld en boeken en treinabonnement), en dan moet ik nog beginnen met reisjes uit te delen waarvoor ze gewoon aannemen dat ik best een week school kan missen. En ook niet in overleg of zo hé, gewoon "we zijn weg hé dan."

Tyki

Legacy Member
glashelder zei:
Ik moet hier echt zo weg :( Vandaag laten mijn ouders ineens weten dat ze van plan zijn om begin oktober nog een week weg te gaan. En dan moet ik maar voor de hond zorgen en thuisblijven van school "want je gaat toch niet veel hé." Ja, op het einde van een semester, als ik weet wat de vakken inhouden en welke ik kan missen (en dan nog selectief, niet alles). Niet na 2 weken een hele week thuisblijven. En op de koop toe zijn ze rond die datum 30 jaar getrouwd en dus hadden ze gedacht dat die reis een cadeau van m'n zus en ik kan zijn. Ja, wat moet je dan zeggen, nee? Ik heb niet echt gereageerd maar wtf, ik moet hier alles zelf betalen, studies en toestanden en die maanden zijn juist de moeilijkste van al voor mij (studiegeld en boeken en treinabonnement), en dan moet ik nog beginnen met reisjes uit te delen waarvoor ze gewoon aannemen dat ik best een week school kan missen. En ook niet in overleg of zo hé, gewoon "we zijn weg hé dan."

Om op de hond te passen moet je toch geen ganse dag thuisblijven, of is dat nog een erg jonge hond? En is er niemand die er op wil passen?

Wel straf dat ze verwachten dat gij hun reis gaat betalen :p

glashelder

Legacy Member
Tyki zei:
Om op de hond te passen moet je toch geen ganse dag thuisblijven, of is dat nog een erg jonge hond? En is er niemand die er op wil passen?

Wel straf dat ze verwachten dat gij hun reis gaat betalen :p
Het is nog een jonge hond en ik ben sowieso al 3u kwijt aan het pendelen alleen al, dus als ik les heb ben ik heel makkelijk direct een halve of hele dag kwijt. Ze is nu gewend aan sowieso 2 grote wandelingen en verder nog 2-3 keer naar buiten, dat haal ik dan gewoon niet.

n9ne zei:
tldr: zij willen op reis en gij MOET betalen?
Ja, blijkbaar. M'n ma zei het zo al half lachend maar wel op zo'n toon waarvan je weet dat ze eigenlijk polst naar mijn reactie. "We zijn ook 30 jaar getrouwd hé dan, dus misschien dat jij en je zus dan kunnen betalen hé, hihi." Ja, hihi.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Lijkt mij eerder gewoon een grapje hoor... En een hond kan normaal gezien wel gerust zijn als je die uitlaat voor je vertrekt en uitlaat als je thuis komt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan