Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
StanTem zei:Ik heb ook een rode broek![]()
MrKend54l zei:Waarvoor is een rode broek goed? XD
Cadiuro zei:Mensen kunnen dingen ook gewoon mooi vinden he.
kay-gell zei:Meh, ik had tickets gekregen dus ik dacht van dan toch maar es te gaan zien.
Echt waar ik heb nog nooit zoveel hetero venten in rode broeken gezien.
Ik heb mijn ma al honderd keer horen zeggen: "Koop u ook zo een rode broek, dat is de mode!"
Cadiuro zei:Da vind ik nog wel een behoorlijk lame vraag. Waarvoor is een blauwe jas goed? Waarvoor is een groen tshirt goed? Waarvoor is een Metallica-pull goed? Waarom dragen sommige mensen armbandjes of kettingkjes?
Mensen kunnen dingen ook gewoon mooi vinden he.
kay-gell zei:Meh, ik had tickets gekregen dus ik dacht van dan toch maar es te gaan zien.
Echt waar ik heb nog nooit zoveel hetero venten in rode broeken gezien.

Nas zei:In Knokke dragen ze wel oranje broeken.
Mannen e![]()

Dennoman zei:Serieus gemeente? Om dit uur nog een groot vuurwerk beginnen afsteken?
Elk halfjaar verzinnen ze wel een excuus om nog eens wat budget de lucht in te knallen. En dat er zo nog veel volksfeesten mogen uitregenen!e.House zei:Das voor die halve marathon wedstrijd zeker!!


playforfun91 zei:Reported worden om een post op mijn verjaardag![]()


Black zei:kzou em wegdoen moest ik kunnen
volgende keer zo'n uitspraken achterwege laten hé !![]()