Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Huasheng

Legacy Member
De nieuwe lay-out van Facebook. Eerste indruk: gebrek aan mooie structuur.

Huasheng

Legacy Member
dakantochnie zei:
²
Zijn er veranderingen? :unsure:
De startpagina is grondig veranderd. En op het profiel zelf het Prikbord-gedeelte.
Was nochtans aangekondigd dat het ging veranderen..

sluysen

Legacy Member
De veranderingen van de startpagina worden binnenkort doorgevoerd
Lees nu al alles over de nieuwe functies die je binnenkort op Facebook kunt gebruiken; bekijk nu de rondleiding op de startpagina.

we live in a different world :unsure: :eek:

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Ik had wel zin om te stappen maar er was niet echt iemand aanwezig/online waarmee ik kon gaan...

Huasheng

Legacy Member
sluysen zei:
De veranderingen van de startpagina worden binnenkort doorgevoerd
Lees nu al alles over de nieuwe functies die je binnenkort op Facebook kunt gebruiken; bekijk nu de rondleiding op de startpagina.

we live in a different world :unsure: :eek:
't Is niet voor niets Wonderland :cool:

Dennoman

Legacy Member
Mensen die een afspraak maken en dan niks meer van zich laten horen.

Serieus, waarom hébben sommige mensen zelfs ne gsm als ze hem toch nooit afpakken ffs?
Huasheng zei:
't Is niet voor niets Wonderland :cool:
Maar eens iets anders: zondag ook HSK en komt ge volgende week naar Brussel?

Adelbert

Legacy Member
Man man man, wat is dat toch de laatste tijd met het nieuws en "er is een filmpje op het internet verschenen, die blablablablbala" *youtube schijtkwaliteit filmpje komt op het scherm*


:(

drefo

Legacy Member
Dennoman zei:
Mensen die een afspraak maken en dan niks meer van zich laten horen.

Serieus, waarom hébben sommige mensen zelfs ne gsm als ze hem toch nooit afpakken ffs?

Van zo'n mensen moet ik niet weten.
Laat dan iets weten dat je niet kan en dan nog zo onnozel zijn om uwe gsm niet op te nemen.

Miserie miserie. :unsure:

Dennoman

Legacy Member
Adelbert zei:
Man man man, wat is dat toch de laatste tijd met het nieuws en "er is een filmpje op het internet verschenen, die blablablablbala" *youtube schijtkwaliteit filmpje komt op het scherm*


:(
En daar haalt ge dan nen HD Digicorder voor in huis é :lol:

Gavin

Legacy Member
Adelbert zei:
Man man man, wat is dat toch de laatste tijd met het nieuws en "er is een filmpje op het internet verschenen, die blablablablbala" *youtube schijtkwaliteit filmpje komt op het scherm*


:(
Vandaag lieten ze zelfs een of andere compilatie van Counterstrike zien. :wtf:
De Youtubespeler zelf was gewoon nog zichtbaar. Ongelooflijk.

EternalSilence

Legacy Member
Gavin zei:
Vandaag lieten ze zelfs een of andere compilatie van Counterstrike zien. :wtf:
De Youtubespeler zelf was gewoon nog zichtbaar. Ongelooflijk.

linkje naar het nieuws?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan