Pana
Legacy Member
KiPpIe zei:Kebab me koffiesmaak?![]()
Jup, meer koffiegeur eigenlijk, twas echt gore troep. Maja als ne mens honger heeft...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KiPpIe zei:Kebab me koffiesmaak?![]()
De startpagina is grondig veranderd. En op het profiel zelf het Prikbord-gedeelte.dakantochnie zei:²
Zijn er veranderingen?![]()
't Is niet voor niets Wonderlandsluysen zei:De veranderingen van de startpagina worden binnenkort doorgevoerd
Lees nu al alles over de nieuwe functies die je binnenkort op Facebook kunt gebruiken; bekijk nu de rondleiding op de startpagina.
we live in a different world![]()
![]()

Maar eens iets anders: zondag ook HSK en komt ge volgende week naar Brussel?Huasheng zei:'t Is niet voor niets Wonderland![]()
Dennoman zei:Mensen die een afspraak maken en dan niks meer van zich laten horen.
Serieus, waarom hébben sommige mensen zelfs ne gsm als ze hem toch nooit afpakken ffs?

En daar haalt ge dan nen HD Digicorder voor in huis éAdelbert zei:Man man man, wat is dat toch de laatste tijd met het nieuws en "er is een filmpje op het internet verschenen, die blablablablbala" *youtube schijtkwaliteit filmpje komt op het scherm*
![]()

Vandaag lieten ze zelfs een of andere compilatie van Counterstrike zien.Adelbert zei:Man man man, wat is dat toch de laatste tijd met het nieuws en "er is een filmpje op het internet verschenen, die blablablablbala" *youtube schijtkwaliteit filmpje komt op het scherm*
![]()

Gavin zei:Vandaag lieten ze zelfs een of andere compilatie van Counterstrike zien.
De Youtubespeler zelf was gewoon nog zichtbaar. Ongelooflijk.
Jup, zondag het zenuwslopende HSK.Dennoman zei:Maar eens iets anders: zondag ook HSK en komt ge volgende week naar Brussel?
