Dennoman
Legacy Member
Yap.ns boy zei:Kak hotmail gaat weer niet..
Heb er al aan gedacht om over te stappen op Gmail, maar aangezien de Heilige Graal onder de mailservers nu ook blijkbaar van tijd tot tijd plat ligt...

Daarjuist wel een record: op amper tien minuten op straat twee keer bijna slaande ambras gehad. Eerste: wijf dat haar hond constant aan de leiband verder sleurde terwijl dat beest ocharme alleen probeerde te pissen tegen een paar boompjes vlakbij het park (dus niet eens op straat). Ik kan dat als hondenliefhebber natuurlijk niet aanzien dus ik spreek die aan:
"Madam, alstublieft zeg, laat dat beest nu in godsnaam eens pissen! Ze gaan u geen boete geven als dat tegen een boom is hoor."
Zij begint me wat af te dreigen en te zeggen dat ik me met mijn eigen zaken moet bemoeien en dat ik anders eens een "veeg tegen mijnen appel" kon krijgen. Ik vroeg toen of ze daar heel zeker van was en toen was ze weg :doc:
Tweede: stadswachters (letterlijk twee moederkes van over de 60, kunnen ze nu niks beters op het tuig van de stad loslaten?) die de fiets van mijn maat aan het opschrijven waren die voor mijn kot geparkeerd stond. In die fietsenstalling mochten vanaf morgen 17u (staat zéér duidelijk op een bordje dat er staat) geen fietsen meer geplaatst worden. Ik vroeg de dames wat ze aan het doen waren, waarop een kleine discussie volgde dat ik niet zo brutaal moest zijn (wat ik echt niet snap, ik stelde een normale vraag gezien de omstandigheden). Ik zei wat er op het bordje stond, repliek: "wij doen gewoon ons werk".
"Ja, maar dan toch niet erg goed zo te zien, ik zou het bord nog maar eens gaan lezen als ik van u was", waarop ik een "als u dat tenminste kan" nog net wist te onderdrukken. De dames lazen het bord nog een keer en gingen toen weg zonder een woord te zeggen.
Zucht, vriendelijkheid doet geen zeer



... NIET dus.



