Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
BaBsie zei:
Khad het niet gelezen..
Veel sterkte ermee, ik weet dat het moeilijk is :( :hug:

dank u :hug:

BaBsie zei:
Tis een NME scan dat ik moet doen, kweet niet of da verschil uitmaakt? :p

Een NME scan ken ik niet. Zijt ge zeker, bedoelt ge misschien NMR? Dan nog is dat niets ergs, hoogstens een beetje claustrofobisch en lawaaierig. (en oncomfortabel, want ge moogt u natuurlijk niet bewegen, maar das bij alle scanners)

Ben eens benieuwd wat het is als ge er van terugkomt :)

Gavin

Legacy Member
Gavin zei:
Wat ik ook nog een leuke extra zou vinden, is dat er een van de klasgenootjes "BOOM HEADSHOT!" roept of zo. Maakt het toch net iets pittiger voor in het journaal.
Voila. Dan was Counterstrike helemaal de boosdoener. :D

15 kills & 1 death. Strakke ratio eigenlijk. Ik zou toch eens zijn positie op het leaderboard checken.

e.House

Legacy Member
Dennoman zei:
En hij heeft gelijk ze :p

Heb zelf een paar scans moeten laten doen voor mijn beurs naar China (health check-up: complete!!8!8!!acht) en eerder nog een foto voor het opsporen van erfelijke TB (mijn grootvader had namelijk ouderdomstuberculose voor hij stierf) en dat valt prima mee. Ge moet gewoon lekker ontspannen en alles over u laten komen, het inspuiten van de contrastvloeistof is het enige dat wat ambetant is.

Das nog het enigste coole van een ct scanner. Dan krijgde het op bepaald plaatsen een beetje warm. :p

GenesisX

Legacy Member
Boston Legal (serie) dat Boston Justice wordt in het Frans o_O

Bostòòòn Jùùùstieece...

chosen1

Legacy Member
gisteren bloed willen gaan geven maar doordat ik antibiotica neem (en nog wel enkele maanden/jaren zal moeten nemen) mocht ik niet.

nuja, dat had ik wel verwacht maar ik vind het wel spijtig.
+ dat er Pringles en cake mixen stonden die niet in mijn goodiesbag zaten :sad:

Yasutoko

Legacy Member
Daarnet achter ComputerVista zijn eten moeten gaan omdat meneer met een gebroken rib ( fake!:tongue: ) zit, natuurlijk..

Was hij zo toevallig vergeten dat zijn alarm aanstond van zijn auto dus ik open zijn koffer... Jaja, dat hebben dus ook weer gehad, afgegaan voor enkele collega's ( die het wel zullen vergeten na hun 15de joint van den dag ofzo ).

Lapzwans dat't is!

ComputerVISTA

Legacy Member
Yasutoko zei:
Daarnet achter ComputerVista zijn eten moeten gaan omdat meneer met een gebroken rib ( fake!:tongue: ) zit, natuurlijk..

Was hij zo toevallig vergeten dat zijn alarm aanstond van zijn auto dus ik open zijn koffer... Jaja, dat hebben dus ook weer gehad, afgegaan voor enkele collega's ( die het wel zullen vergeten na hun 15de joint van den dag ofzo ).

Lapzwans dat't is!


:rofl::rofl::rofl:

En iedereen hier op de plateau maar kijken naar mij :'). Ik dacht er pas aan als ik in de verte het repetitief geluid van m'n claxon hoorde :p


Sorry :$

Yasutoko

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
:rofl::rofl::rofl:

En iedereen hier op de plateau maar kijken naar mij :'). Ik dacht er pas aan als ik in de verte het repetitief geluid van m'n claxon hoorde :p


Sorry :$

Vandaar dat ge dus zegt " mijn boot " .. Want hij klinkt als een boot! :tongue:

Babs

Legacy Member
Preske zei:
Een NME scan ken ik niet. Zijt ge zeker, bedoelt ge misschien NMR? Dan nog is dat niets ergs, hoogstens een beetje claustrofobisch en lawaaierig. (en oncomfortabel, want ge moogt u natuurlijk niet bewegen, maar das bij alle scanners)

Ben eens benieuwd wat het is als ge er van terugkomt :)

Ja idd, tis de diene. Ik herken spijtiggenoeg de beschrijving :eek:
Kwil gewoon zekerheid, dus ik hoop dat het met dit lukt :(

CryTeX

Legacy Member
Chef belt juist nog een extra weekske dop damn, dan is dat al de derde week sighh.
Lichtjes beginnen kijken voor ander werk..

edraket

Legacy Member
• Je dient je werkstuk elektronisch in via Toledo (‘assignment’ in community voor het vak Wijsbegeerte en Ethiek 2) van zodra je het afgewerkt hebt en ten laatste op vrijdag 13 maart 2009 om 23.59u.

en ik dacht tegen zondagavond :'(

fuck.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan