Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
die uitnodiging van vriendinnen om mee te doen aan speeddaten..

:sop: precies of je op zo'n manier een lief gaat vinden.
Zo'n dingen zijn echt belachelijk ..
maarja, probeer dat maar eens uit te leggen ..
als je dat doet, vinden je ze 'arrogant' en 'steun je ze niet in hun zaken' ..

MiniJeffrey

Legacy Member
Carrion zei:
LOL

uit het niets krijg ik hier opeens een bericht "proficiat, hier volgt de aanvraag voor de deelname voor de wedstrijd om een gsm te winnen (dit bericht is gratis)"

*en voor iedereen begint te zage, nee, heb me nergens met ingeschreven of van die idiote reclames op tv

gewoon negeren, als ge er op in gaat hebde wss zon spamvloed aan betalende smskes :crazy:

FroFro

Legacy Member
Kutwijf achter de receptie.

"Goeienavond, ik had een afspraak bij meneer kroket op KNO"
"Is goed, u mag plaatsnemen in wachtzaal 2"

Kzit daar een uur in de wachtzaal, blijkt da ne fokking dermatoloog te zijn. Kortste dokterbezoek _ever_

Babs

Legacy Member
Preske zei:
babske schat, geloof mij nu maar, tenzij ge vol metaal zit, zal dat geen zeer doen (buiten het prikske van de naald, als ge contrastvloeistof nodig hebt)
Afhankelijk van de kliniek, krijgt ge oorbeschermers, of oorstopskes.

Kweet wel ze, kan da gerust allemaal relativeren. Ma alst is da ze iets vinden me die scans kan ik al zeker zijn dat de eventuele gevolgen niet mooi gaan zijn. Ik weet er niks van, maar als ze ergens iets aan uw oogzenuw moeten doen zal het geen klein operatieke zijn :eek:

Kweet niet wat ik moet denken. Ik zal ook niet gerust zijn als ze niets vinden, want dan weet ik nog altijd niet wat er mis is.

MiniJeffrey

Legacy Member
FroFro zei:
Kutwijf achter de receptie.

"Goeienavond, ik had een afspraak bij meneer kroket op KNO"
"Is goed, u mag plaatsnemen in wachtzaal 2"

Kzit daar een uur in de wachtzaal, blijkt da ne fokking dermatoloog te zijn. Kortste dokterbezoek _ever_

maar langste wachtzaalbezoek _ever_ :D nee? :D

Karre

Legacy Member
En de Esten zijn terug naar Estland :sad:. Net wanneer er zo'n goede band begon te ontstaan.

a143290

Legacy Member
Naar het nieuws kijken maakt mij gefrustreerd -_-'

*Gezaag over gewelddadige games* Srsly, ik voel mij gewelddadiger worden door de bullshit die ze daarover vertellen dan de games zelf.

*De leeftijd voor seksueel contact misschien verlagen naar 15 of 14 jaar. Waarom? "16 is te ouderwets"* .. Wel, als ge mij kunt aantonen dat "de mens" op een paar tiental jaar zodanig geëvolueerd is dat hij op die leeftijd al mentaal "klaar is" voor seks. Ca va.. Maar als ik zie dat er zelfs 18+'ers zijn die denken dat je van orale seks zwanger kan worden.. Helaas pindakaas

*Comazuipen* Buiten het feit dat dit OUD nieuws is.. Comazuipers, blijf erin plz :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik verveel mij enk ben moe en alleen en kbegin slecht gezind te worden. Kdenk er nu net aan dak 3 fotos moet klaarhebbe tege morge, yay hele avond photoshop geweldig.

Preske

Legacy Member
BaBsie zei:
Kweet wel ze, kan da gerust allemaal relativeren. Ma alst is da ze iets vinden me die scans kan ik al zeker zijn dat de eventuele gevolgen niet mooi gaan zijn. Ik weet er niks van, maar als ze ergens iets aan uw oogzenuw moeten doen zal het geen klein operatieke zijn :eek:

Kweet niet wat ik moet denken. Ik zal ook niet gerust zijn als ze niets vinden, want dan weet ik nog altijd niet wat er mis is.

zo'n operatie aan de ogen is simpeler dan het lijkt hoor.
ze hebben dat bij mij ook al eens gedaan, ze nemen uw oog uit met een lepelke. echt waar, ik heb het met eigen ogen gezien.

:unsure:


Maar serieus nu, gewoon afwachten, we zullen wel zien alst zover is.

Carrion

Legacy Member
a143290 zei:
*De leeftijd voor seksueel contact misschien verlagen naar 15 of 14 jaar. Waarom? "16 is te ouderwets"* .. Wel, als ge mij kunt aantonen dat "de mens" op een paar tiental jaar zodanig geëvolueerd is dat hij op die leeftijd al mentaal "klaar is" voor seks. Ca va.. Maar als ik zie dat er zelfs 18+'ers zijn die denken dat je van orale seks zwanger kan worden.. Helaas pindakaas
:)

Alsof jongeren zich daar sowieso al iets van aantrekken, is gelijk muziek downloaden, ze wete da het nie mag ma doen het toch :p

En van da drinke, 't is al is fijn om mee paar vriende u helemaal wasted te zuipen ze, ma als ge dan weer hoort van een jongske van 12, moet die nie z'n dage vulle met gameboy & playstation?

Karre

Legacy Member
ns boy zei:
Afscheidskus gegeven :D?

Hebben ze niet graag zo kussen buiten dan die van hun lief :p. Het bleef dan maar bij een goede knuffel :). Ach ja, we zien ze in mei terug als wij gaan. Wij gaan echt zwaar onze ogen opentrekken denk ik zo want die konden niet normaal veel alcohol drinken op een avond. We hebben ze zelfs bij één iemand geteld en die had er 33 op een avond op en die liep nog recht, wij vragen ons nog steeds af hoe die kerel dat doet. Zou echt iemand voor Dude87 geweest zijn, hield ook van Duvel :p.

^MystiQ

Legacy Member
FroFro zei:
Kutwijf achter de receptie.

"Goeienavond, ik had een afspraak bij meneer kroket op KNO"
"Is goed, u mag plaatsnemen in wachtzaal 2"

Kzit daar een uur in de wachtzaal, blijkt da ne fokking dermatoloog te zijn. Kortste dokterbezoek _ever_

Wahaha :rofl:

RB26DETT

Legacy Member
Een of ander marketingbureau dat belde voor enquête. Ik, als goede mens, beslis om dat meiske maar te helpen. Duurde dat meer dan 20 minuten en dan vragen ze ook nog of ze u nog mogen bellen in de toekomst. :crazy:

RemcoB

Legacy Member
RB26DETT zei:
Een of ander marketingbureau dat belde voor enquête. Ik, als goede mens, beslis om dat meiske maar te helpen. Duurde dat meer dan 20 minuten en dan vragen ze ook nog of ze u nog mogen bellen in de toekomst. :crazy:

Als zij u bellen is er toch geen probleem, zij betalen dan toch? Of heb ik het stysteem compleet verkeerd voor? ;D
Wel zonde van de tijd, maar als het een meiske was kan het toch niet zo saai zijn geweest. :niceone:


:applause:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Fucking bridge da constant afsluit zonder dak iets speciaals doen ofzo. Wa raten ooeee wtf werk is!

|) ][ |V| ][

Legacy Member
RemcoB zei:
Als zij u bellen is er toch geen probleem, zij betalen dan toch? Of heb ik het stysteem compleet verkeerd voor? ;D
Wel zonde van de tijd, maar als het een meiske was kan het toch niet zo saai zijn geweest. :niceone:


:applause:

Jij hebt precies niet veel nodig he :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan